Tanker i juli

Vi har været en tur i Super Koi i dag :slight_smile:
Fik købt lidt forskellige Sommerfugle Koi med hjem :slight_smile:

Men tror godt nok at den ene her fik sig noget af et chok da den så mig :joy:

image

8 Synes om

Havde du de nye smarte “underhyl” på :rofl:

2 Synes om

Ja, tog dem på i dag når nu vi skulle til storbyen …smart vil man jo altid gerne være :joy:

2 Synes om

Når vi er i København…så vil jeg altid så gerne en tur ud til lufthavnen…elsker det mere end jeg ved ikke hvad…kunne bare stå der og glo i timevis…men det har vi jo ikke tid til for der er så meget vi skal se :slight_smile:
I dag var vi der igen og skulle en tur videre derudaf…
Og se lige hvad der kom over os da vi skulle under tunnelen…det var lykken :grin:

Og jeg som ALDRIG sætter mig op i et fly…ALDRIG…men at se dem lette derude fra…det er jeg vild med :grinning:
image

3 Synes om

:yikes: Skulle lige hente vasketøjet ind fra min overdækkede terasse og mærker så at jeg med mine bare tæer træder på noget blødt… en halvstor tudse!!! :nauseated_face: Tudsen tog det pænere og hoppede videre…

2 Synes om

Glem ikke vores Sommerkatte-konkurrence - med aktuelle billeder fra denne sommer. Du må poste 2 billeder denne gang :slight_smile:

Just for the record - hva’ er en flakser, sådan i lidt mere gængse termer…? :thinking: :laughing:

noget der flyver/flagrer rundt i luften, men som man ikke lige ved hvad er - vil jeg tro :wink:

Det er som udgangspunkt en natsværmer men sommerfugle går også under den kategori :laughing: næsten lige klamme, men nogle natsværmere er bare giga store :nauseated_face:

1 Synes om

Måtte du gå i skrige-mode siden du skriver det sådan :wink: Ingen tvivl om at jeg havde skreget som om ham den hornede selv var løs, hvis jeg havde trådt på sådan en fætter !! hehe :slight_smile:

1 Synes om

Tordenfluer :argh: :argh:

Her er det spyfluer - de er bestemt ikke bedre :frowning:

Jeg åbnede vinduet ud til terrassen for at hjælpe nogen af de sataner på vej - hvorpå Dopey og Cocky, som var på terrassen tænkte “nøøøøøj, hvor spændende - hvad er der mon inden for DET vindue”? Og Jools, som var inden for, skulle undersøge det fra den anden side. Der sker vist for lidt i deres liv til daglig :crazy_face:

1 Synes om

Vores rockerlåge har fået catrollers i stedet for strømtråde, og er nu blevet lidt mindre voldsom at se på. :slightly_smiling_face:

billede

15 Synes om

Nej, helt så vidt kom det ikke. Nok fordi erkendelsen kom forsinket. Blødt - løft fod - hvad f. er det -Aaaaad!!! Men min fod er sjældent blevet vasket så godt! Kunne ligesom blive ved med at mærke følelsen :gysesmiley:

1 Synes om

Vi skulle en lille tur i IKEA… Oh boy :besvimer:

2 Synes om

:p:

:slem:

2 Synes om

Sidder i min nye lænestol i haven overfor mit nye vandfaldsprojekt. Kattene ligger på græsplænen, fuglene pipper de sidste pip inden natten og for første gang dd er der opholdsvejr.

Livet er nu alligevel en god ting :grinning:

5 Synes om

For en time siden var jeg helt enig med dig. Nu - not so much. Men så kan jeg lade være med at branke på stranden :stuck_out_tongue: Jeg tog derned sammen med en gammel nabo, og vi blev der egentlig kun et par timer. Ingen af os kunne se, at vi havde fået nævneværdig sol, men ehm… Mit ene ben er hævet og hummerrødt. Værst er dog huden på den ene fod. Mega spændt og brændende.

På med noget aftersun, og så krydser jeg mine hævede fingre for, at jeg ikke får blæner :smiley:

Av og piv!

Er det under foden?

Jeg blev engang, for mange menneskealdre siden noget så eftertrykkeligt solforbrændt på fodsålerne. Det er nu prøvet for hele menneskeheden, ingen grund til at andre gør bare for test. Det gør herre naller!!

God bedring og må din nat blive kølig!!

1 Synes om

Heldigvis er det kun en smule under foden - primært over foden, men av av aaav! Jeg kan levende forestille mig, hvor galt det kan gå :open_mouth:

Tusinde tak skal du have :slight_smile: Gutterne forstår ikke, hvorfor de ikke skal stå og trampe på mig i aften, og en god forklaring hjælper ikke en dyt, så nu er der serveret aftenguf :smile:

1 Synes om