Tanker i marts

:laughing: Hvordan fortæller man lige sin kære mand, man har én kæmpe pony kasse på vej fra USA. Som med sikkerhed bliver nuppet i tolden. :thinking: Mon man skulle bage én stor kage.

Håber nogen finder deres kat igen

:cry:

3 Synes om

@Lykke - genbrugsforretninger er sagen, når det gælder babytøj. Ikke at jeg har nogen personlig erfaring med det, men min moster arbejder i en, og hun har sørget for at udstyre en del babyer i familien med godt, gedigent babytøj, der ikke er ret meget brugt. Det når det jo, som I også selv skriver, aldrig at blive.

Bare så det ikke kan misforstås, har de selvfølgelig betalt for det :slight_smile: men det er nok stadig noget billigere end at købe det fra nyt.

Vær opmærksom på, at hedestigninger kan være en “sidegevinst” ved den blokade, du har fået i skulderen. Det fik jeg at vide af ortopæden, der gav mig blokaden i akillessenen, og ih, hvor havde han ret! Heldigvis er det i aftagende, men hvor har det været belastende, når man nu mente, man var ude over det stadie
:sveder:

1 Synes om

Vi har købt tøjpakker med brugt tøj, men igen det der med at jagte rundt efter noget, der måske er der, kræver en vis mængde overskud :slight_smile:

Må være lækkert at have en ‘on the inside’ :smile:

1 Synes om

Jojo, men hvad har man bedsteforældre til :wink: Min moster arbejder faktisk lige ved siden af Hjedsbæk.

Nok en god ide med en kage… :joy: Er det MLP du samler på?

Så Røde Kors i Suldrup?

Min mor gider dælme ikke jagte rundt i genbrugsbutikker :joy: Men finder vi noget brugt eller et tilbud i en butik, så kører hun gladeligt efter det :heart:

2 Synes om

Nemlig :slight_smile:

MLP, Breyer :see_no_evil::joy: Det er jo farligt at kende nogle som lige kan samle en kasse. Prut at Told og moms er så høj. :woman_shrugging:t3: Heldigvis er manden ved at være vænnet til det :smirk: jeg får nogle af de sidste 35th Anniversary ponyer hjem.

4 Synes om

Så kender mine forældre næsten helt sikkert din moster :slight_smile: Og hun kender sikkert dem… Større er byen heller ikke.

Hun bor dog ikke i Suldrup, men i Sønderup.

Det stopper dem sikkert ikke :smile:

1 Synes om

Det vidste jeg ikke, men så er det måske derfor, der er blevet skruet op for dem i de her dage … men jeg var skam begyndt med hedeture, før blokaderne.
Jeg frygter sommeren, når jeg allerede nu er ved at gå til af varme :s:

Jo supersørgeligt og selvtægt er ikke ok; men jeg må nok sige at jeg egentlig godt kan forstå at man kan blive så træt af naboens katte og deres efterladenskaber at man går til yderligheder.

Hvis jeg kunne knibse med fingrerne og vupti fik et katte ønske opfyldt, så ville det være at katteejere ville holde deres katte på egen matrikel.

1 Synes om

Glæder mig til denne kommer med posten :see_no_evil::clap:t3:

Ønskede mig én til den første men vi manglede den ikke, så det blev ved drømmen. Men nu med to børn tror jeg det kunne være skønt med sådan en. Så jeg har lejet denne skønne Øko hamp slyngevugge :heart_eyes:

3 Synes om

Men fandeme da ikke den.slags yderligheder - det er lige før, det havde været mere humant at indlevere dem til aflivning, frem for en uvis skæbne… :angry:
Bortset fra det, så undrer jeg mig over problemet efterladenskaber; har til dato aldrig fundet kattelorte i haven, heller ikke dengang vi boede i villa kvarter, med masser af katte i området.
Er det normalt et issue?

6 Synes om

Uhmmm, sommerfavorit i glasset :yum: Hyldeblomstsaft med danskvand m citrus :yum:

100% enig han skulle sættes ud i en skov og selv tvinges til at overleve af mus!

Min pointen er blot at jeg godt kan forstå man kan blive voldsomt frustreret over ens naboer.

Ikke at jeg syntes hans adfærd på nogen måde er ok!!

1 Synes om

Jeg ved et par stykker, der er have mennesker, her i området er trætte af at finde det. Jeg er trætte af at mine egne skider i haven (den indhegnede) :hoho: Så jeg kan godt forstå dem.