Tanker i juni 2020

Ja hvis der ikke kommer regn så må du lige i gang med vandslangen så du ikke får svedet græsset

Jeg plejer normalt ikke at have noget imod studenterkørsel - men når der parkeres lige under mine vinduer med musikken på fuld styrke, så bliver jeg altså lidt negativ. :ihhaltsaa:
Der har været studenter mange gange her og der er altid blevet slukket for musikken mens de unge mennesker var på besøg - men altså ikke i dag.
DET var sq træls! :hmpf:

Skybrudet har ikke været her - endnu - men det blev lidt køligere her i eftermiddags, så jeg fik ordnet lidt havearbejde alligevel :ok:
Masser af mælkebøtter røg over hegnet til bagboen :cool:

4 Synes om

Jeg ved ikke om det gør en forskel at have oplevet det.
Folk siger altid til mig “Tea, hvis det var dit eget barn, ville du synes det var den dejligste lyd!” (når småbørn hviner af glæde) … og jeg tænker nej. Jeg ville stadig have lyst til at punktere trommehinderne.
Det er en af de mange årsager til at jeg ikke har børn. :joy:

1 Synes om

undskyld, men sikke en gang ævl :expressionless: på trods af jeg har 3 børn og nu 7 børnebørn, ja så kan jeg heler ikke lide de hviner og mine har altid fået at vide, jeg vil ikke have det indendørs.

4 Synes om

Så er spørgsmålet om den smule der kom er nok til at opløse gødningen…

Hvis der stadig er hvide kugler på græsset så bør du vande dem væk, hvis de hvide kugler er opløst så er alt ok.

Mit gødning er brunt (økologisk) så det er noget nær umuligt at se om det er opløst.

Tænker det får nogle kander vand når jeg har drukket mig kaffe…

Så må du ned på knæ med en lup :joy::joy:

Ok seriøst - Ja giv den et par kander vand så er det nok fint.

1 Synes om

Så er der givet 70+ liter til godt 25 kvm - så lur mig om der ikke kommer en uanmeldt skylle lige om snart…

2 minutter med regn … are you f*cking kidding me?! :hmpf:

EDIT: Godt ord igen … nu øsregner det :ok:

3 Synes om

Så kom regnen også endelig her, øjj der har været lummert det meste af dagen indtil nu.

Vi fik ikke noget i aftes og kun nogle få dråber her til formiddag, men her er køligt dvs ca 22 grader og det lufter lidt.

Meget dejligt sommervejr nu. Jeg kan være i min have og ordne uden at være ved at smelte og overophede som det lykkedes mig fredag.

Det blev ikke rigtig til noget her, smådryp hist og pist, men temperaturen er da gået lidt ned :ok:

Noget andet der er ved at gøre mig tosset er, at jeg kan lugte forrådnelse i stuen, men kan ikke finde årsagen til den lugt … har kravlet rundt og lyst under alle møbler, hevet møbler ud fra væggen, men nix … måske det er jeg selv der er ved at rådne op :gruble:

Det har regnet her i noget tid, det er bare dejligt :smiley:

5 dråber igår og 5 dråber idag :venter:

Åh din stakkel :joy:

Netop som jeg skrev at det ikke ville regne begyndte det så…
Men det blev kun til 2 mm, klart bedre end ingenting og temperaturen faldt også.

Det regnede i en god halv time her, tydeligvis er jeg bedre til regndans end dig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Tror såmænd også det regnede 30 minutter her, men det betyder jo desværre ikke at der kom mere af den grund… Men fint med mig hvis du går danseamok, men sving lige meget med armene at noget af vandet flyver her over :stuck_out_tongue_winking_eye: