Tanker i Februar 2018

Ja :slight_smile:

3 Synes om

:paw_prints: SÆT I GANG :paw_prints:

Striber skal der altså være i et rigtigt hjem – og drengestriber er smukke :blue_heart:

11 Synes om

Åh ja, det er de altså :heart:
Jeg tænker og tænker så det knager…skal skal ikke ringe på den…skal jeg vente og se tiden an hvad andre der måtte komme…

1 Synes om

:blush:
Forstår jeg godt, Lisbeth – men hvis du har dén der følelse i maven, når du ser billeder af ham – så er det nok ham, der sidder og venter på dig? :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Ja…måske…det er så svært…
Han ser godt nok dejlig ud :heart:

1 Synes om

:blush:
Måske kan du lave en aftale om at komme og se ham??

Vil du vise et billede af ham??

Jeg vil tænke over det i nat :slight_smile:Jeg må vente med at vise foto til jeg har besluttet mig…og jeg må jo ikke stjæle andres foto så jeg kan desværre ikke vise foto

1 Synes om

:blush:
Ja, sov på det…forstår godt, at du ikke kan vise et billede :camera:

1 Synes om

Skal :slem: :grin:

2 Synes om

Når man rykker sengen fra den ene side af reolen til den anden. Den er ikke blevet brugt i 2 1/2 måned og det seneste døgn har han kun forladt den for at spise, gå på bakken og lige komme og hilse på mig. Også i nat droppede han mig til ære for sengen. Møg dyr :joy::joy::joy:

10 Synes om

Så er første parring set mellem Elysia & Tonto :bebe: åhhh hvor jeg håber det bære frugt.

4 Synes om

Har været virkelig syg af influenza osv. og selv om jeg godt ved hvor længe kroppen er om at restituere, så er jeg alligevel ved at gå amok over den fuldstændige fravær af energi og overskud. Hildi bare ÆVLER løs og jeg har bare aller mest brug for ro :slight_smile: Længe leve siams vokale tendenser eller nowet :roll_eyes:

2 Synes om

Jeg fandt lige en stor knude under uden i nakken på Otto :besvimer:

… Da han så bevægede sig, opdagede jeg, at det var hans skulderblad :ups:

4 Synes om

Universet og jeg er uvenner…

Inden for de seneste 48 timer har jeg oplevet følgende:

  • Bunden gik ud af min spritnye taske, mens jeg stod i kantinen. Penge, bind, telefon mm fløj til alle sider.
  • min arbejdscomputer har fået virus. Det betyder flere dages arbejde tabt, og to dages arbejde brugt på at få den op at køre igen.
  • Min cykel punkterede i morges på vej til job.
  • Min vandhane i badeværelset er gået i stykker her til aften, så vandet løber hele tiden. Så nu har jeg måttet slukke for hovedhanen og må åbne igen, hver gang jeg skal bruge toilettet.
  • Jeg har tabt en glaskande på gulvet og skar mig ret dybt, mens jeg fejede skårene op.

Ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde. Eller bare gå i seng og først stå op igen i næste uge…

Åhhh det har jeg også prøvet. :joy: man går helt i panik og når lige at tænke 1000tanker inden man kan ånde lettet op.

1 Synes om

Og kan nu tilføje

  • Er blevet drillet midt i min ulykke på ellers venligt katteforum

:stuck_out_tongue_closed_eyes: @Skattekat :joy:

2 Synes om

:troste:

1 Synes om

@Trine, det er ikke Universet, det lyder som Murphy! Damn you Murphy… :donk:

1 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Har du tænkt, Lisbeth?? :grin: