Tanker i oktober

Heldigvis heller ingen i København NV :thumbup:

1 Synes om

Jatak! Kom bare med nogle kølige katte i ugens billedkonkurrence. :camera_flash:

Mit indre ur er gået helt i selvsving. Jeg sover i forvejen dårligt for tiden, og efter skiftet til vintertid forleden er det gået helt i hegnet. I dag vågnede jeg kl. 4.00 og kunne ikke sove mere. Det holder jo ikke :godmorgen:

Man må rydde ud til man bliver tilfreds med situationen :joy:#åhhkilling #aldrigkedeligt #livetmedsomali

8 Synes om

Jeg har indtil nu syntes sort garn er det værste og mest umulige at hækle med… Sjovt nok, er det ret lige til når projektet er en bamse min niece har bestilt, der skal minde mest muligt om deres hund derhjemme :joy:

5 Synes om

Jeg fik den tanke, at det nok ville være smart at booke en overnatning i Horsens efter Pink-koncerten til august… Desværre har andre tænkt det samme før mig. :smile:
Så… Århus, måske? :thinking:

Nu har du jo faktisk gode forbindelser til en, der garanteret ved alt om overnatninger i Horsens. Man ved jo aldrig, om det kunne hjælpe :wink:

2 Synes om

Det er der nemlig andre end dig, der har tænkt :slight_smile: Jeg ved at stort set alle senge i Horsens er lukket på bookingportalerne! Men kontakt hotellerne direkte - jeg ved at vi (Opus) stadig har få ledige værelser, men de kan KUN og absolut KUN bookes direkte på hotellets hjemmeside (du kan altså ikke engang ringe og booke det!) - jeg vil tro de andre hoteller kører noget af samme slags. Hvis du kaster dig ud i det, så er værelserne på Opus netop den aften non-refundable, så du skal være sikker på at du vil have det, inden du booker, for i samme øjeblik du trykker på “Bestil”, så har du købt det og pengene bliver trukket fra din konto ret hurtigt. Jeg ved ikke, hvordan de andre hoteller kører det, men prøv i hvert fald med hotellernes egne hjemmesider - der er stadig lidt at tage af ad den vej :wink:
VH
Susanne

3 Synes om

Taaak for fiffet, Ingrid og Susanne. :kissing_heart:

2 Synes om

Kan det være rigtigt, at man kun kan læse sin egen sygehusjournal på nettet og ikke den journal egen praktiserende læge skriver?
Jeg var hos lægen med min skulder i dag (ok, jeg havde resten af kroppen med, men det er skulderen den er gal med :stuck_out_tongue_winking_eye:) og nu kan jeg slet ikke huske hvad hun sagde at tilstanden hed :roll_eyes::surrender: … men noget med ‘‘P’’ :thinking:
Nåh, men mon ikke min Fys’ ved det …

Pisseirriterendeskulder syndrom :sunglasses:

2 Synes om

PIS - Påståelig islænder skulder :tihi:

2 Synes om

Nej, nu husker jeg det … Pik - Provokerende idiotiske kattedamekommentar syndrom :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 Synes om

Jeg håber du finder noget :slight_smile: Priserne sådan en aften er jo listepriser - de er IKKE sat op i dagens anledning, men de er den pris et værelse koster uden diverse rabatter og kampagner. Det Opus sælger i øjeblikket er med aftensmad, street food fra 17-19 (og man kan ikke længere booke uden mad den dag) - det plejer at være lækkert. Og der er jo gå-afstand til Fængslet, så selv om man måske tænker at det er en slags smådyrt, så kan pengene såmænd være godt givet ud alligevel :slight_smile: Og der er stor, lækker buffet næste morgen med i prisen :slem:
VH
Susanne

1 Synes om

Kan det være periarthrosis humeroscapularis eller noget i den stil? Også kaldet frossen skulder. Jeg ved ikke, hvorfor lægen skulle bruge det latinske udtryk, men min læge sige fx også konsekvent, at jeg har scoliose i stedet for skæv ryg, så man ved vel aldrig.

Frossen skulder

1 Synes om

Det var det jeg ville se efter i journalen, for hun sagde nemlig ikke frosen skulder … det har jeg haft et par gange for mange år siden, hvor jeg begge gange blev behandlet med et skud binyrebarkhormon ind i skulderledet. Den smerte jeg har nu, kan dog ikke sammenlignes med de smerter jeg havde dengang - heldigvis - det var ekstremt smertefuldt, hvor jeg ikke kunne bevæge skulderen uden at snappe efter vejret :blegne: … der er jeg slet ikke (end)nu.
Men der er en inflammation i skulderen og jeg blev sat på 10 dages Ibuprofen (400 mg 3x om dagen) kur + fysioterapi (som jeg allerede var i gang med) og hvis ikke det bliver bedre, skal jeg kontakte lægen igen.
Jeg har fundet videoer på youtube, med simple skulderøvelser, man nemt kan lave hvor som helst, dem kan jeg lave de dage hvor Fys’en ikke roder i mine muskler :ok:

1 Synes om

Jeg elsker retorikken på KG :lol:

4 Synes om