Tanker i juni 2021

Ja, ja - gnid da endelig bare salt i såret; på en skala fra 1 - 10, hvor meget tror du selv man trænger til skyr-kage, efter at ha’ hentet og stakket et læs hø…? :venter: :hmpf: :grade:

5 Synes om

Der er vist ikke andet for end at @Skattekat må invitere til skyrkage-party :slem:

5 Synes om

Så kunne du jo bare være kommet efter du hentede hø … jeg skrev jo ikke at det skulle være NU! :roll_eyes:

Det regner sikkert den dag …

Men jeg tror den kage har en slankende effekt, for jeg vejer mindre i dag, end i går … så jeg kan roligt spise resterne selv :laughing:

5 Synes om

Efter hø er kommet ind, trænger man i den grad til en dejlig stykke skyr kage

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

En solskinsdag i zoo er nu skøn :slight_smile:

1 Synes om

Jamen, skyr-kage kan fint spises i regnvejr - det er straks værre med hø-stakning… :cloud_with_rain: :open_umbrella: :sunglasses:

6 Synes om

Hvordan går det forresten med dine fælder ?
Med venlig hilsen beimis ejer

Mine 5 cent om yoga:

Der er meget stor forskel på om det er “find din indre biodynamiske gulerod” modellen hvor du står i umulige positioner og skal fokusere på din vejrtrækning.
Eller om det er “hverdags yoga”, som går ud på at gøre dig mere smidig og styrke dine muskler. typisk sluttes der af med en afspændings øvelse, så man kommer helt ned i gear. Det er den type der ofte udbydes i aftenskole, kommunal, fitness osv.
Og det er mega godt - også selvom ens BMI er over 30.

Der findes også fine begynder/lær yoga videoer på Youtube og apps til smartphone.

Det samme for afspænding - er ret glad for “lets meditate” app til android. Der er alt fra næsten uguidede meditationer, til bodyscan øvelser og “fald i søvn” - dog er den engelsk. Til gengæld gratis.

3 Synes om

De står heldigvis lige så urørte, som da han satte dem :slight_smile: Han kontakter mig onsdag og henter dem, hvis der ikke er sket mere.

Til gengæld er afløbet i mit badeværelse stoppet. Om det har noget med rotter at gøre, ved jeg ikke, men den kloakmand, der skal komme at kigge på det, har ikke ladet høre fra sig endnu, og jeg har heller ikke hørt fra ejendomsmesteren, selv om jeg har rykket ham :frowning:

2 Synes om

Hvis vi nu sender en pæn (stor, mega, grande og aldeles uopsættelig) bøn afsted til de højere magter, så ser det ud til vi skal på sommerferie igen i Ølstykke, ja altså trioen med mis :wink:
Med fare for den her post jinxer det, så……
JEG KAN NÆSTEN IKKE VÆRE I MIG SELV!
:bebe: :bebe: :bebe:

6 Synes om

Så ved vi hvem vi skal skyde skylden på hvis det kokser :slem:

3 Synes om

Som i Nordsjælland (prøvede at google om der var mere end en Ølstykke)? Det er jo næsten lige ved siden af mig. :slight_smile:

3 Synes om

Yep - der er planlagt Darak udstilling første weekend i august :slight_smile:

6 Synes om

Tror at der bliver kaos med tilmeldinger, for DARAK har lige fået nyt udstillingsstederne hvor man først skal oprettes. Så når folk skal det og så skal man ind og tilmelde bagefter og det er første udstilling i næsten et år, så folk er desperate…

Åh gud, ja det kan jeg forestille mig :frowning: Jeg regner (heldigvis) kun med at komme forbi og kigge én af dagene.

Vi kommer og udstiller. Jeg har lige booket lejlighed via Air Bnb til os :wink::wink:

Super! Det bliver hyggeligt at se jer igen :smiley:

1 Synes om

I lige måde :smiley:

Syntes jeg plejer at kunne indlejre et fb link her i forum, men den viser kun link ikke preview.
Er noget lavet om eller gør jeg det ikke rigtigt?

2 Synes om

Hvor er det dejligt og høre du ikke fanger noget. :smil:

Noget skidt med kloak :slightly_frowning_face: håber virkelig den bare er godt og grundigt alm stoppet( selv om det ikke er sjov)

Med venlig hilsen beimis ejer