Tanker i Juni

Hvorfor har I det? :slight_smile:

Kender i det med at nu er man træt og vil i seng - så er der lige 117 ting der lige skal ordnes, tænderne børstes, make up fjernes, piller tages osv osv - og så er der gået 45 min fra man tænkte tanken : jeg er træt og vil i seng :thinking::zzz:

Alt for godt! Bortset fra at jeg som regel bliver for vågen af alt det jeg skal…

DR har opkrævet moms på licensen, det må de åbenbart ikke jfr EU, der er i hvert fald et andet land der er dømt til at betale licensmoms tilbage …så der er lavet et gruppe søgsmål, der er givet fri proces …der er et par finurligheder vedr forældelse, men hvis alt går vel kan man få op til 4700 penge tilbage …

1 Synes om

Lige præcis :slight_smile:

Stemmetid:

1 Synes om

Kom nu PestNord … venter på en pakke, som jeg har fået besked om kommer i dag … har en af de her dage, hvor jeg kæmper mod mine øjenlåg, men vil ikke lægge mig til at sove, før min (kattenes) pakke er her

kom til at lave en spand nougat is i går…det smager gåt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Så kom den endelig … 32 kg. pakket i én kasse, som var smadret :hmpf:
Men alle varerne var der heldigvis og postbudet var sød

2 Synes om

Fyføj jeg sveder!
Her er 26 grader og jeg har lige gået og renset min hæk. Det tog lidt over en time i bagende sol.

Jeg skal aldrig være daglejer i bomuldssæsonen :waytohot:

1 Synes om

Tirsdag var jeg på job til kl 13 bagefter kørte jeg ud til Lars som var igang med at pille belægningssten op som vi har fået. Det gjorde vi så i 7 timer i bagende sol… Der vær dårligt kræfter til at dreje på rattet på vej hjem :laughing:
Nu er vi så på vej i en lastbil for at få skidtet kranet hjem.
Men ialt sparet omkring 10 af de lange for døjen så det er da lidt værd :ok:

4 Synes om

Jeg syntes en time i bagende sol var rigeligt.
Godt klaret af dig og Lars at holde ud i 7.

Vi var også kæmpet HELT ned :grin:

1 Synes om

Og jeg modtog det hele i dag lige omkring 13.45, så under to døgn fra jeg bestilte til jeg modtog det. Leveret af en meget behagelig postnord-medarbejder. :thumbup: Indtil videre er der ingen af dem der bruger kølemåtten, så jeg overvejer at bruge den selv i nat. Er der nogen af jer der selv har prøvet at sove med/på sådan en? Jeg drømmer nemlig om en evigkold hovedpude, måske dette var løsningen.:gruble:

1 Synes om

Vi startede med at skulle have et par venner over til en hygge aften… Der var lige et par mere det var længe siden vi har set så de blev også inviteret…
Nu står jeg og forbereder maden til de 20 gæster der kommer i aften :roll_eyes::grin:
Det tager bare altid overhånd :laughing: men hvor er det dejligt at have så mange gode venner :ok:

11 Synes om

En tiltrængt morgen på sofaen med Mille mens de andre to sover :hjerte: Det er længe siden vi sidste har haft god tid til det, så nøj har været tiltrængt :hjerte:

4 Synes om

Til tider er det upraktisk at bo i udkantsDK. Som når man gerne vil hente en killingepakke hos MaxiZoo men bor ca 2 timers kørsel fra den nærmeste :confused:

1 Synes om

jamen der er en i Horsens…og der skal du da forbi ved jeg

2 Synes om

Det skal jeg, men jeg ankommer, før de åbner, og kører, når de har lukket :slight_smile: Altså med mindre udstillingen lukker tidligere end kl. 17 om søndagen

Pernille, du skal ikke være så ked af at gå glip af den, den er altså ikke rigtig noget at råbe hurra for. Gad i hvert fald ikke ulejlige mig da jeg fik nr 2 killing hjem :wink:

1 Synes om