Tanker i Februar 2018

Note to self: lad dog være med at spise knækbrød når du ligger på ryggen i din seng… :dokdok:

1 Synes om

Det sidste foto her i tråden…så skal jeg nok lade være med flere…men jeg glæder mig så meget…det er jo første gang vi skal have en mis ikk :joy:’…så bær over med mig …

17 Synes om

Kan sagtens tåle at se flere billeder af ham - han er jo totalt skøn :heart_eyes:

Sikke et sjovt mønster, han har på benene :grin:

1 Synes om

Med navnet Alvin tænkte jeg nu mere på ham fra de frække jordegern - hvor der snart hele tiden blev råbt Alviiiin :joy:

Læste forresten lige, at Cecilie Lassen, dommer i DK har talent, fik en søn, der hedder Alvin.

1 Synes om

Ja, han er godt nok dejlig :heart:
Hans farve og mønster hedder…sort/sølv blotched tabby :slight_smile:Jeg elsker den farve og mønster :slight_smile:

2 Synes om

Ja, det var også der jeg fik navnet fra…og de to frække jordegern kunne jo være Isolde og Apollon :joy:
Det vidste jeg ikke med hende Cecilie Lassen…men det er et godt navn :slight_smile:

1 Synes om

Og jeg kendte faktisk ikke de der jordegern før jeg fik Alvin, men da det åbenbart er det alle tænker på når de høre navnet, ja så gik der ikke længe fra jeg fik ham til jeg havde hørt om de der jordegern. :joy:

3 Synes om

:hjertehop: Chihiro har røde dutter - nu er jeg helt sikker. Uhhh bliver så skønt med killinger i huset igen, og så ser det sørme også ud til der er gevinst hos Elysia også. April bliver én god måned!

10 Synes om

Asani er lige kommet hen med et øje, der var helt lukket til og løb i vand. For 2 minutter siden var der ikke noget i vejen. Men det er - guderne må vide hvordan :rolleyes: - lykkedes ham at få vådfoder i øjet!

Sidste feriedag - og jeg har igen ikke fået noget som helst fornuftigt ud af ugen :s: Godt, det snart er påske!

Nu sidder der så ikke mindre end 4 stære ude i mit fodertræ, de kvidrer lystigt…så nu kommer de forhåbentligt med forår…nu mangler der bare det høje PIIIING der betyder stær i kassen

  • og jeg har endda fået de sidste redekasser op til mejserne
2 Synes om

Heldigvis er der nu en der har fundet dokumentation for at katten er carnivor, og at vil man have veganske dyr, skal man nok have kaniner

3 Synes om

Den gråstribede kat sidder omme i nabohaven. Mine kan se den gennem hækken, og Asani løber rundt med en hale så tyk som en barnearm og forsøger at grave sig ud af indhegningen oppe i hjørnet :uha:

Han vil ikke komme ind, og den grå kat vil ikke flytte sig. Jeg har forsøgt at klappe højt og skræmme den.

Men så er de da beskæftiget så længe. Indtil videre er det heldigvis ikke resulteret i, at de vender sig mod hinanden. Altså Asani og Chili.

1 Synes om

:grin: :grin: :grin:

Det er de skønneste killinger i hele verden :heart_eyes:

De er nusseklare, legesyge, opfindsomme, intelligente, lærenemme og meget-meget mere :heart_eyes:

At der ryger en potteplante eller to er vel at forvente med 2 sunde og raske killinger :heart_eyes:

Så lad jer ikke afskrække :grin:

3 Synes om

:heart_eyes:

Du får lige et tillykke her også – han er SÅ vidunderlig :blue_heart:

1 Synes om

Tillykke med ham :slight_smile: … Så er I da vist også ved at være inde i orientaler-folden :wink:

1 Synes om

Der mangler lige en tortie :yum:

1 Synes om

Hov - hov!

1 Synes om

Mon ikke, at de bliver hysteriske, hvis man foreslår dem, at de opdrætter mus vegansk til kattefoder? :tihi:

2 Synes om

Nej, men det hører jo til i kategorien fornøjelser - ikke fornuftigt :slight_smile:

Men lige før fik jeg langt om længe afkalket min kaffemaskine, og jeg har en vask i gang, så der er trods alt et par fornuftige ting, jeg kan krydse af todo-listen.

1 Synes om

AJ BAILEY!!
…jeg har lige spist en omgang hjemmelavet thai-ret. Men der var et liiiiidt stort stykke trævlet ingefær deri, som jeg spyttede ud og lagde på kanten af tallerkenen, da det var lidt i overkanten at tygge sig igennem.
Og hvad gør Bailey? Går hen og snuser til det…jeg tænker ikke, der er nogen fare for, at han tager INGEFÆR…men VUPTI, haps gewesen, så røg det lige ned i løgnhalsen. :s
Ehm…katte kan godt tåle ingefær…ikk’? :confused:

2 Synes om