Tanker i Juni

Aner det ikke. Men hvis der ingen bedring er efter binyrebarkkurens og virussens ophør, så tænker jeg at oddsene ikke er så gode. :frowning:

Så vender jeg næsen mod Danmark igen … er nok ikke hjemme før midnat, men glæder mig til at sove viklet ind i Spotty i nat :hjerte:
Næste uge bliver nok sovet væk … jeg er træt helt ind i knoglerne :zzz:

7 Synes om

Jeg er ved at få ondt i halsen. Sidste sommer var jeg syg i ugen før min ferie. Det har jeg sandelig ikke tid til i år! :uha:

Stadig ingen nye skraldespande :frowning: Lækkert :nauseated_face::persevere:

I min optik er det fuldstændigt sindsygt at fjerne den gamle før de nye er kommet op. Måske man skulle lave en indsamling blandt de af dine naboer der også er ramt og køre hen og aflevere på de ansvarliges kontor?

5 Synes om

Vi er helt enige i at det er fuldstændig vanvittigt. I går kunne jeg se at nabovejene har fået de nye, så jeg havde håbet at vores lille sidevej ville få i dag. Et døgn klarer man jo trods alt. Men nej.

Man burde følge dit råd :wink: Med 14 boliger i min bebyggelse, samt ca 20 i nabobygningerne burde man kunne samle en fornuftig omgang skrald!

Indtil jeg finder min indre svinehund frem, vil jeg dog gå her og få kvalme over madaffald i køleskabet, restaffald med gårsdagens boller i karry samt diverse vådfoder, der ikke blev spist i går i min lille bitte skraldespand. Nåå ja, og så to døgn med kattebakkeklumper. Og 29 grader igen i dag :nauseated_face::dizzy_face::confounded: Jeg kan ikke en gang stille det på altanen, for den er sydvendt og kogende… Uhmmm :sunglasses:

Jeg får helt kvalme bare ved at læse om det :nauseated_face:

Undskyld :nauseated_face::joy::dizzy_face::nauseated_face::joy:

1 Synes om

Dollie har åbenbart fundet en rå-foder automat ude i haven !! Både igår og idag er det lykkedes hende at fange en lille befjeret snack og tage med ind i huset til stor fornøjelse for sig selv. Igår lå der 3 små fjer bagefter; idag blev ALT ryddet! Dyyygtig kat - eller nowet…! Ormekur følger helt klart!!

6 Synes om

Frederik hapsede en kanariefugl for noget tid siden, ja en kanariefugl :blegne:

Jeg nåede kun at tænke tanken at den 1) var sluppet ud et eller andet sted fra og 2) at jeg hellere måtte tage den og ringe til dyrenes beskyttelse el. lign og BANG så havde han taget den. Troede slet ikke han kunne bevæge sig så hurtigt. Den stakkels fugl var åbenbart blevet jaget af ham, for den var helt klart stresset. Så jeg tog den fra ham og aflivede den. Normalt er han ikke smart nok til at tage dem i haven, og han skulle i hvert fald ikke øve sig på den. Så aflivet som sagt, meget utilfreds kat - giv mig den tilbage - så det fik han da den var død. … også åd han den :uha: Jojo, det er hans natur I know, men kyller det vil han hverken eje eller ha, og Honeys aflagte gennemslikkede gråspurve ville han heller ikke have. Det var kun nogle gule fjer tilbage…

3 Synes om

Han må jo være til fremmed og eksotisk mad :slight_smile:

4 Synes om

Oh Well det skal nok blive sjovt med Peter i Herning… Jeg går ud fra der forefindes fluer… og med den motorisk udfordrede lille mis der nærmest med sit liv på spil sætter alt ind på at fange dem :roll_eyes:

3 Synes om

Lige nu håber jeg faktisk DMI har ret :slight_smile:
Og hvis de har det - så får vi vist brug for solcreme til Herning :smiley:

Masser af vand - masser af is :tihi:

2 Synes om

Yes, så er dagen i gang! :roll_eyes:

Ti timer til kapitalistsvinet her får sin skrækkeligt indavlede killing hjem. :heart_eyes:

7 Synes om

Åh gud nej… Heller temperaturer som denne weekend. De der fem grader mere er bare døden.

3 Synes om

Ja med de temperaturer er det fint vi skal stå ved kvæget, for hvis mine ben og overarme skal pakkes i kort tøj skal der dælme være andre der har tykkere lår end mig :laughing:

2 Synes om

‘Jeg har en ladt slikpose - og min kæreste har set Die Hard’

2 Synes om

Dét er jeg faktisk helt enig med dig i :slight_smile: 20-25 er klart bedst frem for de +25! :slight_smile:

Men jeg foretrækker trods alt den vejrudsigt frem for silende regn :ups:

1 Synes om

Så skal du bare forbi mig :stuck_out_tongue_closed_eyes: med alt det vand jeg pt har i ben og fødder :joy::joy:

Jeg tror ihvert fald kokardestanden lader tilbuddet på regnslag blive hjemme iår :wink:

1 Synes om