Tanker i februar

Selv tak :slight_smile:
Han er også en rigtig dejlig kat :heart:

1 Synes om

:smelter:

1 Synes om

var skør nok til at deltage i en af de konkurrencer der var på face, yea vandt retten til at købe en ring med 50% rabat nu koster den kun 350 kr

1 Synes om

Jeg ved ikke, hvordan jeg fjerner den forkerte emoji - det skulle have været den med tillykke!

@Eva Du trykker bare på den, eller trykker ligesom du ville trykke den frem. Begge dele kan fjerne den.

Kan man også ønske billeder af Isolde? :blush:

1 Synes om

Ja :slight_smile:
Jeg har lagt to ind ved kattebilleder i dag…de er desværre ikke så tydelige men det er Isolde :slight_smile:

1 Synes om

Hvor er du heldig! Hvordan tilmeldte du dig konkurrencen? Jeg har slet ikke haft set noget fra den :smiley:

Det var noget kampagne de kørte i efteråret… Jeg blev tilmeldt i Aalborg, men gætter på de også var andre steder.

Og tak :slight_smile:

Lillemissens mor kom forbi, da jeg var ude i haven. Da jeg havde hilst på hende første gang og fandt ud af, hvem hun var, skrev jeg et lille brev til hende og berettede om Lillemissens meritter her på matriklen, inklusive nogle billeder. Blandt andet dette her:

Jeg har slet ikke mødt hende siden og tænkte, at hun måske syntes, jeg var åndssvag :slight_smile: Det gjorde hun heldigvis ikke. Så vi fik os en lille kattesnak.

Men Lillemissen er nok ikke tilfreds med mig lige nu. Hele sidste sommer opholdt hun sig dagligt i flere timer under den store busk, som jeg netop har skåret ned (og som kan ses i baggrunden på billedet). Så jeg har fjernet hendes yndlingsplads.

14 Synes om

Sød lille tegnefilm

6 Synes om

https://www.netflix.com/title/81005561?s=i&trkid=13747225

Så kom jeg da lige til at savne udstilling x 100 :crazy_face: øj kom nu med én udstillings killing i årets kuld! :pray:t3:

19 posts were split to a new topic: Prisen på neutralisering

Puha syntes godt nok tiden går for stærkt… Villiam har fået grøntsagsmos for første gang i aften (selvfølgelig home made) og det var et kæmpe hit!

5 Synes om

Jow jow, så blev der endelig nok til opstart af en mødregruppe i det distrikt jeg bor i… Det skal nok blive hyggeligt for Villiam som ene hane i hønsegården… :see_no_evil::joy:

3 Synes om

Så tager jeg så småt hul på det kæmpestore data analysearbejde der kommer i kølvandet på det kæmpe operationsprojekt min vejleder og jeg har været begravet i siden start efteråret sidste år. Har nogle indikationer på den ene af adfærdstestene allerede… og det ser spændende ud :slight_smile:

4 Synes om

Jeg fylder år i morgen :astonished:

Den sidste måned har bare været den længste nogensinde, og samtidig er den bare fløjet afsted! I mit hoved er der stadig januar :laughing:

7 Synes om

Ville det ikke være en god idé, at samle alle de neutralisation-tanker i tråd for sig? @galath - @Eva_K

2 Synes om

Jeg har jo store søvnproblemer i øjeblikket … natten til i går sov jeg f.eks. kun to timer og skulle op, for jeg havde tid på Roskilde Sygehus kl. 10:30.
I nat lykkedes det mig at falde i søvn nogenlunde tidligt, d.v.s. ved 2-tiden og så havde jeg sat alarm ved 9-tiden, fast besluttet på, at komme op der :cool:
Vågner kl. 6 ved en helvedes larm og lys ude på gaden og måtte op og kigge ud af vinduet … der holdt en kæmpe lastbil med trailer parkeret, lastet med et-eller-andet pakket på paller og der var en motoriseret gaffeltruck i gang med at løfte paller af.
Pallerne blev først placeret lige under mit soveværelsesvindue, før de blev samlet op og kørt et-eller-andet sted hen, længere ned ad gaden.
Larmen vækkede også naboens hund (hvad hun lavede i haven på det tidspunkt … ) som så stod og gøede i noget tid, også efter at lastbilen havde pakket sammen og var kørt videre …
Da jeg endelig faldt i søvn igen, sov jeg så tungt at jeg ikke hørte alarmen og er først vågnet her ved 12:30-tiden og ligner mere en død,end levende :skull:
:ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh:

Mulle kan stadig ikke finde ud af den kattelem …
Jo, han kan sagtens finde ud af at gå ind …men ud…nej, det er bare alt for svært.
Og det er så synd for ham for han eeeelsker at være ude, han sidder på køkkenbordet og kigger ud på de andre kloge missehoveder som render derude og leger…han må bare blive inde…staklen…
Men han er da også kun et lille barn…på 10,5 mdr :sweat_smile:

Men så synd at han ikke kan gå ud i gården når vi ikke er hjemme…

2 Synes om