Tanker i maj 2021

Gæt hvad… Oprettet 1. maj '11… Jeg har 10 års dag på Kattegale i dag. :puuuuust: Tænker jeg tager ti år mere, mindst. :ok: Tak for Kattegale, tak for jer! :tak:

28 Synes om

Tillykke med 10 årsdagen :flag:

1 Synes om

Tillykke med dagen - og tak for dig :flag:

3 Synes om

Tillykke med dagen :ballon: :flag:

Med venlig hilsen fra beimis og beimis ejer

1 Synes om

… feberen gør ikke hukommelsen bedre i de her dage.
Sidder med iPad’en og surfer rundt, spiller lidt spil, en tanke popper op med noget jeg lige skal tjekke når jeg er færdig med spillet … 30 sekunder senere, når jeg åbner en browser, så har jeg glemt alt om hvad jeg skulle tjekke :ups:

Måske jeg bare skal gå tidligt i seng og se om jeg kan sove det sidste feber ud :ups: jeg husker dårligere end jeg plejer! :hoho:

2 Synes om

Jeg ville lige bestille en vasketøjskurv på Bilka.dk og fandt også noget shampoo og en ringeklokke. De vil så sende det i 3 forskellige pakker til 40 kr stykket :uha: Det er jo helt sindssygt :uha:

2 Synes om

Vores vinduer forventes leveret uge 25 :clap:t2:

4 Synes om

Sådan nogle har vi også bestilt… Tror vores kommer i uge21

4 Synes om

Sad lige og bemærkede at hvis Ronja føder på onsdag, hvor hun er på dag 65, så føder hun på befrielsesdagen. Hvis hun gør det tror jeg godt, at jeg kunne finde på at droppe mit planlagte tema om Star Trek Discovery og vælge at hylde nogle af de gamle modstandsfolk. Herunder var min farfar en af dem (ikke noget stort, omdeling af blade og så vist en smule jernbane sabotage og markeringer af egnede steder til faldskærmsnedkastninger) :hjerte: Han døde da jeg var 19, så jeg husker ikke så mange af historierne så godt mere. Så for sjovs skyld valgte at google ham, og faldt lige over dette, hvor han står nævnt Boligforening Statsbo - AarhusWiki Min farfar havde nr. 4 i Statsbo, da han var en af ophavsmændene bag Statsbo. Min farfar var socialdemokrat på den rigtige gode måde, og jeg er stolt af ham :rock:

21 Synes om

Selvom de ikke kommer d.4.maj, synes jeg da godt du kan hylde både din farfar og de andre frihedskæmpere - det fortjner de, synes jeg. :thumbup:

3 Synes om
  1. maj godt nok :hoho: Ellers kan jeg også se jeg bare kan vælge en af de andre af de mange mulige datoer, efterhånden som tyskerne overgav sig til de forskellige lande
3 Synes om

Vores skulle være kommet fredag… Det er så udskudt da de blev nødt til at lukke en del af fabrikken pga Corona :see_no_evil:

Fik lagt i april med video af mand med kat på cykeltur.

Nu er jeg jo slet ikke ret hurtig med sådan noget med sprog, skal virkelig tygge mig igen det bid for bid. :ups:

Har kigget lidt mere han er fra England har været på cykel tur med katten i Slovakiet, Budapest, Serbien

Har slet ikke set færdig så der er flere og skrevet en bog om det

Han har lagt det på YouTube, facebook, Twitter og instagram så er man der, kan man følge ham og katten.
Samt har en hjemme side, og har lidt til salg med katten ( lad være med og kigge der er en taske jeg nu ikke kan få ud af hovedet :thumbdown: en held jeg ikke kan handle på udlanskehjemme sidder )

Skulle der være en eller anden der vil se mere om katte og ham er siden 1bike1world.com

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Han var faktisk en lille tur forbi dk sidste år i en autocamper :wink:

1 Synes om

Tak :smil:

Okay der kan man bare se, :smil: det er ikke noget jeg har opdaget , føler mig lidt gammel nu så :ups: :olding: kan så bare håbe bogen kommer på dansk, har lige diskutere meget med mig selv om jeg skulle købe den svenske udgave

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg ved godt, at jeg er langsom :surrender: men jeg har lige opdaget IKEAs ting til katte og hunde. Der er nogle helt ok ting til ok priser, men hvor jeg dog ville ønske det var lige så spændende og sjove ting som sidst, de havde ting til dyr.

6 Synes om

Og her var det så, at jeg lige troede vi stadig befandt os i samme emne som indlæggene umiddelbart ovenover - og tænkte: Øhhhhh… killingefabrik…? :thinking: :astonished: :sunglasses:

1 Synes om

:tihi:

Jeg ved ikke hvorfor, men rigtigt tit viser KG ikke hvilket indlæg, jeg faktisk trykkede svar på.

Det oplever jeg også virkelig tit.

1 Synes om

Hvis I kender nogen der mangler en 100% indekat:

1 Synes om