Tanker i Juni

jeg skulle have skrevet at de største dåser er 280 g.
For ja de små som Fiona inhalerer er 80 g. Der er ca halvanden mundfuld i dem :joy:
Der er også en mellemstørrelse på 140 g.
Men 400 g dåser har jeg ikke fundet i nature varianten.

Er det ikke snart lørdag …

1 Synes om

Haha ja de tal har det med at stikke af :joy:
Hun ville have det hårdt her i hytten - her deler 8 katte en 80 grams dåse… Men bliver der serveret mere har vi en aby med diarré i flere uger (og vi har prøvet samtlige andre mærker og det kan han slet ikke tåle eller nægter at æde det)

1 Synes om

Skal I ud og kikke ny kat? :slight_smile:

Ja vi skal så :grin:

2 Synes om

Er det den der ko-kat Tommy skal have? Eller husker jeg forkert? :grin:

Ja, det er …den med overskægget :laughing:

3 Synes om

Glæder mig til at se billeder! :slight_smile:

1 Synes om

Det kunne også være du skulle overveje et billigere alternativ til damen :tihi:

1 Synes om

Er det lovligt at sætte grænser for pelsbamserne?
:joy::joy:

2 Synes om

Det kan jo blive nødvendigt, hvis man ikke kan begrænse sig :smile:

Husk ugens konkurrence:

NEJ de ord hører slet ikke til i samme sætning :blegne::rofl:

1 Synes om

Nogen herinde der kender til dem her ?

https://felinebox.dk/

Jeg læste om dem i kattens værns magasin, og syntes at konceptet lyder spændende.

Kan også godt lide at man støtter KV når man bestiller en box.

Vi overveje at prøve dem, tænker at misserne trænger til noget forkælelse og at gøre en god gerning.

Min søster er hos mig (hun skulle ellers være taget med sin kæreste til Fyn i går, men ville hellere blive hos mig … forståeligt nok ) og hun sover i min seng.
Jeg har altid troet, at Spotty kun havde øje for mig, men tror I ikke han var mig utro med min søster … vækkede hende kl. meget tidligt i morges og forlangte at de kyssede :brist:
Er jyder sådan alment?
De andre er indfødte sjællændere og de kunne aldrig finde på sådan noget …

2 Synes om

Jeg tror, det er østjyder!

Vi har fire østjyder, og de kunne alle finde på sådan noget pjat. Nordjyden kunne måske overtales af den rigtige, og vestjyden kunne aldrig finde på sådan noget :wink:

1 Synes om

Jeg har også en østjyde og han tager hvem som helst; damerne er nordjyde, sønderjyde og amerikaner og de er ikke sådan til alle og enhver.

Så måske østjydske hanner :wink::grin:

2 Synes om

Jeg bliver altid mistænksom, når der er sådan en hel lang side med lovprisninger - men uden at prisen er nævnt et eneste sted. Faktisk kan jeg ikke finde en pris derinde, selv om jeg leder efter den?

Personligt - men det er jo bare mig - ville jeg nok hellere bare give pengene direkte til KV :slight_smile:

3 Synes om

Spotty blev jo fundet i Galten, men det kan selvfølgelig være han er taget fra østjylland på Tinder-date derhenne :roll_eyes:

1 Synes om

Prisen er nem at finde. Man skal bare klikke på “Tilmeld” - 179 kr om måneden.

Endnu mere suspekt er, at indholdet overhovedet ikke er specificeret. Der står bare “Godbidder, snacks og legetøj.” Og så er der et billede af den slags gratisgaver, vi altid har med hjem fra udstillinger.