Tanker i Juni

det er faktisk billigt…men nu kører jeg af og til lige forbi ved melorm…og 1 kg levende koster kun 85 kr…og så støtter jeg en lokal

1 Synes om

Kunne ikke dy mig :grinning::grinning::grinning:Den er da sød :sparkling_heart:

10 Synes om

Smart med foderbræt i bur! :relaxed:

det er da normalt…tror jeg da ?


buret her er til dem der ryger på vinduerne…men det er efter sigende en kattesikker bopæl

2 Synes om

Jeg har nu aldrig set det, før jeg fandt vivara.dk. Men det fungerer efter mindst en af hensigterne - nemlig at forhindre naboens kat i at æde foderet :slight_smile:

På denne side kan du, hvis du scroller ned over den, se forskellige varianter af bure - både til at hænge op og til at stå på jorden.

2 Synes om

Clara’s nye hest :slight_smile:

11 Synes om

En smuk nordbagge - heldige unge :flag:

2 Synes om

Ja, hun er heldig :slight_smile:Sådan en var min drøm da jeg var barn…men jeg fik desværre aldrig en…

1 Synes om

Havde bestilt ny sofa (og afhentning af gammel) fra IKEA til levering i aftes. Jeg er ikke IKEA fan og valgte dem kun, fordi ingen andre firmaer tilbyder at tage den gamle retur.

Fordi jeg er snotforkølet ville jeg VIRKELIG gerne have været tidligt i seng i aftes, men jeg sad pænt oppe til kl. 22, som var seneste leveringstidspunkt…….og ventede…og ventede…….

Nu viser det sig, at ingen aner, hvor min sofa er henne og de kan først levere noget til mig i morgen (eller engang i næste uge, hvis det skulle være……)

Næste gang jeg skal købe et større stykke møbel, finder jeg en løsning til at komme af med det gamle og køber nyt et andet sted :frowning:

Brian har tilsyneladende noget med blomster :roll_eyes: En bryllupsgave (orkide i glaspotte) fik allerede få dage efter brylluppet en hård medfart, heldigvis uden uoprettelige skader :slight_smile:
Så fik den ny plads… og har til nu stået i fred og ro.
Men der er bare ét eller andet der ikke kan gå hans poter forbi… :face_with_raised_eyebrow:
Så nu er den pottet om endnu en gang og fået ny placering igen :laughing:

1 Synes om

Sigga har også noget med blomster. Heldigvis smider hun dem ikke på gulvet, men de er stort set alle kraftigt “beskåret” hist og her. Jeg har en væddeløberplante, som ser ud som om, den er blevet kørt halvvejs over af en plæneklipper :argh:

4 Synes om

Vores orkidé!!! :scream:

1 Synes om

Jep :roll_eyes::grin:

1 Synes om

Noget siger mig at de her 3 aldrig bliver sat til salg…
godt det ikke er alle kuld som man er led og ked af at sælge…

Velcro vil jo blive ked af det hvis gurli flytter, og Gustav ligger jo i arm med Martin hver nat… tickie talis skal jo blive en ny avlskat…

Ja men så må deres mor og tante jo bare herfra…

1 Synes om

Væddeløbere bliver også rundbarberet her i huset. Den ser ret ofte virkelig sølle ud. Selv her om sommeren hvor der er dejlig frisk græs udenfor skal den vades i; han kunne dog i det mindste sidde ved siden af den…
Theodoristen + væddeløber = glad Theodorist og flad væddeløber.

2 Synes om

Så begynder VR at blive interessant :smile:

6 Synes om

Kald mig bare General Dryptud - har fået en sommerforkølelse hvor næsen løber i et væk - så STOP dog.:frowning_face:

Ej hvor er den cool. I really like it!

Er nu forkølet på 2. uge… jeg vil MEGET gerne have det til at stoppe. Efter vi lavede hegn udenfor hele dagen i blæsevejr igår er det lige blevet en tand værre… øv og øv :sneezing_face::face_with_thermometer:

Håber du snart slipper af med den - det er ikke noget rart bekendtskab :frowning_face:

1 Synes om

I lige måde Eva

Vi kan begge få indianernavnet “running nose” :grin:

1 Synes om