Tanker i marts

mon ikke mere det er et resultat af spasserfingersyndromet… :wink:

Hvor dum kan man være … var til træning i formiddags og skulle blære mig på en stor gymnastikbold, ved at balancere på den på knæerne. De første par gange gik det som det skulle, men så røg jeg af den og fik stødet halebenet, så nu stråler der ned i venstre ben når jeg går … :rolleyes2:
Skidesmart, når nu diskusprolapserne driller igen og stråler ned i højre ben :surrender:
Men så kan jeg (måske) lære det!

I kan stadigvæk godt nå at sende bidrag til ugens billede - blomsterne og bierne. Vi har 4 bidrag men kan altid bruge flere :slight_smile:

Trappen er bare et hit. Molly går fint op på den…jeg nyder at jeg ikke hele tiden skal løfte hende op :grin:
Og Isolde…hun er bare vild med den trappe og skal lege på den med et stykke legetøj :sweat_smile:

Isolde leger på trappen…og skyggen af Molly…hun er ALDRIG i ro den hund :smile:

Det kan da være at det ender med, at vi må få os en ven til krudtugle-Finn. De ældre katte kan ikke helt følge med. :dash:

Ærgeligt … men hvis det er det der skal til … :sunglasses:

Helt ærligt, så er jeg slet ikke der lige nu. Men måske kan det ende med at være det bedste for gruppen. :slight_smile:

Så er jeg kommet lidt længere med mit nye teaserdesign :smiley: Dopey synes i hvert fald, de er fine :joy:

https://www.facebook.com/templebar.burmese/videos/404574717020414/

Flot farve og sikke en sød tester. :heart_eyes:

Ja, han er en dejlig dreng - liiiiidt anstrengende engang imellem, men dejlig :heart_eyes::kissing_heart:

Der er mandage … og så er der mandage :flushed:

Ej hvor træls… det er der man håber man har en bil kyndig i nærheden der kan fixe og trylle

Det er over et år siden jeg sidst har glemt min mobil hjemme (var ellers slem til det på et tidspunkt …), men det skulle så lige ske i dag :rolleyes2:
Men jeg fik fat i en ung pæn mand, der kørte mig hjem (var ca. 6 km. fra, at nå hjem), hvor jeg fik fat i min dejlige svigersøn :star_struck:
Så nu står bilen hjemme i min indkørsel, med lidt forskellige typer dæk monteret … men det skal jeg nok få styr på :ok:

Det er nu godt, du har fået den svigersøn. Og du kan uden tvivl bare udnytte ham på det groveste. Han ved nok, at det er en god idé at holde svigermor glad, nu hvor der snart kommer familieforøgelse :wink:

I går eftermiddags postede jeg - som ofte før - et billede på Instagram. Denne gang er antallet af kommentarer og likes dog stukket helt af, og jeg aner ikke hvorfor eller hvordan alle de mennesker er faldet over mit billede…?! :open_mouth:
Sjovt, men vildt.

11.000 likes - hvem har du betalt? :wink:

Men altså bortset fra det - hvad søren er der sket i weekenden :uha:

Men han er okay igen @Lovehjerte? Det lyder som om det har været nogle hårde dage?

Ja, det er crazy vildt for en ikke-Instagram-habil fattiglus som mig. :smile:

Weekenden har ganske rigtigt været modbydelig hård. :confounded:
Fredag vågnede vi op til en apatisk Fritzz med feber, så afsted til dyrlæge som undersøgte og udskrev antibiotika. Om eftermiddagen begyndte han så pludselig at bløde ud af snuden, og så drønede vi afsted igen. Heldigvis viste det sig bare at være ufarligt flåd fra øjenhulen.
Lørdag var Fritzz stadig slap og ville hverken spise eller drikke. Samtidig var han nu begyndt at kaste op og have diarré. Sååå til dyrlæge igen, igen. Her blev det konstateret at han nu var dehydreret, så han fik ny antibiotika, kvslmestillende og væske under huden. Samtidig fik vi ernæringsdrik med hjem, som vi skulle tvangsfodre ham med… Og søndag, efter at vi igen havde haft fat i dyrlægen, begyndte han så endelig at rette sig.
I går mandag fik Fritzz endelig fjernet sting og krave, og han er nu næsten sig selv igen. :slight_smile: Dejligt, for hold op, hvor har vi savnet vores frække, råbende, glade mis. :hjerte:

Det går begge veje … i dag var det jeg der måtte tidligt op for at samle ham op inde i Næstved, da hans bil skulle på værksted :wink:
Der bliver kun én bedstemor at trække på, så de har bare at være søde ved mig, de unge mennesker :grin: