Tanker i Juni

Tak, Tea. Det bliver nok det næste, jeg vil forsøge. Kommer man i krydsforhør på apoteket, hvis man beder om det? Jeg ved godt, de SKAL rådgive og vejlede, men nogle gange kan man næsten ende med at føle sig som en forbryder, når man beder om en pakke hovedpinepiller. Især når man er en af dem, der hårdnakket insisterer på at bruge kodymagnyler i stedet for panodiler :slight_smile:

Jeg har nogle Benadryl liggende, og måske virker de lidt. Jeg er lidt i tvivl. Nogle gange kan det også være, at tankerne simpelhen bare bliver afledt at noget andet, så man tror, det har virket :slight_smile:

Jeg har prøvet klorhexidin. Da jeg ledte efter et af midlerne i går, faldt jeg over noget klorhexidin til kattene, og så prøvede jeg det i håbet om, at det ville give sig til at svie i stedet for klø. Det ville jeg meget bedre kunne leve med. Men det gjorde det ikke :frowning:

Haha, det må du hellere lade være med. Jeg vil ikke være årsagen til, du bliver arresteret. Det er ikke sikkert, du slipper lige så godt fra det som Bridget Jones :hoho:

Hørt i Petworld:

Mand: “Ja, vi var lige ovre at hente ham i går. Han er er blanding af en Maine Coon og (et eller andet, jeg ikke kunne høre)”.

Lidt snak om, at han bliver udekat, og at den tidligere kat også var en blandingskat. En ren racekat skulle det i hvert fald ikke være. Noget nedladende om racekatte, som jeg ikke helt hørte, men som givetvis handlede om fordomme om indavl og helbred.

Kvinde: “Det er også derfor, jeg ikke vil have en racekat. Jeg vil have en robust kat.”

Det er op ad bakke, kære opdrættere.

Ja det er godt nok den generelle holdning at racekatte er nogle svage indavlede kræ…trist :cry:

1 Synes om

Jeg er ikke i kridthuset hos Frederik, for han må ikke komme ud før han har lagt en “beep” i kattebakken… og sådan er det! Kæft han er sur :angry: … 0-0 indtil videre :smiley:

2 Synes om

Så er året udgave af projekt ‘Trim Muffe’ i gang… Indtil videre er den ene side ret korthåret og den anden side har midten fri :tihi:

4 Synes om

Har restauranter åbent i morgen egentlig? Nej, jeg er ikke så rig jeg skal ud og spise, men jeg har nogle svenske venner, der gerne vil vide om København er lukket :joy:

Jeg har været til træning
Det er simpelthen så lækkert at stå der og mærke sveden pible ned ad ryggen og ned mellem ballerne …

1 Synes om

Vi vil se billeder!! … eller også gælder det ikke

Lige nu er der vist ikke så meget at se… Hans ryghår hænger ned over det klippede :stuck_out_tongue:

Vi tager kun lidt ad gangen, så han ikke bliver træt af det. Så der er mange flere runder i projektet :no_mouth:

Det kan jeg ikke forestille mig. Det ville da være rigtig dumt af dem at lukke, når folk har fri og tid til at besøge dem :stuck_out_tongue:

Haha, det var også min tanke, men jeg blev altså lige lidt i tvivl. Jeg benytter mig jo så godt som aldrig af sådan noget fancy noget :joy:

1 Synes om

Der er oprettet en ny ugens billede tråd, så kom glad med jeres Uperfekte pletskud :sunglasses:

3 Synes om

Er der et max. antal på sorte løbe-/træningsbukser man må eje?
Jeg skulle spørge for en ven … :flojte:

1 Synes om

Nej.

1 Synes om

Tak … det siger jeg videre til min ven :sunglasses:
Jeg var ellers bange for, om h*n var på vej ud i en slags afhængigheds-misbrug :s:

Ingen grænser her hos mig. Ejer selv 10 par og har bestemt plads til flere…kan du hilse din ven og sige

2 Synes om

Har du tjekket ugens konkurrence?

Ha Frederik! Så måtte du give op, og ligge en nr 2 i bakken. Det holdt dælme også hårdt, et døgns indespærring med et styks missekat der i den grad var pissed. Men give op måtte du… og jeg måtte næsten også da det vi ventede på skulle samles op :nauseated_face:

4 Synes om

Hvornår mon kattene lære at frøer er = med opkast og dårlig mave :dohdoh:

Jeg er lige blevet stoppet af politiet :yikes:
Aner ikke hvad de var ude på, blev spurgt om kørekort og så måtte jeg køre videre …
Heldigt de ikke giver bøder for beskidte biler, for så havde jeg fået sådan én :ups:

1 Synes om