Tanker i maj 2021

Alexander synger meget højlydte insisterende sange, Joy tuller bare rundt.

Nøj han er træt af hende og nøj hvor ville jeg gerne at de begge kunne tage sig sammen.

Fiona ligger og snorkbobler på mit ben og ignorerer totalt de to unge

7 Synes om

Vi har haft en hård nat - Alexander er helt på dupperne og gør ualmindelig højlydt kur til Joy og hun vifter ham om næsen med højt løftet hale for så at køre ham en hvis han bliver for nærgående… NarreMisse…

5 Synes om

Jeg har været til træning i eftermiddags, startede med cykling for at varme op og få lidt puls og bagefter sprittede jeg cyklen af, sådan som reglerne foreskriver … d.v.s. da jeg var færdig med afspritningen gik det op for mig at jeg havde afsprittet cyklen ved siden af den jeg sad på :dohdoh:

8 Synes om

Du er da også så grundig :slight_smile:

3 Synes om

Det er ikke vejret det er galt med, men påklædning. Men jeg vil ikke i så meget tøj jeg ikke kan rør mig, så kommer ikke ud og lave noget. så vil i gang med vask af lidt små ting.
Har fået nogle gamle lyse duge og lignende, og bestemt de skal bruges og ikke bare lægge og aldrig bruge brugt, jeg vil bruge det og nyde det smukke håndarbejde, at jeg så bruger det nogle gange alternativ :ups: .

Men har ikke mere magic rust fjerne og kommer ikke lige til købstaden, er der nogle, der der er lige så gammeldags som mig :olding: der har andre gode råd til og tage de “gule” pletter af sådan noget der har lagt gemt pænt væk i en skuffe ?

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

endelig kom regnen - den har været længe ventet :smiley:
Den må blive her heeeele dagen for min skyld - det er godt til haven :smiley:

1 Synes om

Det har regnet og blæst temmelig meget hele dagen og gør det stadig. Vi er noget over 10mm så mon ikke vi når de lovede 15mm

2 Synes om

Den her er lidt sjov :tihi:

22 Synes om

Den er da vildt fed. :thumbup:

2 Synes om

Er det en rigtig måtte eller?
Og ja den er fed!

1 Synes om

Nogle gange synes jeg nogle dyr i mit hjem er dumme…

Har en orientaler der konstant forsøger at opdrage en drillende europe… Nøj de bruger mange timer på at tumle, skælde ud, tumle, ligge i ske, skælde ud over dårlig vask af ører, så lige spise og ellers gentagelser… Orientaleren er ikke ligefrem ung, men nøj hvor er de lige gode om det… Så hvorfor skælde ud over noget man beder om… Suk…

4 Synes om

Det er en rigtig måtte, ja :slight_smile:

Men fra USA, så selvom den er billig bliver den lige rigeligt dyr :sweat_smile:

6 Synes om

Og man kan ikke vælge siatalere. :frowning: :sweat_smile:

Har du lys i vinduerne ?

Jeg har…

6 Synes om

4 Synes om

Havde meget kort, men dagen har været hård i dag , så små blunder ind imellem, turde ikke mere

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg har valgt batterilys i år, stoler ikke helt på Hermann der er inde i en “jeg vil op i køkkenvinduet selvom der ikke er plads” fase :grin:

4 Synes om

Det samme her


Naturligvis :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Der er ikke nogen der som er racetypiske :slight_smile: Har bare valgt generisk langhåret og korthåret, da jeg legede med det.