Tanker i marts

Er det hvad Lars fortæller dig? :flojte:

1 Synes om

Nej nej da… det er noget hans ven har fortalt til ham og som ham så har fortalt til mig :stuck_out_tongue_winking_eye::laughing:

1 Synes om

Klar - klart :sunglasses:

Det kan jo også være, at det har hjulpet at du har klippet hans pandehår,
så det ikke hænger ned i øjnene :klappe:

1 Synes om

Det er da det…det havde jeg slet ikke tænkt på…men…hvorfor kunne han så godt finde ud af at komme ind…nårh ja, jeg havde nok klippet pandehåret skævt første gang jeg klippede det :sweat_smile:

1 Synes om

Hmmm - en erfa-gruppe in the making…? :thinking::laughing:

Jeg håber, EU vedtager af afskaffe sommer/vintertid. Sommertid - eller i hvert fald overgangen til den - er en plage :unamused: Lige nu er klokken fx næsten 18.30 - hvilket mit indre ur tydeligt kan mærke er løgn :rock:

2 Synes om

Jeg er SÅ enig! Det tager flere uger, inden jeg så nogenlunde er mig selv igen. Jeg hader sommertid… :surrender:

1 Synes om

Kan du ikke også mærke, at det bliver værre, jo ældre man bliver? Jeg ved jo, at vi er tæt på at være lige gamle. Jeg synes ikke, det var nær så slemt for 10-15 år siden, som det er nu.

Enig, enig, enig. Jeg er i princippet ligeglad med om vi får normaltid eller sommertid. Bare vi kun får ÉN tid at følge. Jeg KAN simpelthen ikke have de her skift. Jeg er ødelagt i 1-2 uger hver gang vi stiller ure :confused:

3 Synes om

det tager mig et år…så væk med det

1 Synes om

BREAKING: Pizzahjulet er ikke længere det mest brugte værktøj her i huset! :uha:
Jeg har nærmest konstant en tommestok (hvorfor hedder det stadig en tommestok, når den kun viser centimeter? :gruble:) i hænderne, for når pladsen er trang, har hver centimeter en stor betydning for, at få ting på plads :surrender:

6 Synes om

Ja det tror jeg du har ret i. Selvom jeg aldrig har brudt mig om sommertid, så synes jeg det bliver lidt værre år for år. Det tager længere og længere tid at blive mig selv igen. Det er altid værst når vi skifter til sommertid. At gå tilbage til normaltid, er ikke et nært så stort problem for mig. Det tager kun et par dage, så er jeg med igen. Men sommertid… det er noget fanden har skabt :ahhhhhhh:

Jeg er absolut hellere ikke fan af sommertid. Jeg lider normalt af søvnproblemer og min (stadigvæk ukendt dato) kommende genhusning har forværget det. Så sommertid oveni, vil kun betyde endnu mindre søvn, hvilket vist aldrig har hjulpet på noget. :thumbdown:

Når man alligevel ikke kan sove, kan jeg så bare glæde mig over at Hilaku har røde dutter. :jubiii:

Så mangler Elysia bare også lige at få de der røde dutter, ved ikke helt om hun ikke syntes om ham Tonto :thumbdown: for de har været sammen ét par gange men desværre uden resultat. Hmmm, så ender nok med jeg må finde en hankat hun syntes bedre om.

3 Synes om

Yibeee tilykke til Hilaku og til jer :heart_eyes::denmark::heart_eyes:

1 Synes om

For ikke at nævne hvor mange stakkels dyr det koster livet! :crying_cat_face:

1 Synes om

Jeg kikker på Sturdi habitats og ville egentlig købe i farvel smoke, men overvejer nu i stedet seriøst farven lavendel… :exploding_head:

2 Synes om

… Og nej, det er ikke engang en aprilsnar. :grin:

1 Synes om

Om præcis 3 mdr. sidder min søster, min datter og jeg i et fly, halvvejs til London. Første etape af den meget lange rejse til Australien. Uha som jeg glæder mig :jubiii:

10 Synes om