Tanker i februar

Og gerne før han får lyst til at markere overalt i min lejlighed. :flushed::crazy_face:

JA!! :uha:

Ja…det skulle ikke undre mig :laughing:

1 Synes om

I dag er det et år siden vi var oppe nordpå for at se Alvin…ugen efter flyttede han ind her…i snestorm…:heart:
Tænk som tiden dog går…

10 Synes om

Ét år ældre :see_no_evil:

1 Synes om

Tillykke - skal vi ikke have et billede af jubilæumsbarnet ?

:flag::flag::flag:

2 Synes om

Mig: Joy klokken er 7, det er søndag, kan vi vente med at lege ‘fetch’ til senere?
Joy: Nope, det er nu det er nu…

Søde Joy og hendes papirskugler :wink::joy::joy::joy:

5 Synes om

Blah i det mindste blev kl da 7… Her har jeg været oppe siden halv fem… Til trods for at mads havde sagt han nok skulle tage Villiam fra morgenen af i dag så jeg kunne sove lidt… Meeen fik bare et gnavent jeg orker det ikke, da jeg forsøgte at få liv i ham da Villiam var frisk og klar på leg… :expressionless::expressionless: Og nej har intet i mod at skulle tidligt op, bare lidt øv, når man regner med manden tar ham, så man kan få indhentet bare en lille smule søvn… :joy::sleeping:

Hvornår er det blevet en undskyldning, når man har fået børn? Hvad nu hvis du heller ikke orker det? Men du kan jo prøve at se, hvad han siger til det, hvis du begynder at sige, at du ikke orker det, når noget skal laves - med barnet eller hvad som helst ellers :slight_smile:

6 Synes om

Mister flyttede ind her samme dag som Alvin flyttede ind hos jer - så den dag glemmer jeg ikke :wink:

Her var dog ikke snestorm - der var vist lidt sne som det eneste.

Nøj hvor er det hårdt at være barn når man vil lege på det bløde badeværelse tæppe og velcro bare synes han skal være en del af det…

(Velcro elsker at sove på det tæppe… men han kan også putte på det med hans børn og de der langbenede aber der også bor her…)

1 Synes om

Tak :slight_smile:
Jo, jeg skal se at få taget lidt nye foto af ham :slight_smile:

1 Synes om

:hmpf: Når man lige havde glædet sig til killinger på min fødselsdag - og de alle 3 forsat vælger ikke at gå i løb endnu. :crazy_face: Og Chihiro som var i løb og har været ved parring gik tom ;hende vi havde håbet på ville nedkomme med fødselsdags gaven.

Savner små poter i huset /med pels! :joy:

3 Synes om

Så ville der ikke blive lavet ret meget her hjemme, ihvertfald ikke indendørs… :wink:

Et fra i dag :slight_smile:

Og et mere :slight_smile:

15 Synes om

Tak for billederne af den smukke dreng :smiling_face_with_three_hearts: - jeg er altså lidt vild med ham :yum:

1 Synes om

Selv tak :slight_smile:
Han er også en rigtig dejlig kat :heart:

1 Synes om

:smelter:

1 Synes om

var skør nok til at deltage i en af de konkurrencer der var på face, yea vandt retten til at købe en ring med 50% rabat nu koster den kun 350 kr

1 Synes om

Jeg ved ikke, hvordan jeg fjerner den forkerte emoji - det skulle have været den med tillykke!