Tanker i januar 2018

Fik en pakke blandet *My Star-mousse med til kattene for mine bonuspoint med sidste ladning fra Zooplus.

Det er guf, siger Asani. Han har lige spist tæt ved en hel bakke selv og forsøger stadig at overtale mig til at give ham mere. Men det får han ikke, for så ved jeg godt, hvad der sker. Og hvem der skal tørre det op …

6 Synes om

Og sikke en luksus at kunne slippe med at bære vasketøjet en etage ned, ikke skulle bruge nøgler, vaskekort eller være afhængig af, hvornår andre vil vaske! Efter mere end 9 år, hvor vasketøj har krævet planlægning, er det her en tiltrængt ændring :slight_smile:

7 Synes om

[quote=“Juvena, post:264, topic:236123”]
for at forstyrre stedet mindst muligt

Citerede et forkert indlæg, undskyld Juvena :grin::grin:

1 Synes om

:snowman: :snowman: :snowman:

Jeg vil os have sne…NU!!

Line, har du søgt på den tyske Ebay? Der løber ingen told på, og jeg har kun mødt sælgere der leverer med lynets hast (så længe de rent faktisk ER tyske :wink: )
VH
Susanne

come and get it …11 timer med kun ½ times ophold …faktisk har det været slædevejr …men det tør lidt nu

1 Synes om

en af jer Kjøvenhawnere der vil gi’ et bud på alderen af denne dims ud fra tlf nummeret ?

1 Synes om

Hvad jeg siger mest i øjeblikket?

  • “Skal du nu ud igen?”
    Til Asta; Udekat , men også rigtigt meget indekat :rolleyes2: som i “skifter mening hvert 10. minut”. :venter::surrender:
7 Synes om

Den må være fra før 1960 pga C. står for Central og det skiftede til CE omkring 1960

Ja, jeg mener også at kunne erindre (fra min tid i museumsverdenen), at det var engang i 1950erne, at man begyndte med 5-cifrede numre, så det passer jo meget godt. :slight_smile:

:snowflake: :snowflake:

Blev lige så glad…det begyndte at sne…det varede ca. 3 minutter…æv og æv :snowflake:

jamen jeg er osse kommet til ca 1960 …så det er deromkring

Ja, det er bare SÅ skønt at få egen vaskemaskine! :slight_smile: Min næste investering bliver nok en opvaskemaskine, nu vaskemaskinen er på plads. Jeg har haft opvaskemaskine før, og nu er jeg kommet til at savne den igen.

1 Synes om

Jeg nyder også at slippe for at stå med en kæmpe opvask efter aftensmaden eller som i lørdags, hvor vi havde noget familie til frokost! Tidligere lejer tilbød at lade vaskemaskine, tørretumbler og opvasker stå for et lille beløb, vi ikke kunne sige nej til, så nu nyder vi virkelig den luksus :smiley:

4 Synes om

Det klør i mine fingre, for at gå i gang med noget paracord…
men jeg venter både på mere snor for det første. og så er det også lidt dumt at sidde og lave noget, som måske enten er for småt eller stort, når det endelig skal i brug.

tålmodighed er dyd, ikke?
jøsses altså jeg er utålmodig for tiden…

3 Synes om

SÅ FIX DOG VORES TV SIGNAL! Ingen tv siden engang igår først på eftermiddagen, systemfejl hos Yousee - og det er ved at være træls nu! Der skulle komme en mand og pille i boksen i løbet af midt på dagen - jeg har været oppe siden kl. 5, så jeg synes det er midt på dagen nu!! Arrrrrrgh!

nosee…køb en parabol

1 Synes om

Endte med at reservere en armfuld bøger på biblioteket efter at have browset i tråden med boganmeldelser. Nu står den på mere kaffe og Star Trek samtidig med at jeg browser diverse internater igennem for en sød, kælen kat der trænger til et nyt hjem.

6 Synes om

Lyder som den fuldendte dag :slight_smile:

2 Synes om

Jeg er så træt så træt.

Thomas er syg. Hoster og sprutter, og så er han brændende varm at ligge ved siden af. Så jeg er blevet vækket rigtig mange gange i nat.