Tanker i Februar 2018

@Trine - om det er murphy eller universet, så er det godt nok bisset mange ting. Tror en god bog og katten på skødet hjælper på det.
Pøjpøj med næste uge, den bliver god!!!

Jamen, hjetelig velkommen i Murphy klubben…han kan vel ikke koncentere sig om alle på en gang…vel :bebe:

1 Synes om

Skal du have kigget på det måske? Der er noget med, du arbejder lige ved siden af skadestuen, ikke?

Tak for omsorgen :slight_smile: Min søster er læge, så jeg sendte hende billeder, og hun siger der ikke skal gøres noget.

Og jo jeg arbejder tæt på skadestuen - selvom det ikke hjalp meget, den ene gang jeg havde en kollega, som blev akut meget syg. Vores læge (godt nok en psykiater) og jeg kørte hende de 200 meter over til skadestuen, og da vi så kommer derover kunne vi ikke komme hurigtigt til, fordi vi ikke havde ringet efter en ambulance :dokdok: Så der stod vi med en kollega som skreg af smerte og vred sig i kørestolen, mens vi stod i kø bag folk med små snitsår og forstuvede fødder. På trods af at vores psykiater-læge mente at det kunne være tarmslyng eller lignende… Det skal siges, at hun selvfølgelig kom til tilsidst og efterfølgende blev indlagt og fik den behandling, hun havde brug for. Men hold op, hvor føltes det tåbeligt i situationen!

1 Synes om

:blush:

Jeg vil have en hængekøje!!
NU

Ved slet ikke, om man ligger godt i sådan én :grin: men jeg tænker, at det må være skønt at ligge og høre lydbog i en blidt duvende hængekøje :grin:

Ja, og jeg tænker og tænker stadig men har ikke besluttet mig endnu…:slight_smile:
Jeg når nok at tænke for længe og så er han væk…dumme mig…

1 Synes om

Grib nu knoglen Lisbeth - der sker jo ikke noget ved at spørge. :grin:

Det ville da være ærgerlig hvis drømme katten var væk - det er jo ikke sikkert, den kommer igen lige med det første :anguished:

1 Synes om

På den anden side kommer der altid en dejlig killing mere - specielt på denne årstid :slight_smile:

1 Synes om

Du kan jo altis spørge om du må besøge ham :wink:

Ellers skal jeg forhåbentlig lave nogle striber /spotter senere på året :wink::wink:

1 Synes om

:musical_note::notes:
Der kommer altid en killing med en stribe til
Der kommer altid en killing med en stribe til
Der kommer altid en killing, en stribe, en killing, en stribe, en killing til. :musical_note::notes:

8 Synes om

Solen skinner og jeg er så GLAD!! :sunny: :sunny: :sunny:

Jeg har idag fået den bedste opringning fra min dyrlæge. Bertil fik i november konstateret dårlige nyrer. I denne uge fik jeg taget opfølgende blodprøver og han er nu blevet totalt frikendt. Alle prøverne var fine og han er sund og rask :smiley::smiley::smiley:

16 Synes om

Nøjjjjj … en fin stribemisling i ‘‘Bonderøven’’ i aften :wehuu:

1 Synes om

Ja, den var godt nok sød :heart:

1 Synes om

Det er simpelthen for groft! :face_with_raised_eyebrow: Der der IRL tager alt for meget af min URL-tid. :venter: Jeg kan jo slet ikke følge med her på KG i øjeblikket.
Der er ikke nogen der har fået killinger, vel? Husk nu, at det må I ikke få uden at jeg læser om det… Og ser billeder! Mange billeder!

8 Synes om

Jeg er så ked af det.

Jeg lånte min mors dyre skridttæller. Så jeg rigtig kunne få talt skridt. Jeg kan huske jeg tog det på. Her til aften opdager jeg det er væk. Ved ikje om jeg tabte det i dag ellerforen uges siden.
Jeg har ledt alt igennem og det er væk :frowning:

Nu har jeg ligget vågen i flere timer, har ondt i maven og kvalme. Skal fortælle min mor jeg har mistet hendes 900 kr ur :frowning: på en su er det virkelig mange penge.

Er bare så ked af det :frowning:
Ved ikke helt hvad jeg vil med dette. Lidt luft tror jeg.

Det er fredag (og vinterferie lige om lidt, men det kommer ikke sagen ved). Husk at stemme!

2 Synes om

:neutral_face:

Så er Prins Henrik vist ved at sige farvel…

det kunne det vist godt tyde på :/:neutral_face:

1 Synes om

:neutral_face:

Ja, els går kongehuset ikke ud med sådan en besked

Ja, han er jo også en ældre herre der ikke har været rask længe…

1 Synes om