Tanker i februar

:laughing::joy: Fnug rþg i den store hvide telefon 
det ku’ han ikk li’ :hushed:

3 Synes om

Jeg er sÄ ved at vÊre mÞr og mine mÄ gerne snart flytte. Ikke fordi de er nogle bavianer (jo de er) men mere fordi vi lever zoneopdelt, for Guliver er jo grim og dum og skal bare flytte! (Mener Cookie)

Det kan jeg sÄ godt forstÄ, zoneopdelt er bare et helvede at leve i.
Da mine killinger blev stÞrre og nÊrmede sig flyttealderen, sÄ var jeg ogsÄ ved at vÊre ret klar til det. SÄ meget mad, sÄ meget grus, sÄ meget aktivitet! :crazy_face:
Ikke at jeg ikke tudede nÄr de flyttede, for det gÞr man jo, men det blev lidt nemmere i hverdagen. Nu er jeg klar til en omgang mere. NÄr Sixten lige lÊrer hvordan man grejer de damer der. :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Der skal lige fÄ lidt tid fÞr jeg er klar igen :wink:
HĂ„ber at Sixten snart tager sig sammen :wink::wink:

Og gerne fÞr han fÄr lyst til at markere overalt i min lejlighed. :flushed::crazy_face:

JA!! :uha:

Ja
det skulle ikke undre mig :laughing:

1 Synes om

I dag er det et Är siden vi var oppe nordpÄ for at se Alvin
ugen efter flyttede han ind her
i snestorm
:heart:
TÊnk som tiden dog gÄr


10 Synes om

Ét Ă„r ĂŠldre :see_no_evil:

1 Synes om

Tillykke - skal vi ikke have et billede af jubilĂŠumsbarnet ?

:flag::flag::flag:

2 Synes om

Mig: Joy klokken er 7, det er sþndag, kan vi vente med at lege ‘fetch’ til senere?
Joy: Nope, det er nu det er nu


SĂžde Joy og hendes papirskugler :wink::joy::joy::joy:

5 Synes om

Blah i det mindste blev kl da 7
 Her har jeg vÊret oppe siden halv fem
 Til trods for at mads havde sagt han nok skulle tage Villiam fra morgenen af i dag sÄ jeg kunne sove lidt
 Meeen fik bare et gnavent jeg orker det ikke, da jeg forsÞgte at fÄ liv i ham da Villiam var frisk og klar pÄ leg
 :expressionless::expressionless: Og nej har intet i mod at skulle tidligt op, bare lidt Þv, nÄr man regner med manden tar ham, sÄ man kan fÄ indhentet bare en lille smule sÞvn
 :joy::sleeping:

HvornÄr er det blevet en undskyldning, nÄr man har fÄet bÞrn? Hvad nu hvis du heller ikke orker det? Men du kan jo prÞve at se, hvad han siger til det, hvis du begynder at sige, at du ikke orker det, nÄr noget skal laves - med barnet eller hvad som helst ellers :slight_smile:

6 Synes om

Mister flyttede ind her samme dag som Alvin flyttede ind hos jer - sÄ den dag glemmer jeg ikke :wink:

Her var dog ikke snestorm - der var vist lidt sne som det eneste.

NÞj hvor er det hÄrdt at vÊre barn nÄr man vil lege pÄ det blÞde badevÊrelse tÊppe og velcro bare synes han skal vÊre en del af det


(Velcro elsker at sove pÄ det tÊppe
 men han kan ogsÄ putte pÄ det med hans bÞrn og de der langbenede aber der ogsÄ bor her
)

1 Synes om

Tak :slight_smile:
Jo, jeg skal se at fÄ taget lidt nye foto af ham :slight_smile:

1 Synes om

:hmpf: NÄr man lige havde glÊdet sig til killinger pÄ min fÞdselsdag - og de alle 3 forsat vÊlger ikke at gÄ i lÞb endnu. :crazy_face: Og Chihiro som var i lÞb og har vÊret ved parring gik tom ;hende vi havde hÄbet pÄ ville nedkomme med fÞdselsdags gaven.

Savner smÄ poter i huset /med pels! :joy:

3 Synes om

SĂ„ ville der ikke blive lavet ret meget her hjemme, ihvertfald ikke indendĂžrs
 :wink:

Et fra i dag :slight_smile:

Og et mere :slight_smile:

15 Synes om

Tak for billederne af den smukke dreng :smiling_face_with_three_hearts: - jeg er altsÄ lidt vild med ham :yum:

1 Synes om