Tanker i August

Ikke helt korrekt. Her kan du fx vælge en kanin (de kalder den godt nok en hare):

https://onlinecatalogue.ikea.com/DK/da/IKEA_Catalogue/#/pages/66

Og her en kat - oven i købet til en overkommelig pris:

https://onlinecatalogue.ikea.com/DK/da/IKEA_Catalogue/#/pages/48

Shorts, det er jo ikke november endnu :wink:

1 Like

aha så har vi svaret @Lykke det er @RuneS der har dem, han har bare klippet lidt af længden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Doh! @galath jeg er kun til levende kaninharer og katte :stuck_out_tongue_winking_eye:

Du havde da heldigvis bukser på, da du var her. :see_no_evil::joy:

:argh:

Pludselig havde Asani vældig travlt henne i hjørne ved havedøren. Da jeg kom derhen, lå der en stor, død frø på ryggen. Jeg troede, den var død, men det var den ikke. Så jeg løftede den udenfor og lukkede havedøren for Asani. Men den var såret, den lille stakkel, den blødte :ked:

Nu fik jeg den lempet helt over i græsset. Sådan så den ud. Jeg håber, den ikke er alvorligt såret :frowning:

Udover han mener, der er for varmt, så tror jeg heller ikke, han er begyndt at gå med seler :lol:

De har været væk i flere dage, og kan ikke huske, hvornår jeg sidst havde dem på…

Nu har jeg heldigvis mere end et par :stuck_out_tongue:

Du er da også så praktisk :crazy_face: hvem har dog flere end ét par.

Vågnede op til en ulykke ude på vejen … en knallert var kørt ind i en traktor ude i svinget :blegne:
Så der har været politi og ambulance og akutlægebil, men knallertkøreren blev kørt herfra i live og nu er hele menageriet væk igen … puha!
Stakkels ham der kørte traktoren, han havde det ikke godt … han kørte en af de kæmpestore maskiner, med et bredt landbrugsapparat af en slags hængende bag ved … så ham på knallerten har ikke haft en chance for at vige udenom på den (forholdsvis) smalle vej :surrender:

Det er godt, knallertkøreren umiddelbart klarer sig, men for pokker, hvor ville jeg ønske, at “den slags” var bedre til at køre efter forholdene. Når man kører i et område, hvor der er marker, bør man vide, at der er risiko for landbrugsmaskiner på vejene. Og man bør også vide, at nogle af de landbrugsmaskiner er nogle store bæster, der kræver plads for at flytte sig

1 Like

Det var ekstra uheldigt at de mødtes i et sving, der er gemt bag både hæk og høje træer … så knallertkøreren behøver ikke have været uforsigtig:

3 Likes

Nej, i hvert fald ikke overmodig, det er rigtigt.

Men på den anden side er vejen meget smal og man bør i forvejen sætte farten ned i et sving, uanset hvem man er :slight_smile:

3 Likes

Neeeeeej vi må ikke gå på bordene… men lige nu er jeg simpelthen kæmpet mentalt i bund så jeg er bedøvende ligeglad og Lars er ikke hjemme :shushing_face:

8 Likes

Det var så en motorcykel (som jeg selv troede, men når naboen som ringede efter hjælp, sagde det var en knallert … :rolleyes2: ) og motorcyklisten er i live og har det forholdsvis ok :ok:
Min veninde kender ham og han havde opdateret på fb, at han havde været bevidstløs i 5 timer og det eneste han husker er, at han får øje på traktoren … resten var væk.
Det var så den 3. motorcykelulykke i området på 2 dage … i går var der to i henholdsvis Vallensved og Flakkebjerg :anguished:

2 Likes

Argh… jeg gider ikke læse mere til den s***** eksamen. Jeg kan slet ikke tage mig sammen til at læse idag. Jeg kunne have skrevet en bog om utallige måder at begå overspringshandlinger på. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har været på FB, IG, KG eller min mail idag… hentet cola, lige leget lidt med kattene… osv osv.

Det mest tragiske er at jeg ville have været færdig med at læse dagens dont nu, hvis jeg ellers havde kunne ***** mig sammen til det! :argh:

2 Likes

Så dukker denne annonce pludselig op i mit FB-feed:

1. Hvordan har de fundet ud af, at jeg har en kat med diabetes? Jeg har fx aldrig skrevet om det på FB, så vidt jeg husker. Eller klikket på noget, der handlede om diabetes. Jeg fatter simpelthen ikke, hvor de har det fra.

2. Jeg er ret sikker på, at den er skræddersyet til at fange lige netop min opmærksomhed, for overskriften hænger jo overhovedet ikke sammen med resten af teksten :rolleyes:

Det er altså bare lidt skræmmende, hvordan de (og jeg ved ikke engang, hvem “de” er) åbenbart er i stand til at lave tværgående profiling med oplysninger alle mulige steder fra.

4 Likes

Hvis du har googlet noget om det, så dukker det op.
Jeg er fx begyndt at få annoncer om fodboldtrøjer og surprise, jeg fik min nervøs ønskeliste idag :wink:

Men det synes jeg ikke engang, jeg har. Jeg har googlet kanyler til VetPen, men det kunne lige så godt være til hund. Så det må være flere kilder, nogen sidder og kombinerer. Men forhåbentlig bliver annoncerne ved med at være lige så nemme at gennemskue som den der :roll_eyes:

1 Like

Nogle søgemaskiner kobler også herinde fra ift ens google søgninger og facebook, hvis man bruger samme mails …
google og andre søgemaskiner samler data ind overalt :open_mouth:

1 Like

FÆRDIG! … dog kun for idag, men juhuuuu alligevel :slight_smile:

6 Likes