Tanker i Juni

Mange tak @Eva_K Næste forsøg at at smutte forbi dyrlægen og få tjekket om det er fordi den har rykket sig. For det er p.t. det der giver mest mening.

Imorgen, imorgen, imorgen, imorgen, imorgen :playkitty1::hjertehop:

5 Synes om

Er det den nye kat :blush::smile:

Nej ikke 4 år. Kun 2:slight_smile:
Når man afslutter sine fag er man officielt udddannet lærer i det fag. Men først når jeg afslutter min bachelor om 2år, så kan jeg sige jeg er folkeskolelærer. :slight_smile: når dog at blive engelsklærer og madkundskabslærer inden da :slight_smile:

Nå jo, bestod med et 7 tal :slight_smile:
Jeg er så stolt, frygtede ikke at bestå, fordi jeg var den eneste der gik op alene .

13 Synes om

Jeps :danse:

4 Synes om

Mine arbejdstider hedder typisk 7-13 eller 14-20 med en lille overvægt i 14-20 vagterne. Det er virkelig fede arbejdstider men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg synes de sene vagter er de skønneste :slight_smile:
“Mit” plejehjem er et lille hus med 20 stk 2 værelses lejligheder. Men de fysiske rammer blev i sin tid bygget til et ældrekompleks med fællesarealer så det ligner slet ikke et plejehjem :slight_smile:

2 Synes om

Tillykke med det :slight_smile: Jeg syntes jo heller ikke, det kunne passe, at du allerede var helt færdig, men det er da fint at have sådan nogle milepæle undervejs på studiet.

1 Synes om

Mange synes måske det ligger langt ude - men det er helt uden sidestykke et af de plejehjem, som jeg nyder at komme på via mit arbejde :smiley:
Det et bare for sjældent jeg sådan rigtigt har noget at køre derud efter - I kan efterhånden så meget af det selv! Tsk tsk! :tihi: (ja læs lige det som ros til dig og dine kollegaer :wink: pass it on! :smiley: )

1 Synes om

Velkommen i klubben :denmark: Blunky

1 Synes om

Jamen DIya, et er at dit barnebarn fanger sommerfugle - men ligefrem at slikke resten af min dijonsennep :crazy_face::crazy_face:

Mine katte er skøre…

1 Synes om

Når ens varmemåler viser næsten dobbelt så stor

difference som den har gjort de seneste 2 måneder :roll_eyes::scream::thinking: Hurra :disappointed:

@Jim, hvor køber man jordnødder til fuglene om sommeren? Jeg kan ikke engang få dem på Zooplus, kun hakkede, og det skal være hele.

Jeg DØR lige om lidt! :surrender:

Har 4 VIRKELIGT VOLDSOMT kløende myggestik på det ene skinneben. Overvejer, om amputation er vejen frem…

Den følelse kender jeg godt. :grin:

Lykke… det vil nok kun give lindring lige her nu… så fortryder du nok temmelig meget hehe :wink:

1 Synes om

Kan absolut ikke anbefales. Det bliver sgi så blodigt :wink:

Hvis du nøjes med at amputere huden så er blodbadet vel til at overskue… :wink:

Du kan også prøve at banke din lilletå hårdt ind i væggen - det siges man kun kan koncentrere sig om en smerte ad gangen…

Eller… :joy::wink::joy:

2 Synes om

I er simpelthen så rare og støttende :venter:

2 Synes om

Anytime dear friend :wink: :joy:

1 Synes om

Jeg ved min mor finder større poser på et,par kilo med dem i meny. Og når hun køber helt stort ind, så er det foderstof (land og fritid vist nok)

1 Synes om