Tanker i Juni

Jeg var på vej til Næstved med mit haveaffald, da en modkørende bil blinker mig, så jeg tænker politiet holder og måler fart et sted.
Den venlige bilist har muligvis sparet mig en fartbøde … altså, jeg kørte max. 85 km/t på landevejen, men det er vel lige akkurat nok til at blive blitzet :huh:
Nåh, men på vejen hjem igen, vidste jeg jo, at de nok holdt der endnu, så jeg holder mig på lige underkanten af 80 km/t og det pissede åbenbart chaufføren bagved af … h*n gasser op og overhaler mig, lige der hvor politiet holder … UPS! :muhaha: :ups:

4 Synes om

I morgen skal Clara og Gusse sove hos os :grin:
Det skal nok blive hyggeligt :smiley:

3 Synes om

Tommy bliver snart rundt…60 år :scream:

Og han ønsker sig løvefigurer til kattegården…
Og jeg kan ikke finde nogen :frowning:
Mon der er nogen her som ved gode steder hvor man kan finde sådan nogle.
Det må gerne være både til vand og til pynt…bare det er løver.
Jeg kan bare ikke finde nogen…så HJÆLP…der er kun 3 uger til …gys…

@Diana_F kender måske nogle gode steder, hvis altså hun ikke selv har købt dem alle sammen. :wink:

2 Synes om

Kender du dem her ? Måske de kan hjælpe. Ikke (langt fra) alt er på deres hjemmeside
Men ring når og spørg dem, de har virkelig meget forskelligt.

Ja…det er jo lige det :laughing:

Jo, hun må kende nogle gode steder…kom frit frem Diana :grin:

Der vil jeg lige kigge om der er noget :slight_smile:

Hvis vi får den lille mis vi drømmer om så skal han hedde Mustache .jo, det skal han altså :slight_smile:

2 Synes om

Nå ja - jeg kan lige så godt blive vant til højest 6 timers søvn af gangen … :hoho:
men det sutter nu stadig at vågne halvanden time før vækkeuret! :ups:

3 Synes om

Husk at det er i dag, der afholdes Huskatteshow i Prøvehallen i Valby.
Lige ved stationen. Adgang for publikum 11-16. :slight_smile:

http://racekatten.dk/filer/billeder/huskatteshow.jpg
http://www.huskatteshow.dk/

4 Synes om

Det gad jeg godt :wehuu: … men jeg har en anden aftale i dag :s:

Karma is a bitch! :hoho:

1 Synes om

der ryger nok tæt på 3 kg fuglefoder i dag …

På lager flere steder
https://figurgrossisten.dk/dyrefigurer-da/lover-og-tigre-da?bfilter=s0:7;
Valgte vis lagervarer

Ved ikke om denne er på lager, men så kan du jo give ham et billede

1 Synes om

Om ét døgn sidder jeg i en flyver til Thailand. Bliver så spændende at komme derud igen. Jeg har jo boet i Thailand engang, så det er lidt som at komme hjem :slightly_smiling_face::costa_rica::heart:

9 Synes om

Myggene er seriøst sultne og aggressive i aften … var ude for at vande blomsterne i haven og blev stukket flere gange … 2 gange i gennem mine (selvfølgelig lyse) leggings :argh:

Så er der købt løver :grin:
Og tak for hjælpen :slight_smile:

3 Synes om

Sidder ude på terrassen med bare arme og kl. er 23. Det er da helt vildt :upside_down_face:

Jeg har lige fået nye foto af ham den lille med overskægget…nøj hvor er han sød :heart:

1 Synes om

Agatha for F… lad så være med at rende med filtrene fra vandfontænerne :ahhhhhhh:

3 Synes om