Tanker i november

Tak for uddybning og det noget bredere perspektiv. :slight_smile:
Det er vel nok en træls situation. Særligt for killingen.

Jeps! Der er mange facetter i denne situation. HVIS man tror man har allergi, så er det i hvert fald en god ide at starte med at besøge killingen i den hjem, ikke bare mene at det går nok og få den leveret :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Er sælger så ligeglad med, hvor hendes killing havner ?
Uanset hvad, der er aftalt, så synes jeg det er en dårlig opdrætter, der ikke vil tage en killing retur efter så kort tid.
Vedkommende kunne jo også have nægtet at sælge en killing til nogen, der måske havde allergi.

Det har jeg ingen kommentarer til - jeg fastholder lige pointen at sælger har ret i at der ikke er returret i det pågældende tilfælde :slight_smile: De må selv udrede det - og ja, der ville være mange andre variationer på hvordan vi hver især ville håndtere det :slight_smile: Jeg er ikke nødvendigvis enig med hverken køber eller sælgers måde at gribe det an på, men så længe lovgivningen ikke er brudt, så er jeg nødt til at lade det ligge.
VH
Susanne

2 Synes om

En generel diskussion (i en separat tråd) af, hvad man som opdrætter vil gøre, hvis en køber fortryder sit køb af den ene eller den anden grund, kan være helt på sin plads. Men lad os undlade at diskutere og moralisere mere over den konkrete sag.

2 Synes om

Du har ret. Undskyld.

Der bliver sendt en ny vare til mig. Der er simpelthen gået noget koks i den et sted (No shit), men heldigvis er den ønskede vare stadig på lager.

Historien melder desværre ikke noget om Mette, hendes vare eller mangel på samme :smiley:

3 Synes om

Så har firmaet svaret og tilbyder mig 6 dollars retur, på en vare, der har kostet 19€ (21,44 dollars) og at jeg beholder kjolen …
Jamen, hvad f*nden skal jeg bruge den til med den fejl??
:argh:
Gå udenom en biks ved navn ‘‘Luvyle.com’’ … laaang leveringstid og kineser-kvalitet :venter:

Godmorgen risengrød. Har du puttesovet dejligt under den varme dyne? :heart_eyes:

*hapshapshaps *mumsfilibaba

3 Synes om

Lyder som samme koncept som https://www.floryday.com - eneste positive jeg kan sige om dem er, at det ganske rigtig er billigt, så det er da trods alt begrænset, hvor mange penge man spilder…

1 Synes om

Min mobil ringede … jeg greb fjernbetjeningen og satte TV’et på MUTE, mens jeg snakkede i telefonen … nu kan jeg ikke finde fjernbetjeningen!! :ahhhhhhh:
Det er seriøst op ad bakke nogen gange …

Jeg er ved at blive VANVITTIG af at Google kattemad :argh:

Kære katte. Hvorfor kan I dog ikke blive enige om hvad I kan lide, ikke forsluger jer i, ikke kaster op af, ikke får dårlig mave, ikke bliver fede af og ikke æder på én gang :argh:

1 Synes om

Dem har jeg lige købt sko hos. De blev leveret i løbet af 3 dage, de passede for en gangs skyld, og de holder da endnu, selv om jeg har gået en del i dem den seneste måned :slight_smile: Så må vi jo se, hvor længe det varer - men som du skriver, så er det begrænset, hvad jeg har spildt, hvis det ikke varer ved.

Må vel hellere komme i bad og finde stadsen frem. I aften er der nemlig dømt julefrokost med firmaet :kor::nytaarsballon::skaal::partytime::skaal::juletrae01:

2 Synes om

:hmpf: …Fnug, du er en K-A-T …kat…du spiser ikke ost …og slet ikke når den ligger på min ostemad …:flying_saucer:

Hvis det er hvad der definerer en kat, har jeg kun én kat …

1 Synes om

Topic for the win!
/De fem

Beep jer! Giv mig mere tørkost!
/Louis

Oh well… :smirk:

1 Synes om

Lyder bekendt :joy:

at min ostemad bliver bortført en gang er hvad det er…men hver gang …nå, men det underernærede kræ trænger vel

2 Synes om

Og jeg har slet ingen og har aldrig haft :astonished: