Tanker i januar 2018

fedt at starte dagen med en hårboller på størrelse med en fuldvoksen ged …not

4 Synes om

Ja, det lyder voldsomt … håber du er ok?

5 Synes om

Sendt hjem fra job… De kan ikke bruge søløver :face_with_raised_eyebrow:
Nå men en stærk romtoddy godt med honning kan måske gøre lidt ved det :face_with_thermometer:

Din stakkel. Så hut jeg visker var der også en flødebolle tilbage, den er jeg sikker på er god medicin mod ondt i halsen :tihi:

1 Synes om

nej jeg tænker det er bedst med mennesker til at hjælpe på dit arbejde frem for søløver :slight_smile:

Du skal måske sørge for at indtage lidt mere fiber, Jim :slight_smile:

1 Synes om

Røgalarm?

Jeg har ikke en røgalarm i køkkenet

1 Synes om

Køleskab der ikke er lukket ordentlig? Det ville ikke være første gang, jeg hørte om det i dag :joy:

Claus er på vej op igen efter en slem maveinfluenza, og ville i den forbindelse vaske sengetøjet, første gang han var hjemme mens vaskemaskinen kørte… Pludselig skrev han hvorfor vaskemaskinen jævnligt bippede, hvilket jeg ikke har oplevet :uha: Lidt efter kom der en ny besked ‘‘Jeg havde ikke lukket køleskabet ordentlig, så det var det, der bippede’’, jeg måtte pænt takke ham for dagens grin :klappe:

5 Synes om

Jeg har nemlig tjekket køleskabet, det er ikke så længe siden at jeg fik et nyt køleskab, så det kunne jo godt være at den ville fortælle mig at den blev for varm. Men den var lukket… :tihi:

2 Synes om

Jeg har nu taget tid på bippene og de kommer hvert 5. minut

1 Synes om

Fiber …?
Det indbefatter da muskelfibre fra kvæg …ikk…

1 Synes om

Synderen er fundet! Den lå inde i et køkkenskab og det er flere år siden at den har været fremme :grimacing:

8 Synes om

Øh hvad er det?? :thinking:

1 Synes om

I told you so …:joy:

1 Synes om

Det er da derfor den bippede, den ville frem i lyset

2 Synes om

Ude/inde termometer :wink:

Det kunne godt være interessant: Supermarkedsgigant går i krig med PostNord | BT Danmark - www.bt.dk

1 Synes om

Nøøøjh hvor jeg håber der er røde dutter om 3 uger - kan slet ikke vente. :rolleyes2:

6 Synes om

Jeg er sååååååååååååå killingeskruk! Det er nu 1 år og 8 måneder siden vi sidst havde killinger… Det er alt for længe siden

8 Synes om