Tanker i marts

De var helt fantastiske :slight_smile: Skofus slægter sin far på mht. noget mellem ørerne, og det er ikke så ringe endda :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Du har masser at være stolt over! De var da bare mega gode.
Hvis jeg ikke var sådan en utålmodig rad ville jeg klikkertræne med mine. Især Fiona ville det være super godt for

1 Synes om

Hvis der er nogen der trænger til at blive fysisk trampet på så udlåner jeg gerne Alexander og Joy. De vejr begge godt 5 kg, så man kan.mærke det…

De er helt gak her til morgen, dundrer rundt i hele huset med udglidninger når der drejes og alt mig selv inklusiv er bare noget der skal forceres.

Hvor får sådan et par bøllespirer al den energi fra?

3 Synes om

Så rejste gammelmisserne videre til en meget sympatisk ny ejer :slight_smile: Bilen blev proppet fuld med det store kradsetræ, stor tissebakke masser af foder - og et par gode gammelmisser. Håber sådan det hele klikker på plads hurtigt og at de snart finder melodien med den nye veninde, som er en jævnaldrende bimse-dame.
Py-ha! Jeg var godt nok nervøs for at ingen ville have dem pga alder! Så kunne de selvfølgelig altid blive her, men det er mange nye at skulle lære at kende i en høj alder…

21 Synes om

Jeg krydser fingre for, at de falder direkte ind i den nye familie. Sådan en bimsedame må være glad for at få nogle nye undersåtter :smiley:

4 Synes om

Sådan en efter-operationskrave. Vænner de sig til dem? :sweat:

Jeg har aldrig haft en kat med krave på, men jeg ved de kan fåes bløde med sådan en kant på. De skulle være bedre end lampeskærmene :slight_smile:

Jeg tænker bare, at når det drejer sig om øjet, er det næsten nødt til at være den der helt stive krave?
Miden fik en parabol på efter en byldoprensning … han beholdt den på i ca. ét døgn, men jeg kunne ikke holde ud at se ham på den måde og lavede derfor en bodystocking i stedet :s:
Men han fandt sig i den, så længe den var på …

Det er en blød krave og han kan bare ikke lide den! Men den er bydende nødvendig og han skal have den på i hele 10 (!) dage.

nej…de vænner sig ikke til krave…never ever …de bløde stinker - læs: er ubrugelige, de hårde fås i flere størrelser, og de har den fordel at de kan klippes til

Rags havde også en blød krave. Det var ikke populært, men han vænnede sig til den.


Dushara Tatters and Rags, 31.08.2018

3 Synes om

Det må siges at være delte responser jeg får fra mine kollegaer i de her dage, hvor jeg arbejder på at lære at bruge kontaktlinser :joy:

En mener det er helt forkert til mig, en anden at det er pænt og en tredje troede mit syn var godt nok til at jeg bare kunne droppe briller det meste af en uge :tihi:

1 Synes om

Hjemme hos min datter :smile:

21 Synes om

I går fik jeg bestilt varer fra zooplus…og så bestilte jeg er lille trappe med til Molly.
Jeg er godt nok træt af at løfte den lille møghund op på sofaen igen og igen og igen…
Håber hun vil bruge trappen.
Det er ikke lyv når jeg siger at jeg mindst 50-100 gange i løbet af en dag tager hende op på sofaen.
Lige så snart hun er båret op på sofaen hopper hun ned igen (for hun skal se og være med i ALT hvad der sker rundt om i huset)
Tommy siger…LAD VÆRE med at bære hende op …hun skal nok lære det hvis du lader være…men jeg kan bare ikke når hun står og hopper og råber…Løft mig så op…NU

Spændende med den trappe…har allerede købt en lille taburet til hende men den vil hun ikke bruge, den er for glat tror jeg…men trappen, den bliver et hit…håber jeg :grinning:

5 Synes om

Forkælet lille møghund - hvad bliver det næste, der skal investeres i, så Hendes Majestæt kan trives ? :joy:

3 Synes om

Ja…det må du nok sige :sob::grin:

3 Synes om

Da jeg var i Bilka i dag, købte jeg en legetøjsrotte med catnip til Gisle. Efter ca. 5 minutter havde han bidt den så meget i stykker at jeg var nødt til at smide den væk :roll_eyes:

5 Synes om

Strømmen røg sent i aftes…kom tilbage ved 2 tiden…nu prøver jeg at boote alle systemer…
PC er kommet op efter 1½ time …
Den ene satellitmodtager er oppe…
Alarm er oppe
mangler hele CCTV incl alarmen på det…
møgvejr

Ørnewebcam:

Den gamle ørn, som mistede sin mage til en krybskytte for nylig, har fundet en ny hun. Se webcam fra reden :slight_smile:

5 Synes om

Fedt at få solgt lidt ud - baby ting fylder !
Og vil altså gerne have mit ‘katte lager’ tilbage det er ikke til at komme til deres ting fordi der er alt muligt andet baby halløj ovenpå. :joy:

3 Synes om