Tanker i Maj

Yep - især når hun er 7,5 år gammel og født på mit badeværelse… (og sover under min dyne hver nat). Hvis jeg først begynder at diskutere med min hjerne ved jeg jo godt, at det er ved at være sidste udkald for hende, for hvor mange vil tage en f.eks. 10 år gammel hunkat? Og der er indhegnet have. Og jeg har “kendt” ny ejer i årevis gennem diverse kattesider/grupper. Men nej - lige nu bliver Baby hjemme :hjerte:

3 Synes om

Så blev der bestilt stamtavler til de små :raised_hands:t3:

4 Synes om

På fredag, er vi uden ponyer :open_mouth: det bliver helt underligt… Men øjjj jeg glæder mig så meget, og ikke mindst til at Asti også skal i træning som kørepony, så vi snart kan få nogle skønne ture for vogn. :dans:

5 Synes om

Jeg kan egentlig ikke lide gin, men man kan da godt overveje det en gang mere…

16 Synes om

Jeg ville absolut købe den for at få flasken :smiley::champagne:

3 Synes om

Yeah, right. For flaskens skyld. Ligesom når jeg køber othellolagkage for papæskens skyld :slem:

2 Synes om

:astonished::astonished: Hva køber du ikke for papæsken :gruble:

Jamen jeg kan ikke fordrage gin men flasken er da fed :wink:
Når de begynder at sætte katte på deres papæsker så kommer jeg nok også til at spise mere Othello lagkage :wink:

2 Synes om

Øv jeg havde sådan glædet mig til at modtage denne som vi har købt 2stk af til killingerne og de voksne katte i huset.

Den er virkelig fin, men ØV et dårligt design… Jeg har haft den oppe i få timer den ene og allerede samlet den 10 gange! :skrige: De to stykker træ som skal presses på enden i hver side, er delt i to og kan ikke trykkes ret godt fast. Så bare katten næsten røre ved den falder de af. De kan overhoved ikke kradseklør i den eller hoppe op oven på den. Kun hvis de går direkte ind i røret falder den ikke sammen… :argh: Så nu skal jeg så finde noget jeg kan lime dem fast med, det tager lidt glæden fra et ‘færdig købt produkt’…

Flasken er rigtig fed, og jeg er jo voldsom glad for røde katte. :klappekat: Men gin, det drikker jeg altså ikke, i det hele taget drikker jeg næsten ikke alkohol. Men så vidt mine google-evner rækker, ser det ikke ud til at man kan købe den i Danmark.

:muhaha: Så må vi se om min bedømmelse kommer på deres hjemmeside, i henhold til de 5 stjerner kaninejeren har givet!

Katteri DKJuvena er ikke tilfreds, over det dårlige design. Ellers fint produkt men at skulle samle den hele tiden tager glæden ved købet. Og at jeg skal ud og finde noget til at lime den sammen med…

2 Synes om

Man kan vel altid bruge det til at pudse vinduer i…:wink:
VH
Susanne

Måske, jeg plejer at bruge salmiakspiritus. :grin: Men ellers tænker jeg at indholdet kunne hældes over i en anden flaske og foræres væk. Det finder jeg nok ud af, hvis jeg nogensinde får købt flasken. :grin:

Den kan fremskaffes fra England! Vigtigt at hjælpe dem lidt med at holde hjulene igang i disse stramme tider, ovenikøbet lige ovenpå Brexit :slem:
The Gin Kitchen Ginger Cat Gin - Master of Malt

Det virker ikke så godt med en Othello lagkage :crazy_face:

2 Synes om

Har du prøvet!? :klappe:

Ja søgte lige lidt, og om jeg vil betale det for en tom flaske, og så kommer der endda forsendelse og alt muligt jeg ikke har tjek på, oveni. Jeg må nøjes med at gemme billedet af flasken. :hoho:

1 Synes om

Man kan jo også bare klage til dem uden at gøre det offentligt. Jeg har aldrig oplevet andet, end at de er meget imødekommende ved reklamationer.

1 Synes om

Det er blot en bedømmelse :smirk: og ikke som sådan en klage. Jeg er selv tilfreds med Zooplus generelt men nu sendte de selv en mail med at bedømme produktet og som skrevet over All fint produkt men ikke så heldigt design.

2 Synes om

Jeg mener bare, hvis produktet ikke virker, så kan de vel som minimum give dig lidt penge tilbage. Det fik jeg, da noget var i stykker på det kattehus, jeg købte for nylig.

1 Synes om