Tanker i oktober

Sådan en løgsætter er en ganske praktisk indretning - men ikke når den går i stykker efter 5 minutters brug :venter: Godt nok var den billig, men lidt mere kan man vel nok forvente af den :s: Nu vil jeg ud at anskaffe en ny, inden påskeliljerne skal smides i jorden.

Jeg har opgivet de billige, og påtænker kraftigt at købe noget ordentligt engelsk kram næste gang, jeg vil nemlig gerne have en af de meget lange. Jeg har dælme ødelagt mange af de billige, så jeg kunne lige så godt have købt en stor fra starten af!

Denne her tænker jeg kunne være en mulighed.

Hjemme igen efter to uger i Canada. Det var en fantastisk tur, men hvor er det dejligt at være hjemme hos drengene igen :heart:

11 Synes om

Velkommen hjem :slight_smile:

Skal vi ikke høre lidt mere om din tur … hva hva hva :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tak tak :slight_smile:

Hehe, hvad vil du gerne høre om? Jeg har ikke hentet en kat, hvis det er det, du håber på :stuck_out_tongue:

Vi var en tur i Ottawa for at besøge Runes lillesøster, der læser et semester derovre, og bagefter var vi lidt udenfor Toronto, hvor en af mine bedste veninder bor (Hun er canadier).

6 Synes om

Smitter det slet ikke af på de andre, at Lille-Tossen flintrer rundt? :rolleyes:
Bliver Alvin ikke opmuntret til at deltage - han er jo også næsten et barn :grin::grin:

1 Synes om

Nej, jeg tænkte mere i om I havde set/eller oplevet noget spændende :slight_smile: Det er jo et skønt land !

Jo, det gør det :grin:

Alvin og Mulle leger meget sammen :smiley: Rigtig vildt og voldsomt drøner de to rundt :smile:
Og Alvin og Isolde leger også fint sammen, selvom hun tit bliver stiktosset på han fordi han leger alt for vildt til hende.
Pollo er mere rolig, han tager ikke de helt vilde ture, han er sådan en go’dreng :heart:

5 Synes om

Med andre ord - I har ikke tid til at kede jer med det barylere i huset :joy:

Tror Isolde stadig, at Alvin er hendes søn?

1 Synes om

Nej, her keder vi os aldrig :sweat_smile:

Jeg ved ikke rigtig…tror hun syntes at sønnike må være ved at være den alder hvor man tænker på at få sit eget :sweat_smile:

5 Synes om

Nu varer det ikke længe, før jeg er færdig med at planlægge min fødselsdagstur til London :smiley: Det er mest restauranter, jeg har skullet vælge på forhånd, men det er sgu heller ikke nemt - der er jo ligesom et par stykker at tage af i den by :smiley:

Men det bliver godt! På den anden side er det jo heller ikke hver dag, jeg bliver rund, så det skal gøres ordentligt :smiley:

10 Synes om

Så skete det sørme - det var billigere for mig at købe fra den danske Zooplus-side end den tyske. Det er alligevel godt nok mange ændringer, deres betingelser har undergået de seneste år. Gad vide, om de har haft en langsigtet plan, som de så løbende har iværksat. En ændring pr. måned over 3 år eller noget i den stil :rolleyes:

Ud over de nye gebyrer for ekstra pakker kan jeg konstatere, at jeg heller ikke længere kan få både Sparplan og mængderabat :s:

Det troede jeg heller ikke jeg kunne, men sidste gang jeg bestilte, fandt jeg ud af det alligevel. Jeg husker ikke helt hvordan, men det var noget med at de havde gemt den boks man ticker af i, temmelig godt.

Jeg kan heller ikke se at jeg får mit Sparplan, som jeg ellers har betalt for. (Har tjekket på den tyske)

Til gengæld får jeg 5% som “ny kunde” til trods for at jeg har konto derinde, og har bestilt mange gange før fra den tyske.

Jeg var faktisk tæt på slet ikke at få nogen rabat, da jeg havde forsøgt at taste Mængderabat ind sammen med min Sparplan. Mængderabatten overskrev Sparplanen, og det kan selvfølgelig ikke betale sig, så jeg ville ændre tilbage. Det kunne jeg ikke umiddelbart. Så fik jeg bare slet ingenting. Det krævede flere ind- og udlog, før den i det mindste gav mig min Sparplan.

Desuden stod jeg også til at skulle betale fragt, selv om der er fri fragt fra ca. 340 kroner. Det ordnede sig så også til sidst, så det blev gratis - altså bortset fra pakkegebyret (grus).

Men det lader til, at deres systemer måske ikke er helt gearet til de ændringer, der er lavet. Hvilket sikkert er forståeligt nok. Når man ændrer på et system hele tiden, ender man med ikke at kunne gennemskue, hvad der egentlig bliver påvirket af de nye ændringer, man laver.

Man kunne selvfølgelig prøve at skrive til dem for at høre, om det er en systemfejl, at det ikke kunne lade sig gøre.

Nu har jeg fyldt kurven på den danske side.
Der kan jeg heller ikke se min Sparplan - selvom den først udløber i 2020

Edit: I varekurven kan jeg ikke se den - jeg skal gå videre til betaling, så kommer den frem.

Det gør den end ikke på den tyske.

Jeg har lige skrevet til deres kundeservice om, at deres system er upålideligt. De plejer jo at være flinke til at svare. Så må vi se, om det er noget, de er klar over.

3 Synes om

Hvad går det ud på :huh:
Jeg måtte lige kigge (venter på at PestNord kommer med mine pakker … de er i bilen, har jeg fået besked om) på min regning, kan ikke se nogle uregelmæssigheder … har både fået gratis fragt og min spareplan :ok:

Jeg fik også gratis fragt, men jeg har bestilt grus, og mine pakke kommer derfor til at veje mere end 31 kg, som er deres maksimum. Derfor skal det pakkes i flere kasser, og så skal man betale for hver ekstra kasse. Fra leveringsbetingelserne:

Vores pakker har en maksimal vægt på 31 kg per pakke. Bestillinger med en højere vægt bliver pakket i to eller flere pakker (afhængig af den samlede vægt). For denne ekstra service tilfalder et servicegebyr på 19 kr. per pakke.

Jeg fik jo også min Sparplan til slut, men jeg kunne ikke samtidig få mængderabat, som jeg ellers har været vant til. Svar fra ZooPlus.dk:

Mange tak for din besked.

Det er desværre ikke muligt at kombinere 2 rabatkoder længere.

1 Synes om

Ok … min bestilling var opdelt i 2 kasser, men var ikke i nærheden af de 31 kg, så nok derfor jeg ikke har skulle betale det gebyr :slight_smile:

1 Synes om