Tanker i marts

Jeg vil skam gerne lave dem, men lige nu skal projekter helst være ligetil og hurtige :slight_smile:

1 Synes om

Genbrug? Ved Kira især har støvet en masse godt op til “niecen” der :slight_smile:

Bare vent hvis i engang får nr 2 så ved man NÅR bilka/Føtex/A-Z har super tilbud på bodyer til blot 10kr så køber man STORT IND ialle størrelser XD

Her er lillesøster blevet 4mdr og er i størrelse 74/80 hun vokser for vildt og derfor købes der netop kun billigt tøj og så har hun lidt få dele til pænt brug. :joy:

Netto har lige haft body’er til en 10’er … sådan noget ved man også, som vordende mormor :wink:
Min Netto havde stadig en del tilbage sidste gang jeg var der, så prøv at kigge … de så ganske fine ud.

2 Synes om

:joy: vores Føtex har lige haft samme tilbud og hvis man køber de ensfarved kan de jo passe til alt :see_no_evil: åhhh jeg er stadig så træt af vi solgte alt vores børnetøj ect for vi skulle ikke have nr 2 før den store var 3-4år :sweat_smile: og 2mdr efter salget finder vi ud af vi ventede os igen. Og så endda en pige der kunne have arvet alt.

1 Synes om

Dem har vi skam en stak af :slight_smile: Men de er desværre kortærmede, og vi bruger langærmede til ham. Passer med varmen for tiden.

1 Synes om

På et tidspunkt kommer vi helt sikkert til at kigge i Bilka, Føtex, etc… Men for nu er overskuddet ikke lige til at køre rundt efter tilbud, der måske er der :slight_smile:

1 Synes om

Det er jo det … jeg er lige nu i gang med at vaske og sortere i de babytøj jeg har gemt og der er nogle yndige strikdragter (strikket af Andreas farmor) som sikkert er alt for varme i den periode de passer - desværre :worried:
Anton var vinterbarn og Andrea har lige haft fødselsdag, så de kunne begge bruge striktøj allerede fra fødslen.
Men Ihhhhh … alle de bedårende små kjoler, der er kommet frem fra gemmerne :wehuu:

3 Synes om

Så dem på insta og de er så søde de kjoler :heart_eyes::see_no_evil:

1 Synes om

Om ikke andet, så kan baby da have dragten på til et billede :wink: Det har vi gjort med for varmt tøj, vi har købt… Troede januardrengen skulle have varme dragter, men nej…

1 Synes om

Islændinge var/er meget pyntesyge, når det kommer til babytøj … alle de kjoler er gaver fra min familie :grin:
Jeg har sagt til Andrea, at hvis hun vil have en prinsesse, så er det med at nyde det mens lillepigen stadig er spæd … hvis hun slægter sin mor på, bliver der ikke så meget af det, før det modsatte køn skal tiltrækkes :hoho:

3 Synes om

Kender det alt for godt… :expressionless: Her er vi allerede i str. 80, og det værste af det er at jeg bliver nødt til at sy alting ind fordi det ellers ligner jeg har givet knægten en kartoffelsæk på… Så er det altså bar numse at give så meget for tøj når det alligevel ikke passer ordentligt…

Mere pyller over babytøj: Har lige fundet et vildt sødt sæt til navngivningen på tysk Amazon, og så sender de ikke til DK. Æv!

Min datter elskede kjoler og jeg har stort ser alle til at ligge, håber så meget de får en pige :slight_smile:

1 Synes om

Sejt! Kæmpe tillykke Marie :kram:

2 Synes om

Er ved at gå i opløsning
overgangsalder.dk

1 Synes om

Tillykke…min har varet 9 år med koneture…pyha…den er varm…

1 Synes om

… 9 år … det er alligevel en sjat :surrender:

Ja…det er ikke så slemt mere…men det er der og ihvertfald de 7 år har været slemme med hedeture, meget slemme…nu er det KUN…når jeg er på arbejde eller gør noget herhjemme at jeg SVEDER…virkelig sveder …og jeg er så træt af det…men jeg skal ikke have noget af alt det for at hjælpe, tænker bare …er den eneste ulempe svedeture ved den overgangsalder så går det nok…men det er altså svært…og jeg er træt af det. Mit arbejde kræver virkelig meget, hele tiden i gang med at rende rundt …og herhjemme er der nok med de dyr…og jeg sveder…men ikke så slemt mere men det har taget år…såå tålmodig som jeg er :joy:

1 Synes om

Jeg sveder ikke så meget - endnu - men får bare den her følelse af varme, jeg ikke kan få ud af min krop :exploding_head:
Det er vel bare min egen private globale opvarmning :hoho:

1 Synes om