Tanker i August

Sååååå burde alle mine katte snart være registeret rigtigt i Katteregisterets nye system.
Det holdt hårdt. :sweat_smile:

1 Synes om

Jeg bagte cupcakes lørdag. Nogle røg i fryseren, nogle var med til grams i går, og resten skulle @RuneS tage med på arbejde … Han glemte dem, men alligevel forsvinder de lige så stille :ups:

5 Synes om

Det skal du ikke undre dig over… vores køleskab og skabe fordamper også den slags… mystisk system :face_with_monocle:

4 Synes om

Så blev alle 3 katte hentet fra dyrlægen, Kaluwa skulle blot have 2 vaccine. Og de to drenge hele turen og nu to sten letter. :crazy_face:

4 Synes om

Hvor mange gange i løbet af 2 uger skal man køre gylle på sine marker? Den lokale bonde har igen haft gang i sprederen. Denne gang er det 10 gange værre end sidst. Og jeg sidder altså inde i mit køkken og har bare havedøren i den modsatte side af huset til at stå på klem :nauseated_face:

til beholderen er tom vel…du skal være glad for at han ikke bare kommer med en 10000l tank med et 10" hul og hælder skidtet direkte ud

Men hvor meget kvælstof er det lige nødvendigt at tilføre jorden på den her tid af året? Jeg troede, det var nu, man skulle så efterafgrøder for at binde noget af det overskydende kvælstof efter høsten? Så nytter det vel ikke noget, at man bare hælder mere på? Ja, hvad ved jeg. Jeg har bare slet ikke oplevet det de første 2 somre, jeg har boet her.

Det har vel noget at gøre med intesivering …flere dyr end arealerne egentligt kan trække …i gammel tid (ja ja ved det) var gyllen moden når den blev sprøjtet ud, den stank ikke…lugtede blot landligt …i dag er den ikke færdig og stinker …vær du bare glad for at det ikke er mink eller kylling

Jeg havde engang en kæreste, hvis forældre havde en minkfarm. Så det kender jeg godt :nauseated_face:

Det ku’ sgu’ da ellers være hyggeligt: Giant cats :wink:

5 Synes om
3 Synes om

Jeg ville nødig leve med kattebakker til den størrelse kat. :besvimer::klappe:

1 Synes om

Det nye Ikea katalog nu med racekatte, og en enkel huskat, så vidt jeg kan se. Dog blot til pynt. :blush:

Ikea katalog

2 Synes om

IKEA har bare enormt god smag :ok:
Jeg har dog på fornemmelsen der er photoshop med i spillet… Katten hænger ikke i gardinerne men går pænt på gulvet… deeeeeet er ikke helt realistisk :lol:

8 Synes om

killingerne skal snippes i dag, så de er ikke helt tilfreds med at skulle fast :frowning: de dier jo stadig meget ved mormis, så hun er lukket fra, føler mig som den onde slave :frowning:

Hvordan kan et par jeans str mig dog blive væk?

Sidder og venter på en elektriker. Det var dig selv, der sagde kl. 9, lille mand - så kom nu! :venter:

EDIT: Opdagede en besked på telefonen. Aftalen er aflyst :frowning: Han skulle have fixet min vaskemaskine, som jeg ikke har kunnet bruge i over en uge nu. Desværre havde montøren pakket reservedelen i sin bil, og nu er han blevet syg. Jamen, så må I jo hente den hos ham. Ih altså! Jeg har syv bunker vasketøj - mindst! :rock:

hmmm har du checket hvad Rune tog på i morges?

men det er altså noget underlig noget - man kan få vist produkterne på alle billeder med både katte og kaniner, men på ingen af billederne kan hverken katte eller kaniner vælges… :venter:

Hvad er det for en product placement service de holder sig… :rolleyes:

1 Synes om

Vores killinger har aldrig ikke måtte die ved faste , det er jo væske. Så her tager vi kun foder 4 timer før indgreb. Jeg tør ikke faste dem mere end det og slet ikke fjerne mælkebaren :see_no_evil: i henhold til blodsukker og narkose ect.