Tanker i november

Det ændrer ikke på, at jeg ikke gider bruge juleaften på at føde :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Jeg var heldig at min mor gad :wink::wink:

Jeg tvivler på, at det er noget, man selv får lov til at bestemme :joy:

Jeg er sikker på, at din søn/datter kommer nøjagtig på sin fødselsdag :ok:

1 Synes om

Ja det var der dælme ingen der kunne få mig overbevist om da jeg var lille pige :laughing: Jeg blev så sur på min far når han sagde jeg var født på min fødselsdag… sikke noget vrøvl :laughing:

3 Synes om

:besvimer: Hvorfor pokker har jeg ikke tænkt på det!!!
Det ville da have gjort det noget letter, ih altså det er da så meget forsent nu. :rolleyes:

Hvornår skal din søde datter være storesøster Juvena?

Ved I, hvad det bliver?

Mit indre ur er gået i strejke. Det nægter at lade sig omstille til vintertid. Det er helt umuligt for mig at sove længere end til kl. 5, ligegyldigt hvad jeg gør :s:

Hvor har du købt det, jeg kunne godt bruget et.

Jeg er ikke gravid :joy:

Min familie er lige pludselig blevet kraftigt forøget. Via DNA test har jeg fundet min farbrors familie i Australien. Han endte i Australien lige efter krigen og ingen har hørt fra ham siden. Men nu har jeg fundet ud af at han blev gift og fik 6 børn. Så jeg har fætre, kusiner og deres familier derover. Det er altså lidt sjovt og spændende, pludselig at have kontakt med en gren af familien, men egentlig ikke vidste fandtes :grin:

7 Synes om

Fra et modeshow i Istanbul … en kat var på en eller anden måde, havnet på catwalken :joy:

8 Synes om

Spændende! Og så bliver jeg nysgerrig - hvordan finder man lige frem til sådan et DNA match; tænker ikke, at det “bare” sker ved et tilfælde…? :huh:

Jeg bestilte testen ved https://www.myheritage.dk. Så bliver man en del af deres database, som sammenligner dit DNA med alle andres, der får taget testen. Du finder også ud af hvor dine forfædre stammer fra i verden.

4 Synes om

Juler :uha: Men forældrenes julekalender (købt i ALDI lige efter sidste jul til en 10’er) måtte samles, så jeg kan få noget fyldt i den og få den sendt inden december. Men hvad skal der i, hvis det ikke skal være spiseligt? Det er jo ikke store pakker, så der er ikke plads til en hel masse. Gode idéer modtages med glæde :slight_smile:

3 Synes om

Er lige vendt hjem fra Berlin med en flok tidligere kollegaer, Berlin bliver ALDRIG det samme igen, vi forsøgte at tømme byen for øl, py ha.
Er på det stadie at jeg lover mig selv aldrig skulle afsted med dem igen, ikke før næste år,

5 Synes om

Hvis gaven er for stor har vi lagt et papir i pakken,
at hun skulle se i køkkenetskabet bag plastik bøtterne, eller andre steder, lidt skatte jagt, der er sjov i den søde juletid

Der er kun små 3 uger tilbage :smiley:

1 Synes om

Altså VIL du ikke bruge spiselige ting eller hvad? :slight_smile: For det er da næsten det mest nærliggende. Fx spændende krydderiblandinger og lækre nødder og andet guf. :slight_smile:
Uanset hvad er det i hvert fald smart med ting, der bliver brugt, fremfor pyntedimser, der bare fylder op på hylderne. :laughing:
Hvad med ‘personlig pleje’-ting? Som små sæber, cremer osv? Eller ‘kontoragtige’-ting som clips, tape, klæbepuder, små labels og sådan noget? :slight_smile:

…og den 24. kan du lægge et skrabelod i… :grin:

2 Synes om

Så fik man det første opkald fra en killingekøber. Øhm hvad koster den og hvilke farver har du tilbage?
Ja, de er så ikke født endnu så det kan jeg ikke sige…