Tanker i marts

Jow - pointen var (og det kan jeg godt se slet ikke fremgår :rolleyes:) at jeg synes han bærer filmen så meget, at han skulle have haft den for hovedrollen :slight_smile: Jeg synes bare der er SÅ meget mere film i den end i Bohemian Rhapsody :slight_smile: Birolle er simpelthen for lidt - han er forrygende :slight_smile:
VH
Susanne

ojhhj fået resultater fra Langford og Alexander er fri for de 3 sygdomme vi bør teste for, derudover bærer han non-agouti og fortynding. Joy er også fri for sygdomme, hun er jo non-agouti og så bærer hun fortynding. Hun er jo også smoke, så det gjver lige endnu nogle mulige varianter.

Holy moses alle de farver og mønstre der er mulighed for når de to parres :blush:

Nu skal ham Alexander så bare lige have alle delelementerne i en parring samlet. Han var meget tæt på i seneste løb; så og hørte ingen parringer, men tæt nok på til at jeg ikke "tør’ tage Joy med til Hedensted. Skal ikke risikere karantæne :wink:

2 Synes om

Mahershala Ali vandt da. Det var hans 2 Oscar :slight_smile:

Hov, havde ikke set du havde fået svar og svaret igen :slight_smile:

Jeg synes også at Viggo er helt fantastisk i den film, men det er Rami Malek også i Bohemian Rhapsody.

Historien i Green Book er bedre ja, men Rami Malek er fantastisk som Freddie.

En variant af covfefe? :hoho: :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Jeg bliver snart rundtosset af den her dag.

Først ringer tømreren i morges. Han skal se på en bordplade, og han komme lige nu. Det var så ikke så godt, så vi blev enige om efter kl. 13.00.

Lige inden jeg skal i bad, ankommer anlægsgartneren, der passer området. Jeg har bedt ham om at fjerne stubbene efter den busk, jeg skar ned. Han har en lille gravemaskine med, men opgiver at køre nogen steder i min plæne, der er helt opblødt efter de seneste dages regn. Det tager ham dog kun 10-15 minutter at fjerne dem ved håndkraft. Inden jeg tager på arbejde, er stubbene væk, og hullet fyldt op.

Ramler ind i flytterod på arbejdet og må tage hjem igen. Får sundet mig så meget, at jeg kan tage ud at handle. Da jeg kører ind i indkørslen, kører skorstensfejeren op i naboens indkørsel samtidig. Så han kommer ind og får gjort, hvad han skal. Nu sidder jeg så og venter på tømreren.

Jeg håber, han kommer lige kl. 1, så jeg kan komme hen at sove middagslur. Det trænger jeg i den grad til nu :uha:

7 Synes om

Det var godt nok også mange ting på en dag. Håber du får en rigtig god lur. :hjerte:

2 Synes om

Jeg håber, at du får en god middagssøvn og at resten af dagen forløber roligt og afslappende for dig. :hugs:

2 Synes om

mon ikke mere det er et resultat af spasserfingersyndromet… :wink:

1 Synes om

Hvor dum kan man være … var til træning i formiddags og skulle blære mig på en stor gymnastikbold, ved at balancere på den på knæerne. De første par gange gik det som det skulle, men så røg jeg af den og fik stødet halebenet, så nu stråler der ned i venstre ben når jeg går … :rolleyes2:
Skidesmart, når nu diskusprolapserne driller igen og stråler ned i højre ben :surrender:
Men så kan jeg (måske) lære det!

I kan stadigvæk godt nå at sende bidrag til ugens billede - blomsterne og bierne. Vi har 4 bidrag men kan altid bruge flere :slight_smile:

Trappen er bare et hit. Molly går fint op på den…jeg nyder at jeg ikke hele tiden skal løfte hende op :grin:
Og Isolde…hun er bare vild med den trappe og skal lege på den med et stykke legetøj :sweat_smile:

10 Synes om

Isolde leger på trappen…og skyggen af Molly…hun er ALDRIG i ro den hund :smile:

11 Synes om

Det kan da være at det ender med, at vi må få os en ven til krudtugle-Finn. De ældre katte kan ikke helt følge med. :dash:

9 Synes om

Ærgeligt … men hvis det er det der skal til … :sunglasses:

1 Synes om

Helt ærligt, så er jeg slet ikke der lige nu. Men måske kan det ende med at være det bedste for gruppen. :slight_smile:

2 Synes om

Så er jeg kommet lidt længere med mit nye teaserdesign :smiley: Dopey synes i hvert fald, de er fine :joy:

https://www.facebook.com/templebar.burmese/videos/404574717020414/

3 Synes om

Flot farve og sikke en sød tester. :heart_eyes:

1 Synes om

Ja, han er en dejlig dreng - liiiiidt anstrengende engang imellem, men dejlig :heart_eyes::kissing_heart:

1 Synes om

Der er mandage … og så er der mandage :flushed:

Ej hvor træls… det er der man håber man har en bil kyndig i nærheden der kan fixe og trylle

1 Synes om