Tanker i August

Åh hvor er Karla smuk… Det kan være at hun ender med at kunne give ro…

1 Synes om

Tak :heart: Ja, hun er smuk og SÅÅÅÅ kælen :slight_smile:
Ja, jeg håber så meget at hun måske kan give ro…hun er snart 3 år og jeg kan godt se at især Alvin har respekt når han lurer ind gennem netdøren til hende…hende der…ups…tror jeg at han tænker.
Tænk om Isolde, Cocio og Karla blev perleveninder…hvor jeg ønsker det :heart:

3 Synes om

Det er SÅ fedt det du har fået lavet!!! :rock:

1 Synes om

Tro at mor har været lykkelig :heart: Jeg kan godt huske endnu da da Rikke spurgte mig om jeg ville passe Clara mens Rikke skulle klippes første gang efter hun havde født Clara…om jeg ville …og gågaden blev slidt ned…Se mig med skønne Prinsesse Holger…ja, det hed hun for navnet var jo hemmeligt :joy:

3 Synes om

Kun 2 dage - inklusive i dag - tilbage af ferien :s: Jeg er slet ikke klar til arbejde igen - og hvor er 3 uger bare blevet af? Det hjælper selvfølgelig ikke, at den sidste uge nærmest er druknet i regn. Endnu engang har DMI ramt ret meget forkert. Enkelte byger et par af dagene er blevet til dauerregen det meste af tiden :frowning:

Vi synes nogen gange at have oplevet at vi har siddet og bare TALT om noget hvor telefonen har ligget ved siden af, og så dukker der en reklame op om det lidt senere på Facebook. Det kan fx være et weekend ophold, en rejse, et kursus, en ting osv. Det synes jeg er lidt mystisk :sweat_smile: og lidt uhyggeligt. :astonished: vi har hørt noget om mikrofonen i telefonen og ord genkendelse. Er det noget nogen ved mere om? :confused:

Det er det, jeg siger - man bliver totalt paranoid af det :uha: Frem med sølvpapirshatten :hoho:

2 Synes om

Jeg gør ikke - og dem der evt. gør, vil formentlig ikke dele detaljerne… :sunglasses: - men tænker, at det kan hænge sammen med, at det man har talt om, har man måske også lige skimmet på nettet i en eller anden sammenhæng…?
Til gengæld er jeg ikke i tvivl om, at GPS’en sladrer - jeg oplevede f.eks. tilfældigt at køre forbi et krukkesalg, jeg aldrig havde hørt om, på en virkelig off road lokation; næste gang jeg var online, poppede der en reklame for selvsamme krukke-foretagende op… :thinking:

4 Synes om

så længe google er involveret bli’r der spioneret…hvor meget der bliver brugt…ved ikk

1 Synes om

Går det godt med smukke Karla og de andre? :two_hearts:
Hvis de uvorne knægte får lidt respekt for hende, så kan de måske lære at acceptere Cocio :ok:

1 Synes om

Karla er stadig i spisestuen med netdøren…
Men…Både Alvin og Pollo har MEGET stor respekt når de skal forbi den dør for jeg kan godt nok love for at Karla kan råbe MEGET højt når de går forbi…det går næsten helt lydløst når Cocio går forbi der og lurer…jeg håber også så meget at Karla kan give de to knægte så de kan blive til to god drenge…jeg krydser så meget for det…Karla skulle gerne kunne blive her og ikke ud i flere hjem…hun er så sød og så kærlig…men hun kan godt nok råbe højt når nogen går forbi hendes dør…

3 Synes om

Hold nu kæft Joy!! Hun pludrer nonstop til de killinger. Det er egentlig hyggeligt og sødt nok, men kl er 2 og jeg vågnede af hendes pludren…

7 Synes om

Har været til syn med bilen. For første gang. Ellers plejer jeg at lade værkstedet om det. Det var lige som at være til eksamen :uha: Jeg måtte nøjes med en betinget godkendelse - fordi der var to sprungne pærer over nummerpladen bagpå. Det er da lige til at overkomme :thumbup:

For at det ikke skal være løgn, tyder det på, at mit værksted endelig har fået min kilerem (som åbenbart nu om dage hedder en multiflexrem eller sådan noget) til at tie stille. I 5. forsøg! :besvimer: Den hvinen har været ved at drive mig til vanvid - og værkstedet med, for de kunne ikke finde ud af, hvorfor de kun kunne få den til at stoppe midlertidigt. Som i meget få kilometer efter jeg forlod værkstedet hver gang.

Denne gang er jeg nået helt hjem, uden den har givet lyd fra sig, og bilen føles simpelthen anderledes at køre, især i de små gear, der hele tiden har været det største problem. Så jeg er glad og tilfreds, også med at slippe så billigt fra syn. Det er vist ikke sket før :uha:

6 Synes om

Ha! Jeg vidste det! Parkeringshus i baglås - 18 biler kommer først ud til september Moderne galskab, jeg skal aldrig holde i Dokk 1. Ever!

2 Synes om

Det sker ganske jævnligt at Dokk1 spiser nogen og glemmer at spytte dem ud - så din ‘frygt for det nymodens pjat’ er ganske begrundet…

Vi ville jo ind og se den der film. Apollo… Vi endte med at køre til Kolding. Fandt p-plads 1 minuts gang fra biffen. Spiste fantastisk dejlig mad i deres cafe inden filmen. Havde en forrygende date night - og bilen blev ikke væk i mellemtiden :slight_smile: Det gør vi altså igen :slight_smile:

2 Synes om

Italiensk teknik, mon det var samme firma som leverede IC4 togene?? :thinking:

(Det ved jeg godt at det ikke er :wink:)

1 Synes om

Altså NÅR man køber teknik af italienerne, spaniolerne eller grækerne, så ER man selv ude om det når den slags sker :wink:

2 Synes om

jamen nu var det jo i Sverige de sidder fast i flere uger - i Dokk1 er det typisk bare natten over.

Dokk1 er jo næsten nabo med Politigården, mon folk reelt set overnattede i detentionen og bare brugte Dokk1…

Pludselig virker den halve time vi ventede på vores bil overkommelig :grin: og SW fik en tanke da jeg sad og morede for mig selv :laughing:

2 Synes om