Tanker i juni 2021

Syndes lige modsat dig, jo det må i gerne gør igen små virkelige dygtige misser, misforstår mig ikke, galath lad da heller kattene fange dem ude, end du få rotter i huset. Men kan godt følge dig
Og ja kan ikke gå hurtig nok med og få inkøbt skovl og spade hvis du ikke har

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Du har selvfølgelig ret - det er fint, de har fanget den :slight_smile:

Men sikke en morgen! Rottefængeren reagerede inden for en halv time. “Jeg er lige i nærheden. Kan være der om 2 minutter, hvis du er klar til det.” “Jeg kan blive det på 5, hvis det er okay.”

Det var det, så nu er både hus og have og skur og loft og kloak undersøgt - hos mig og hos naboen, da vi åbenbart deler kloak, og jeg har 2 rottefælder stående inde i huset. Jeg har en anelse svært ved at koncentrere mig om at skulle arbejde nu :s:

Tak for råd om aflivning. Så langt kunne jeg slet ikke tænke, da jeg stod i situationen, men jeg har både spade og skovl til rådighed, skulle det ske igen - hvilket det forhåbentlig ikke gør!

8 Synes om

Yoga er en underlig størrelse :sweat_smile: Måske der giver mere mening, hvis man prøver det et par gange :gruble:

2 Synes om

Kan godt forstå dig, med sikke en morgen, men hvor dejligt rotte fængeren kunne komme så hurtigt. Kan også godt forstå din koncentration ikke er helt godt, de står vel ikke hvor kattene kan komme til ? .
spørger bare da jeg har oplevet når de sætter fælder ikke tænker andre dyr der kunne komme til fælder

Med venlig hilsen beimis ejer

Er det noget du har gang i nu, er det bare en alm yoga

Med venlig hilsen beimis ejer

Det er et eller andet de kalder Hatha yoga, jeg prøvede, og har tænkt mig skal have lov at have en chance et par gange mere :slight_smile:

Jeg er ikke i tvivl om, at en af grundene til det virker underligt for mig, skyldes at jeg slet ikke er vant til den rolige form for træning eller generelt bare til at sætte tempoet ned på den måde :slight_smile:

1 Synes om

Han var SÅ opmærksom på mine katte, faktisk - så fælderne står i nogle kasser, som kattene var henne at snuse til og nu har mistet al interesse for. Han satte også et par fælder uden kasse omkring inde i naboens skur, og da spurgte han også, om der kunne komme katte derind.

Men der er nu heller ingen, der er på besøg her i huset, der kan glemme, jeg har katte, for jeg er hele tiden efter dem (gæsterne) for, at de ikke må lukke yderdøren op, med mindre bryggerset er kattefrit og døren til køkkenet er lukket :hoho:

5 Synes om

Jeg har fået og vide jeg skal prøve det :s: yoga, gad vide om det er den slags som du prøvet, ja så får jeg intet ud af det.

Men godt du giver det en chance :slightly_smiling_face:
Ja nej hatten er klemt godt ned over ørerne nu

Med venlig hilsen beimis ejer

Hvor dejligt at høre :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

Hvorfor tænker du ikke, du kan få noget ud af yoga?

Yoga er generelt roligt.

2 Synes om

Fordi en hval ikke kan lave de stillinger på sig selv :speak_no_evil: :see_no_evil:

Og min krop arbejder så meget hele tiden, det vil blive en kamp med kroppen, at stå i de stillinger

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg er en hval og elskede at gå til medi yoga…

Som egentlug ikke var de bevægelser man ser i tv, men for ældre, runde og folk med skavanker… Der er meditaton i den så derfor den hedder medi først… Mange ting der kan laves på en stol

2 Synes om

Det her var stort set ikke stående overhovedet :slight_smile:
Jeg var også udfordret med nogle at øvelserne, så det har intet at gøre med, hvilken størrelse man er :slight_smile:

Men jeg tænker det er sundt for både hoved og krop, at komme ned i tempo og ikke fokusere på alt det man mener man skal nå og burde! :slight_smile:

6 Synes om

Hvis du generelt har svært ved at komme ned i tempo så er yoga godt, men ja det føles da virkelig underligt især i starten.

Har ikke fast dyrket yoga men prøvet det her og der. Jeg er absolut ikke til stillesiddende, så atypisk at jeg godt kan lide det

2 Synes om

Alt det i skriver, gav mig lige lidt at tænke over, og der er jeres skyld jeg løsner nej hatten bare lige lidt

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Det er heldigvis også ok, at man ikke kan gå ud i de forskellige stillinger. En god yogainstruktør kan finde hjælpemidler eller mindre krævende positioner til en :slight_smile:

Og så vil jeg anbefale et begynderhold. Du skal nok ikke på holdet for slangemennesker :hoho:

Jeg har kun gået til yoga i et års tid, men kunne rigtigt godt lide det. Jeg er på den gode side af tyk og har ledproblemer, så der var også lidt skavanker :slight_smile:

5 Synes om

Jeg har også gået til det, og var lille hval den gang (nu er jeg kæmpe hval), og i starten er der mange af stillingerne hvor man tænker, det kommer min krop aldrig til. Men stille og rolig, træner man sin krop, og så bliver stillingerne lettere og lettere.

En vægtløfter starter jo hellere ikke med at løfte den tungeste vægt, men træner sig frem til at kunne løfte mere. :slight_smile:

1 Synes om

Kender I det … man prøver at smide noget vægt og har ikke spist slik og kager (@Dorthe_R … den lille bid chokolade til kaffen tæller ikke :cool: ) i 6-7 uger … og så kommer der en pakke fra Island med 700g. slik i :surrender:

11 Synes om

Du sender det bare videre til mig! :smiley:

1 Synes om

BTW … hvordan kan det være, jeg elsker at spise søde sager, mens søde drykkevarer aktiverer gag-refleksen med det samme? :gruble: