Tanker i August

Google har selvfølgelig min gmail - men hverken Google eller FB bør kunne se min mail herinde og koble med den. Og Google burde ikke kunne se min mail på FB. Jeg skriver bør/burde, for det er jo fuldstændig uigennemskueligt. Men jeg håber virkelig ikke, at Google og FB har adgang til brugernes mails herinde!

hver gang du besøger et sted blibver der lagt en cookie på din pc, den følger dig rundt i hele systemet…så søger du kat her, kjan det komme op overalt
løsning : slet cookies dagligt

2 Likes

og eller søg inkognito

Jamen, Google og FB skulle da helst ikke have adgang til de cookies, fx KG sætter. Det er jo kun, hvis vi tillader tredjepart-cookies, og det gør vi vel ikke? @RuneS?

I dag har mor passet Birk en time, mens jeg var til frisør. SÅ underligt!

5 Likes

Åh ja, men forestil dig så hvor underligt det bliver når de skal i dagpleje og man sidder hjemme og bare venter på at hente… Den følelse glemmer jeg aldrig…

Den var slem… Og efter ens lille var kommet ind i vanen gik det nemmere for mor, men det er bare svært utrolig lang tid

Jeg babysitter :baby:

14 Likes

Hvem var det nu lige, der fik den fremragende (suk!) idé, at de sidste dage i ferien skulle bruges på at gøre rent de steder, der alt for sjældent ser en støvsuger og en fugtig klud :roll_eyes:

Men nu er bogreolen og bøgerne i hvert fald rene. Så mangler jeg resten af værelset …

2 Likes

68782072_2144550579179436_7608358346650812416_n
Det her er helt klart en pind jeg gerne tisser på :laughing:

14 Likes

Jeg gjorde i går…og i dag kom katten :scream:

Tillykke 3n Maine coone denne gang?

1 Like

Nej :slight_smile:
Og det var absolut ikke meningen at vi skulle have en mis mere lige nu.
Der er jo lidt uro her fordi Alvin og Pollo ikke er perlevenner med Cocio…men…

I går skrev Malthe, vores barnebarn til mig om vi ville tage hans mis Karla…
Naboerne klagede over at hun mjavede (de bor meget tæt hvor han bor) og udlejer havde sagt til Malthe at han måtte af med Karla :cry:

Jeg kan ikke bære at hun bare kommer ud et sted hurtigt og ikke aner hvad der sker med hende…så vi prøver om det kan gå her…jeg krydser og beder til at det ender godt her :smiley:

8 Likes

Mangler der ikke et billede … :gruble:

1 Like

Jo det gør der jo…her kommer der et :grinning:

11 Likes

Åh hvor er Karla smuk… Det kan være at hun ender med at kunne give ro…

1 Like

Tak :heart: Ja, hun er smuk og SÅÅÅÅ kælen :slight_smile:
Ja, jeg håber så meget at hun måske kan give ro…hun er snart 3 år og jeg kan godt se at især Alvin har respekt når han lurer ind gennem netdøren til hende…hende der…ups…tror jeg at han tænker.
Tænk om Isolde, Cocio og Karla blev perleveninder…hvor jeg ønsker det :heart:

3 Likes

Det er SÅ fedt det du har fået lavet!!! :rock:

1 Like

Tro at mor har været lykkelig :heart: Jeg kan godt huske endnu da da Rikke spurgte mig om jeg ville passe Clara mens Rikke skulle klippes første gang efter hun havde født Clara…om jeg ville …og gågaden blev slidt ned…Se mig med skønne Prinsesse Holger…ja, det hed hun for navnet var jo hemmeligt :joy:

3 Likes

Kun 2 dage - inklusive i dag - tilbage af ferien :s: Jeg er slet ikke klar til arbejde igen - og hvor er 3 uger bare blevet af? Det hjælper selvfølgelig ikke, at den sidste uge nærmest er druknet i regn. Endnu engang har DMI ramt ret meget forkert. Enkelte byger et par af dagene er blevet til dauerregen det meste af tiden :frowning:

Vi synes nogen gange at have oplevet at vi har siddet og bare TALT om noget hvor telefonen har ligget ved siden af, og så dukker der en reklame op om det lidt senere på Facebook. Det kan fx være et weekend ophold, en rejse, et kursus, en ting osv. Det synes jeg er lidt mystisk :sweat_smile: og lidt uhyggeligt. :astonished: vi har hørt noget om mikrofonen i telefonen og ord genkendelse. Er det noget nogen ved mere om? :confused: