Tanker i Juni

Der er oprettet en ny ugens billede tråd, så kom glad med jeres Uperfekte pletskud :sunglasses:

3 Synes om

Er der et max. antal på sorte løbe-/træningsbukser man må eje?
Jeg skulle spørge for en ven … :flojte:

1 Synes om

Nej.

1 Synes om

Tak … det siger jeg videre til min ven :sunglasses:
Jeg var ellers bange for, om h*n var på vej ud i en slags afhængigheds-misbrug :s:

Ingen grænser her hos mig. Ejer selv 10 par og har bestemt plads til flere…kan du hilse din ven og sige

2 Synes om

Har du tjekket ugens konkurrence?

Ha Frederik! Så måtte du give op, og ligge en nr 2 i bakken. Det holdt dælme også hårdt, et døgns indespærring med et styks missekat der i den grad var pissed. Men give op måtte du… og jeg måtte næsten også da det vi ventede på skulle samles op :nauseated_face:

4 Synes om

Hvornår mon kattene lære at frøer er = med opkast og dårlig mave :dohdoh:

Jeg er lige blevet stoppet af politiet :yikes:
Aner ikke hvad de var ude på, blev spurgt om kørekort og så måtte jeg køre videre …
Heldigt de ikke giver bøder for beskidte biler, for så havde jeg fået sådan én :ups:

1 Synes om

Eder og forbandelser :skrige:
10 min. i Fakta og en P-afgift på 750 kr. :dokdok:
Jeg manglede ikke engang noget - fik bare lyst til at grille :cry:
Det har bare at blive godt :fire: :hamburger: :bacon::poultry_leg: :fork_and_knife::wine_glass:

(Hov kom vist til at lave det som et svar til Jeanette - det var ik’ meningen :ups:)

1 Synes om

Så kan du lære det … lad være med at handle i Fakta igen, det burde kun have taget 5 minutter

2 Synes om

måske jeg skulle uddele bøder hver gang kattene fanger en frø :klappe:

Eller trække dem i lommepenge…:smile:

1 Synes om

Det burde bestemt ikke være årsag til krydsforhør - så skal pågældende ansatte i hvert fald kede sig gevaldigt. :stuck_out_tongue:
Ellers må du jo bare sige at du har fået det anbefalet af en farmakonom du kender, og at du har fået instrukser. (Tyndt lag højst tre gange daglig, må ikke bruges ved infektion. :ok: )

1 Synes om

Er lige trådt ind af døren efter lang dag! Tog hjemmefra kl 9, blev hentet af min veninde på Nykøbing Falster station, og så gik turen til Knuthenborg! :smiley: Da de lukkede, kørte vi forbi Nysted strand til en hurtigt dukkert, så hjem til hendes forældre til aftensmad - og så hjem til København. Sikke en skøn dag! Poster nok lige nogle billeder i morgen - bl.a. fra træning af tiger. :smiley:

4 Synes om

@Vipstosen det billede du har lagt til ugens konkurrence. Jeg var færdig af grin. :hoho:

2 Synes om

Også jeg :laughing:

2 Synes om

Ahhh nyder at her er så køligt at jeg har været nød til at tage bukser og sokker på. :hjerte: Tiltrængt efter al den varme! Okay, jeg kunne selvfølgelig også lukke mine vinduer, men frisk luft jeg ikke er ved at omkomme i, ren lykke. :grin:

3 Synes om

Køligt??? Ikke på Midtfyn i hvert fald :slight_smile: Det eneste hvide, man kan se på himlen, er sporene efter en jetjawer :wink:

1 Synes om