Tanker i juli

Jeg har smidt den samme mus ud af mit hus 2 gange i dag … hold dig nu væk, lille mus :mouse:

3 Synes om
  1. gang var så ikke lykkens gang for den …

IMG_20190702_170601%201

12 Synes om

Sådander, lille Bølle :rock:

1 Synes om

Jeg sku’ ellers også lige til at spørge: Hvor mange katte er det nu liiiiige, du har…? :sunglasses:

3 Synes om

Tjaaaaa jeg havde tre og de besluttede sig for den spidsmus jeg havde boende bag komfuret godt måtte være der :crazy_face: :laughing:

4 Synes om

Spidsmus smager også rædsomt - hilsen Manse :laughing:

3 Synes om

Det tror jeg de alle er enige om, men det har nu aldrig fået Sugieh til at skåne dets liv. Først når de var flyttet ind måtte de godt bo sammen med os :crazy_face: skøre kat :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

… mja mja, hvordan er du sikker på at det er den samme? For jeg kan dælme ikke kende forskel på dem jeg har over i kassen på arbejdet. De ligner sgi hinanden alle sammen!

… go Bølle go Bølle :rock: Dygtig misser!

1 Synes om

Fordi den havde en skade på det ene øje … :no_mouth:

1 Synes om

Dygtig jæger :heart_eyes:

1 Synes om

Jeg synes altså at mine katte skal holde op med at booke overnatninger på de lokale dyrehospitaler i tide og utide :worried:
Er lige kommet hjem fra vagtdyrlæge uden Silas. Han er indlagt til væskebehandling. Han var rigtigt slatten og utilpas her til aften. :blegne:
Heldigvis var der ikke noget bekymrende i blodprøverne på nyre og lever, men tegn på dehydrering og måske svag infektion - dog ingen feber.
Han var så sød og dygtig til både røntgen og blodprøve den lille dumme kat :heart:
Og imorgen skal han være frisk og rask igen! :crossed_fingers:

3 Synes om

:kram: God bedring til ham :hjerte:

1 Synes om

God bedring til Silas :kram:

1 Synes om

Så er Picantoen min helt og aldeles. Konto med billån = 0,00 kroner :rock:

10 Synes om

God bedring til Silas

1 Synes om

God bedring med Silas :two_hearts:

1 Synes om

Nu er Silas hjemme igen ca. 700! :open_mouth: g væske tungere.
Så tror da pokker at han var sløj i aftes!
Nu står den på vådfoder, smertestillende og lidt tarmstimulerende de næste par dage, så vi kan komme af med den hårbolle der er mistænkt for at ha’ lavet ravage.
Men han har fået SÅ meget ros for sin opførsel den søde lille fyr :heart:
Og NU er det slut med de dyre hotelophold for kræene her i husstanden! Hurra for forsikringer med sådan to omgange lige efter hinanden :klappe2:. Synes dog at Skofus fik lidt mere for pengene end Silas, men sådan et vagttillæg gør heller ikke noget godt for slutregningen :yikes:

12 Synes om

Godt, at han er hjemme igen. Jeg håber, det “bare” var den hårbolle.

2 Synes om

Læser nyheder på en islandsk side: Politiet i Reykjavík fortæller, at 94% af dem der køber sex hos prostituerede er islandske mænd … de sidste 6% er udenlandske mænd.
No shit, Sherlock :cool:

5 Synes om

Jamen, jeg gik da ellers og troede, at Reykjavik havde nået Rom’ske højder som turistmagnet…? :astonished: :wink: