Tanker i maj 2021

Da jeg var inde og kigge på det (i går, vistnok) mener jeg at huske at der var langhår, korthår, scottish fold og sphynx. Spøjs blanding. :sweat_smile:

Kom i tanke om jeg havde 2 batteri fyrfadslys, men det der lys i var ikke meget, men i vinduet .
Nåede lige og få mig sat på gulvet, godt til rette, hvem startede så drible konkurrence, det var så først gang jeg så de blive rørt

Ja ja skal bare være glad ved der sker lidt

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Jeg tror det er for at dække bredest muligt, så har set det som langhår, korthår, foldede ører, hårløs :slight_smile:

2 Synes om

Og ingen blå øjne :roll_eyes: ellers havde jeg købt en :blush:

Stache fra Hobbicats er død. :cry:
Stache var en skøn bicolor orientaler med overskæg, og en internetberømthed pga. sidstnævnte.

Ja har godt lige set det. Virkelig trist. Men han havde været syg længe så det var vist kun et spørgsmål om tid :cry::broken_heart:

7 Synes om

Zilla var til tandudtrækning igår - der røg 8 stk, der har ikke været noget som helst at se på hendes opførsel. Tandresorptioner - forstår slet ikke at hun har kunnet skjule det - det må have gjort ondt. Hun har taget det overraskende godt. Hun gemte sig den første time herhjemme, men var efterfølgende både kælen, snakkede løs og har spist en del. Frygtede sådan at skulle give hende smertestillende her til morgen, men hun tog sin metacam uden problemer rørt op i noget snask som godbid - og nu sover hun mens jeg læser artikler. Lille pus :hjerte:

12 Synes om

God bedring Zilla :kryds:

1 Synes om

Silas skal afsted til sådan en omgang imorgen. Eller det vil sige, jeg ved ikke hvor mange der skal ud, men mindst én. Og den kunne findes uden røntgen. Eneste tegn var en lille smule rødmen i kanten af hans tandkød, men grundigt tjek viste resorptioner lige under tandkødsranden. Han har ellers intet at se på tandkød eller den synlige del af tænderne. Han spiser som om han får penge for det og knaser rask væk sit tørføder.
Jeg opdagede bare at han holdt op med at ville tygge sine tørrede kødstænger med højre side.
Katte er nogle r*vhuller når det kommer til at fortælle om de har ondt! Det gør det altså noget bøvlet at passe på dem :broken_heart:

9 Synes om

Jeg er enig - det er helt ufatteligt så gode de er til at skjule det. Zilla havde tandsten, vi har været obs på hendes tandkød i et stykke tid, og til sundhedstjekket var det tydeligt at hun skulle have en tandrensning, og der var lidt indikation af TR idet hendes tandkød kravlede en smule nedaf på 2 af hendes tænder. Røntgen afslørede TR i 5-6 tænder. De sidste var nogen de var i tvivl om om det var begyndt eller ej. Jeg sagde de skulle pille dem ud de var i tvivl om når hun nu alligevel var i narkose - så der røg 8, primært kindtænder. Periodontal sygdom har hun også - men det vil jeg godt lige have specificeret ud hvad de helt præcist mener hun har der.

Håber det går godt for Silas i morgen :kryds:
Må sige her at jeg er meget positivt overrasket over hendes recovery efter narkosen - der var ingen fysiske tegn på at hun har været i narkose overhovedet da jeg hentede hende ca. kl 16 igår. Håber jeres bliver lige så gnidsningsfrit

4 Synes om

Uuuuh … Bill Gates er blevet ledig på markedet, det ku’ godt være, jeg skulle pudse fjerene lidt

11 Synes om

Go for it!! :slight_smile:

2 Synes om

Jeg er jo vaccineret med Pfizer-Biontech, så han er vel allerede klar over at jeg tænker på ham

8 Synes om

desperat ? …he ain’t got a dime…

Du er jo udenfor rækkevidde, så jeg er nødt til at sænke mine krav … :cool:

2 Synes om

joooo…men så meget ?

1 Synes om

Jeg har lige chattet 2 timer og 20 min med IKEAs support, fordi medarbejderen var så langsom til at svare… Jeg endte med at være klar til at rive øjnene ud :grrr:

På dig selv eller medarbejderen?

Jeg kunne kun nå mig selv :tihi:

1 Synes om

Inviterer du ham så hjem til dig eller smutter du en tur over dammen ? :thumbup:

1 Synes om