Tanker i november

Man må gerne tude. Det betyder bare, at vores savnede satte dybe spor, og det er slet ikke skidt :hjerte:

Lillemanden :ked:

4 Synes om

Balloo og Gucci :broken_heart::heart:

Vi er mange der kender det. Og stadig græder :kram:

2 Synes om

Brøl løs… indtil der ikke er flere tårer at græde med… Når så tiden er gået og en strejftanke rammer så græd igen…
Der er ingen herinde der ikke kan græde over en elsket kat selv meget længe efter den tog afsked med livet :troste:

12 Synes om

Diego især, og May :brist:

Ja, vi er mange der kender det… :ked:

2 Synes om

Sådan noget skal gøre ondt, og det er mega svært at være i…

Vi mistede selv en af vores i sommers til FIP, og det tog mig utrolig lang tid ikke at give mig til at hyle bare jeg så et billede af hende eller så den nullerput hun normalt sov i…
Også da vi i onsdags havde studiekreds aften om FIP, måtte jeg flere gange lige synke en klump for ikke at fælde en tåre fordi det kom lidt for “tæt” på igen…

Sender lige en trøste krammer jeres vej…

2 Synes om

Husk at stemme!

Jeg er helt rørt over dette kærlige forum. Jeg synes der er så fin en omsorg herinde. :two_hearts: det er sådan en lille oase hvor vi kan dele alt fra store sorger til store glæder og tusinde ting der imellem. Tak for det. :heart_eyes:
Og så endnu et kærligt kram til dig @Lovehjerte. :kram:

9 Synes om

Havde egentlig planlagt at tage en tur ind på udstillingen i Århus i dag - mit hoved vil det dog anderledes.

Jeg har hovedpine, og har brug for ro i hovedet inden julemarkedet på internatet i morgen.

Så må nøjes med udstillingen i Skanderborg, hvor jeg kommer med Dansk Dyreværn Århus, som har en stand.

2 Synes om

Hvorfor kommer der altid beskeder i e-boks op til en weekend?
Jeg er blevet indkald til konsultation på neurologisk i Roskilde, men der står intet om, hvem jeg skal til konsultation hos … eller hvorfor :roll_eyes:
Jeg var tidligere på måneden hos min kontaktsygeplejerske og blev sendt hjem med medicin frem til engang i februar … og hun sagde ikke noget om, at jeg snart blev indkaldt til lægebesøg … men det kan næsten ikke dreje sig om andet … eller kan det? :thinking:
:argh::argh:

På en måde bliver det godt at tage hul på 2019.
Mine fotos på Google ligger i mapper efter årstal.
De første billeder der blev taget i 2018 er af Buster, del fra dagen før han blev aflivet, og dels vor jeg sidder med ham i minutter før han bliver lagt til at sove.

Hver gang jeg skal bruge billeder fra 2018 er det de billeder jeg ser.

Jeg ser Busters billede dagligt på min telefon, hvor han ligger som skærmbaggrund. Men det er et ældre billede, hvor han er rask, så det er dejligt at se.

Savner ham, og de seneste dages afskeder herinde og debat herom får mig til at savne endnu mere. :broken_heart::heart:

Heldigvis har jeg to skønne katte.
Lige for tiden driver Stine mig til vanvid - jeg strikker flere timer dagligt pt, og Stine er overbevist om at hun vil være rigtig god til at hjælpe, desværre vil hendes spidskompetence være at klippe garnet over, hvilket er vældig upraktisk, hvilket hun ikke helt forstår :thinking:

7 Synes om

Jeg har også et sted i mit billedarkiv, som jeg altid meget hurtigt spoler hen over. Jeg tror aldrig, jeg helt kommer til at forlige mig med billederne fra Cinnamons sidste tid. Og det er alligevel mere end 7 år siden … Heldigvis har jeg ingen billeder fra Lillens sidste tid, for det havde givetvis været endnu værre :ked:

4 Synes om

Mulle har været…bare ikke sig selv et par dage…:cry:
Og så i går da jeg kom fra job så jeg som det første at han kom humpende mod mig…med et forben som var meget tykt og hævet…den lille stakkel og af sted til dyrlægen med ham…en byld i den der ulveklo eller hvad den nu hedder hos katte…
For et par dage hang Mulle fast i voksdugen og mor her fik ham reddet fri og tænkte ikke mere over det…men noget gik helt galt og han fik åbenbart virkelig revet den klo/negl…stakkels lille livsglade Mulle…
Han var virkelig sløj og han mister nok den dumme klo/negl der…men pyt for han er nu glad igen og er på pennicilin…og nu tugter han atter igen Tommy med sin apport med musen…:heart:

Jeg kan godt sige at det forben var så tykt af en byld…stakkels lille livsglade Mulle :heart:

4 Synes om

Stakkels lille Mulle - men godt at han er kommet over det og igen kan aktivere Tommy med sin mus :joy:

2 Synes om

Nåmen. Jeg havde fået lovet min yngste, at vi skulle på katteudstilling i dag, så nu er Sigurd, min mand og jeg på vej mod Aarhus.
Jeg håber, at både Sigurd og jeg kan holde til det. Han er meget glad for katte, men er også en lille sanseforstyrret autist, og jeg er kronisk grådlabil.

7 Synes om

:kram:

1 Synes om

:hjerte:

1 Synes om

Så faldt der lige et par brikker mere på plads i slægthistorien. Nogle gange skal der kun en enkelt lille oplysning til, for at man kan komme videre med noget, hvor man var kørt helt fast. Meget tilfredsstillende.

2 Synes om

Der har lige været en fragtmand forbi, med min Petworld-bestilling … på en søndag! :astonished:
Det var heldigt at jeg opdagede det, for der blev ikke banket på og kasserne blev losset af ved hoveddøren … selv om jeg havde givet lov til at stille dem VED BAGDØR! :ahhhhhhh:

Nåh, men ingen skade er sket og jeg er selvfølgelig glad for at have mine (kattenes) varer allerede :ok:

Så fik prinsessen navn :slight_smile:
Sofie Alfrida Olsen :slight_smile:

13 Synes om

Hun ligner sin kusine! I må have stærke gener i din familie, Lisbeth :slight_smile:

1 Synes om