Tanker i Februar 2018

:lol: Min konklusion er ja. For en uge siden lavede jeg selv thaimad, og jeg kunne næsten ikke holde Sigga ude af gryden! Normalt hopper hun ikke op, når jeg laver mad, men her gik hun nærmest i trance! Hun rullede, kurrede og fik sovekammerøjne. Og det lykkedes hende at vælte glasset med tørret ingefær og spiser n hel del, inden jeg kunne stoppe hende. Og hun lever stadig. Så bare rolig :wink:

3 Synes om

Tak! Og det var godt at høre! :smiley:

Aj men seriøst…man KAN da heller ikke have noget som helst i fred for de katte! Det var endda en vegansk omgang thaimad, jeg havde bikset sammen - så der var INTET der duftede lækkert af kød. :joy: Men alligevel var den ingefærluns åbenbart uimodståelig…tsk tsk…:roll_eyes:

1 Synes om

:grin: :grin:

Så er det nok ikke ingefær jeg skal gnide på kanten af alle mine urtepotter

:grin: :grin:

1 Synes om

Det er godt nok svært at ignorere Otto, når han er ved at smadre havedøren :roll_eyes:

4 Synes om

Nå, men nu kan det vel næsten ikke betale sig at lave frokost …

Så kom Junior hjem igen :heart:

6 Synes om

Jeg har lige hældt katteurt i min aftensmad. :scream:

Jeg har mine krydderier (og åbenbart også katteurt) i skabet over emhætten. Da jeg skulle nå noget inde bagved, væltede et åbent brev katteurt ned over mit fad med rodfrugter og lam (laaaam :heart_eyes:).
Det er i ovnen nu, så er meget spændt. :sweat_smile:

7 Synes om

Please … få nogen til at filme dig, når du spiser maden.
Hvis du reagerer som kattene, vil jeg gerne se det :klappe:

6 Synes om

Så sidder jeg i sofaen igen efter 1800 km tur til KFB ( en del af dekzv ) show i det sydlige Tyskland, noget af det jeg gerne vil tage med hjem er publikum der havde været 1200 om lørdagen og en del flere om søndagen.
De bruger ca 2000 € i reklamer i lokal området, hvordan kan vi kopiere det til Danmark.

1 Synes om

2000 € er gooodt nok en slant penge bare til annoncering :yikes: Det skal i hvert fald stå mål med befolkningsgrundlaget; jeg er ikke helt sikker på vi kan brænde så mange penge af når vi skal til Lem :wink:
VH
Susanne

2 Synes om

Burde dette ikke have sin egen tråd - er det ikke for vigtigt til at være her i tanketråden?

Hvor meget bliver der brugt til reklame på en gennemsnitlig dansk udstilling.

2000 euro ca 15.000 kr dvs med en billetpris på 40 kr er det break even på 375 besøgende.

Hvor mange besøgende er der til en gennemsnitlig dansk udstilling?

Jeg synes helt klart det hører hjemme på de enkelte klubbers generalforsamlinger, fordi man er meget langt fra at kunne sammenligne hvordan tingene gøres i de enkelte klubber :slight_smile: Og der er meget stor forskel på de enkelte klubbers budget, og såmænd også målsætning.
VH
Susanne

1 Synes om

Ja det er sku mange penge, og jeg er ikke klar selv til at sparke den form for penge afsted i form for annoncer.

1 Synes om

Så lad være med at lukke han ude i haven! :muhaha:

Det er altså koldt om vinteren… :klappe:

1 Synes om

Så skal jeg høre på ham herinde :wink:

Gæster og have er bare god aflastning, når man har en som ham…

Han vil så også meget gerne derud. I sne, regn og rusk… Og så bliver han til det klamme dyr :tihi:

4 Synes om

hairball day …:ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh:
og vinduespudse dag er det osse …når der hænger en bolle 30 cm ned af vinduet …yikes
og nullerput vaskedag er det oss …
for hundan da kat…du bliver kronraget

1 Synes om

Han er tydeligvis nær beslægtet med Theodor og Fiona. De skal også ud i haven fuldstændig uafhængig af vejret. Regnvejr og ruskvejr er bare helt fint. At jeg så får to mudderklirer ind efter et par timer det er så som det er :grinning:

Det er klart denne her vej, der er fremtiden:

Her kan man stille og roligt udvikle skalaen af annonceringen, så man ikke bruger penge på ting der ikke virker.

Har haft lyn-besøg af @DK_SismoCats … hyggeligt :blomst:

6 Synes om

:blush:

Har fået en ny yndlings drik:
hyldeblomstsaft med danskvand og isterninger :beer:
Årh, det er godt!!

4 Synes om