Tanker i Februar 2018

Det kan det ikke - eller jeg kan i hvert fald ikke. Forhåbentlig kan de der, hvor jeg har indleveret den til reparation. De mente nu snarere, det var en defekt skærm, og det var også min egen tanke. Den kunne nemlig godt blinke blåt, som den gør, når der er kommet en besked eller en opringning :frowning: Det er selvfølgelig cirka 3 x så dyrt at få skiftet skærmen som batteriet :frowning:

Det er, fordi der - trods minusgrader - er forår i luften i dag. Det mener mine i hvert fald også. De har været fuldstændig umulige og lige til at rive sig i håret over hele eftermiddagen. Især Chili har vist sig fra sin bitch-side og har gjort alt, hvad hun ikke må. Jeg har forsøgt at give dem en masse mad i håbet om, at det ville gøre dem søvnige. Det har muligvis - endelig! - hjulpet på Asani, men Chili har lige vrælet for at få døren til bryggerset åbnet. Hvis ikke jeg havde åbnet, ville hun have kradset på den, til jeg gjorde, så jeg kan lige så godt give efter først som sidst :s:

Sov, kat. SOV! NU!!

2 Synes om

Jeg tror du har helt ret i det med forårsfornemmelserne, Ingrid. Det er selvfølgelig et sundhedstegn, men hoooold nu op, det kan være anstrengende (og sjovt som bare den) mens det står på :joy: Vivian siger at han øver sig :scream: Bare tanken om 2 stk med det energiniveau, kan da tage livet af mig. Desværre har hun også meddelt at der ikke er returret hverken på nye eller gamle varer hos hende :scream::joy:

Pøj pøj med banditterne :joy:

1 Synes om

De voksne er ikke slemme …

Prøv med et kuld på 5 hanner og en hun

1 Synes om

Puha, bare tanken :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Og derfor ved jeg at jeg har et meget godt sovehjerte, for de var også i soveværelset, og jeg sov

1 Synes om

Gå væk, forkølelse. Jeg har ikke tid til at have det skidt.:rage:

Kan du ikke lige vise mig, hvor du har fortalt om nr 2? :wink:

Lykke, jeg har kun hintet om nr 2 - og så skrevet lidt om det på fjæsen :heart_eyes: Venter og venter så jeg er ved at blive vanvittig :heart_eyes::heart:

16 Synes om

Kom og få lidt suppe … den har renset ud i mine bihuler :ok:
@galath … så er du advaret :yum:

3 Synes om

Er man sær når man køber en te, for at gøre kattene glade…

Jeg ledte kun ganske lidt efter den ( en Night time te fra pukka. Den indeholder baldrian og de øh elsker den, det er ligefør man kan åbne et te brev og fordele rundt i mus og legetøj)

Det er endda kun teposen han har og den bliver rullet på, vasket og bidt i… te brevet står i min tekop

11 Synes om

De to søstre kan heller ikke stå for det papir

11 Synes om

:grin: :grin: :grin: :grin:

Holder mig til min egen tråd om bøllerne, så man kan gå uden om den – men her blev jeg lige nødt til at nævne dem, for jeg kender godt tanken:
trænger du//I ikke til en dejlig LANG siesta nu

:grin: :grin: :grin: :grin:

3 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

Lækkermås :purple_heart:

1 Synes om

Nå, nye kogeplader kan tilsyneladende have lange udsigter.
“Naturligvis” hidkalder de ikke elektriker for ét sæt kogeplader, men samler lidt sammen, så der er mere arbejde til ham. Som næstformand i bestyrelsen kan jeg jo kun bifalde den slags arbejdsgange. :sweat_smile:
Heldigvis har de “løse” kogeplader man kan låne ind til da. Så i morgen eftermiddag smutter jeg lige op efter en.

Valentinsdag blev tilbragt med misserne og min søde nabo, med rigelige mængder lakselasagne og flutes med hjemmelavet hvidløgssmør. Vi kommer vist til at svede hvidløg ugen ud. :joy:
Vi så i øvrigt Hofretter - tre programmer med prins Henrik i køkkenet. Meget underholdende! :smiley:

1 Synes om

Hvorfor i alverden hælder du suppe op i bihulerne?
Jeg har haft kaffe og cola der, begge meget ubehageligt; varm suppe må dog toppe det.

Nemlig, Tut - men en overdosis sol, som den de fik i går, oplader åbenbart Duracell-batterierne kontinuerligt, så de ikke bliver flade før efter solnedgang :hoho:

1 Synes om

Det er ikke nødvendigt at have suppen oppe i bihulerne … dampen af chili gør arbejdet :yum:

2 Synes om

:bebe: Håber jeg har set rigtig, syntes Chihiro er ved at få røde dutter! :dans:

3 Synes om

mon nogen kunne tænke sig ca 80 m3 sne…så bedes de afhente asap