Tanker i Februar 2018

Mine forældre er - for fjerde år i træk - taget ned til området omkring Alicante - de startede med 8 uger, i år er de oppe på 12 uger.

De har over tyve grader, og jeg får tilsendt ulækre billeder af letpåklædte mennesker, der skulle forestille at være mine forældre… :stuck_out_tongue_closed_eyes: :relaxed:

9 Synes om

:blush:

Tak Lykke – jeg skal først mestre disciplinen at købe vigtige ting på E-bay – så den kop er sikkert ikke tilgængelig, når jeg har fundet ud af det :grin: :grin:

Jeg er jo prof. … kommer chili i stort set al min mad (ikke at det ser ud til at gøre noget for forbrændningen :cool:), men tænkte jeg nok skulle runde suppen lidt mere af, før jeg bar den på bord for gæster :wink:
Dejligt at se dig og kattene var usædvanlig sociale, tror de nød, at der var flere hænder der gad nusse :klappekat:

8 Synes om

Jeg siger det samme, har fødselsdag i morgen. :venter:

jeg begriber ikke at sne ligefrem kan ødelægge en fødselsdag :ups:
ikke medmindre den er skyld i direkte personskade på dagen eller der er gæster som umuligt kan nå frem.

Derudover kan jeg ikke helt forstå at vejret ligefrem kan ødelægge ens fødselsdag :slight_smile:

jeg elsker sne, men da også sol og varme - det sidste er bare lidt urealistisk midt i februar, medmindre jeg rejser sydpå :tihi:
Men jeg har dælme også siddet på min fødselsdag i regn, blæst og gråvejr en del gange - det har endnu ikke fået lov til at ødelægge min fødselsdag :slight_smile:

4 Synes om

Husk at stemme på ugens konkurrence!

1 Synes om

I betragtning af, at vi er midt i februar, er det måske liiiiige lovlig høje krav at stille, i hvert fald så længe man befinder sig i DK… :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Synes om

Man må være optimist - nu har jeg hørt om globalopvarmning i SÅ mange år!!! :venter: Så hvor bliver min sommer af midt i Februar :rolleyes:

2 Synes om

Så en det endelig snart lørdag…og ih hvor jeg glæder mig :heart_eyes:

5 Synes om

Du skal vel ikke tilfældigvis ud og kikke på kat? :grin:

2 Synes om

Jow jeg skal da :grin:

6 Synes om

Er det stribemissen du har snakket om? :slight_smile:

Sne på MIN fødselsdag er nærmest det ypperste der kan ske :wink::wink::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

2 Synes om

Ja, vi skal kigge på ham i morgen :slight_smile:

4 Synes om

Jeg skal nogle dage til Prag i næste uge, arbejde, ja mega hårdt at være mig :wink:

Så lige på art sko at de har udsalg - hmmm det kunne da være der skulle et par sko med hjem denne gang, når jeg nu ikke kunne finde nogle sidste gang.

Art sko og støvler er nok ikke for alle, de larmer lidt, jeg syntes dog de er megeseje omend lidt dyre.
Men sådan et par orange støvler her, de lyser da op de fleste steder

1 Synes om

Art er så fedt et mærke, og jeg ville have mange af dem, hvis min bankkonto og umulige fødder var enige. :grin:

Fed farve, den du har kik på. :ok:

1 Synes om

Jeg har kigget lidt på de forskellige udstillingsformer.
Hvad betyder det,at en udstilling et drive in show? :thinking::thinking:

Jeg har faktisk ferie i en hel uge nu :slight_smile:

7 Synes om

Det er lige der, den ligger :wink:

Jeg har haft flere fødselsdage, hvor gæster enten ikke har kunne komme alligevel, eller alt planlagt har måtte aflyses, så det man har glædet sig til ryger ud af vinduet (og det gør pengene jo så også).

Hvis sne ikke kunne ødelægge muligheden for at komme frem og tilbage, så var jeg ret ligeglad med den… Eller den ville nok nærmere komme i ‘øv’ kategorien sammen med kulde, regn og blæst. Der er den også på alle andre tidspunkter, bare ikke, når den kommer og ødelægger min fødselsdag.

1 Synes om

Drive in show - hmmm den term har jeg dog aldrig hørt.
Bare sådan af nysgerrighed - hvor har du fundet det?