Tanker i oktober

Nå men… for 2 dage siden lånte jeg en pose penge og kørte ud og anskaffede en stor stak laminatgulv (vinyl) til stuen, hvor det næsten hvide gulvtæppe simpelthen ikke har en kinamands chance med et familieliv som vores!! Forhandler tilbød at levere gratis - dejligt, for 55 pakker laminatgulv er simpelthen TUNGT og træls at slæbe rundt på. Det skulle komme idag. Endelig for en halv time siden bakker Bring ind i indkørslen og lukker bagklappen op til ladet. Der ligger 3/4 af de 55 pakker laminat strøet rundt hulter til bulter. Claus blev nok liiidt stram i masken, og vi nægtede at modtage. Ringede til forhandleren, der var i tvivl om de nu havde nok til at lave en helt ny leverance (ja, jvf. jeres online lagerbeholdning havde I 160 pakker for 2 dage siden, de er næppe væk allesammen) Jeg orkede slet ikke sige noget… men til sidst indrømmede den unge chauffør at han nok var kommet til at tage et sving lige hurtigt nok. Right - den har nok fået hele armen, for de var da pænt pakket ind i folie i flere lag, så hvis SÅ mange skal ryge af, så må de godt nok have trukket pænt med G rundt i rundkørslen 500 m herfra… Øv!

Det er nok ikke så smart af chaufføren, når han arbejder for et privat firma. Det bliver hans arbejdsgiver næppe imponeret over.

Har lige opdaget (på nettet) at min faster er død … som den sidste af 14 søskende :riprip:

:lys:

1 Synes om

Så smeltede mit hjerte lige lidt mere.

Kiggede ud til kattene, som holder vagt ved netdøren ud mod haven.
jeg står på afstand, og de har set mig.

Og så giver Mister sig til at vaske Stine i hovedet :love:
Og hun lænede sig ind mod ham, og nød det :smiley:

21 Synes om

Det er officielt - JEG HADER SAMSUND TABLETS!!!

Kors altså … så svært må det sq ikke være at indstille sproget rigtigt!
HADER android!
-… jeg må bare konstatere, at min arbejds-tablets fysiske tastatur er ubrugeligt :frowning: R*V og nøgler altså!
1… 2… 3… 4… 5… 6… 7… 8… 9 … 10 …
NIKS stadig ubrugeligt!

… og pludselig efter ca 17 genstarter og 57 forsøg på at ændre sproget, så accepterer den det, “og sådan er de altid” kan jeg høre på kontoret - det sprog springer de åbenbart konstant rundt i på alles tablets… i guder altså! Det er altså dummere end apple, siger det bare!

Det lyder også, som om det er et kopiprodukt du har fat i der. Næste gang skal du se efter noget, der slutter med G i stedet for D.

:stuck_out_tongue:

3 Synes om

Begyndende ondt i halsen og stemmen på vej til at blive en hvisken. Det er SÅ skidt timing :venter: Jeg håber bare ikke, at det når at udvikle sig til influenza, før jeg får min vaccination på torsdag. Eller at jeg når at blive syg nok til, at jeg ikke kan vaccineres.

Haha ja det kan være det er derfor :hoho:

1 Synes om

https://www.youtube.com/watch?v=SqQgDwA0BNU&feature=youtu.be :lol:

1 Synes om

God bedring Ingrid - håber du slipper for “fluen” :kryds:

1 Synes om

Sådan et sofabord vil jeg også have!

1 Synes om

Du får sofabordet, så nupper jeg vaskekurven :hoho:

1 Synes om

Deal :handtryk:

1 Synes om

Jeg fik slet ikke fat i, hvad det egentlig handlede om - troede der dukkede en kat op fra kurven, men hvis der gjorde, så undgik det min opmærksomhed :surrender:

Helt ærligt TV2 - et mindeoptog, der giver FORSTOPPELSE?!

:grin: Journalister er ikke hvad de har været :dokdok:

Havde du lyden tændt og forstår du engelsk? … ellers falder den nok helt til jorden :ups:

1 Synes om

Tak, Eva - heldigvis føler jeg mig ikke influenzaramt, men ramt af et eller andet er jeg.

I går aftes ved sengetid tog jeg et par gedigne slurke af Baileys-flasken (den er næsten tom, så ingen andre kommer til at drikke af det - bare hvis nogen får kvababbelser over, at jeg drak af flasken :slight_smile: ). Tænkte, lidt alkohol måske kunne have en rensende effekt, og det sved også godt i halsen. I dag gør det ikke længere så ondt, men til gengæld hoster jeg.

Tænker, jeg må prøve med lidt mere Baileys i aften :wink:

6 Synes om

Jeg har haft katte i 25 år, men aldrig før oplevet at ledninger blev bidt over.
Vi har i øjeblikket håndværkere i den stue hvor min mand normalt har arbejdplads, og hvor kattene ikke har adgang, men nu har han flyttet skrivebord m.m. ind i “min” stue mens håndværkerne er i gang. Og i nat har Gisle totalt skambidt ledningen til mandens - dyre - hovedtelefoner. Tilmed har kræet også hærget en forlængerledning :rage:
Oh well, jeg havde altså sagt til min mand at han skulle lægge de høretelefoner ned i en skuffe når han ikke brugte dem :innocent:
Om et par timer skal vi til fødselsdag, og kattene skal være alene hjemme i en del timer. Jeg tør slet ikke tænke på hvad der kan ske mens vi er væk :uha:

4 Synes om