Tanker i Februar 2018

Er han ikke sød :heart:
Om 14 dage flytter han ind her…og jeg kan ikke vente…14 dage er sørme laaang tid…
Her sidder han ved siden af sin moar :slight_smile:

27 Synes om

Solen skinnet så flot det meste af dagen, velbekomme :hoho: er blevet fejret på bedste maner af familien. Skøn dag. :flag:

2 Synes om

Hvor er han da skøn :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

1 Synes om

Jo tak jeg har fået svar.
Men tak for dit svar også :grinning:
Jeg er vist også mere til den udstillingsform vi bruger i DK.

Jeg skal nok se at tage mig sammen og finde en god plads til lille Oreo, men hvordan skal jeg kunne det når Tante Tuts 2 rødder på speed - hendes kuldssøskende - konstant laver hundekunster :joy: Nå, der dukker nok et smørhul op til hende… hun er (også!) en rigtig dejlig killing :slight_smile:

2 Synes om

Han er skøøøn :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

1 Synes om

Han passer godt i lækkerhed til de to I allerede har. :wink:

1 Synes om

:smiley: Jamen de gør det gang på gang :slight_smile: Sniger sig ind på en som et bagholdsangreb og man er ramt big time før man ved det og så er det for sent :wink:
Tillykke med endnu en flagermis :slight_smile:

1 Synes om

Ja han gør så :slight_smile:
Men jeg er spændt på hvad Isolde siger til ham…hun var jo ikke vild med Minions da vi passede ham sidste år.
Men det var Apollon til gengæld og Isolde var så jaloux :laughing:

6 Synes om

Du misforstår mig vist. Hvad jeg mener med, at alt er til diskussion, er, at der ikke længere skelnes mellem fakta og holdninger. At der bliver sat spørgsmålstegn ved alt, også ved det, der normalt bliver anset for at være fakta - som fx at katten er carnivor.

Der er ingen autoriteter, der skal komme at fortælle mig noget som helst. Jeg skal nok selv finde ud af, om jeg føler, at min kat er veganer eller ej.

4 Synes om

Det er lidt a la: Jeg skal nok selv bestemme om jorden er flad! Og nu går jeg så hen til kanten og kigger ud… :rolleyes: Common sense is not widely spread among the population…

3 Synes om

Tillykke med den lille Batman - han er kær :heart_eyes:

Hvad kan sådan en lille flapøre mon hedde?

1 Synes om

Tak :slight_smile:
Han hedder Winnetou,s Keevin.
Men jeg ved ikke rigtig om jeg døber ham om…jeg har sådan tænkt på navnet Alvin…men ved ikke rigtig endnu

3 Synes om

Tror jeg vil passe godt - Alviiiin :joy:

3 Synes om

Jeg misforstod dig såmænd ikke :slight_smile:

Den her rammer vel sådan ca ned midt mellem almindelig dumhed og tjaaa internet visdom… :slight_smile:

3 Synes om

Jeg kan fortælle at det er et godt råbe-navn, så hvis det er en lille bølle der flytter ind, vil det være passende. :p:

Min Alvin hed jo Alvin da jeg fik ham, egentlig ville jeg give ham et andet navn, men da jeg ikke lige have et på hånden, og jeg hele tiden måtte råbe Alviiin ned, Alviiin nej, ja så blev det pludselig svært at omdøbe ham. :grin: Jeg overvejer det stadigvæk, men mon det sker… :grin:

2 Synes om

Keevins søster …hende var Tommy helt skudt i…det var jeg nu også :heart:
Hun hang ved os hele tiden…også i vores kaffekopper osv…nøj hun var sød :heart:
Men ikke til salg for ellers var hun røget med hjem…hun prøvede også flere gange at krybe ned i min taske :smile:

13 Synes om

:wows::wehuu::smelter: Ej altså, kan I ikke overbevise sælger om at I er nød til at hende med, for alle opdrætter ved jo godt at killinger helst skal ud to sammen. :regler::engel:

4 Synes om

Jeg tror det ikke…desværre. :grin:
Hun skulle blive hjemme i opdrættet…øv…:slight_smile:
Hun var godt nok sød og dejlig.

1 Synes om

Så ved I jo, hvor og ca. hvornår I skal hente den næste… :yum:

3 Synes om