Tanker i oktober

men er det ikke træls ift. rengøring? Jeg tænker at det da nu og da skal løftes for at få tørret af under også?

1 Synes om

Man kan sagtens løfte vaser osv. af snottet, når der skal gøres rent. Så ælter man bare elefantsnottet lidt bagefter og monterer vasen på ny.

3 Synes om

Har bestilt nogle ting fra et havesite og har modtaget en mail om ordren. Den er underskrevet:

“Mange havehilsner
Nisse”.

Hvis det virkelig er mandens navn - og ikke en joke - er han da havnet i den helt rigtige branche :klappe:

2 Synes om

Hylende sirener har lige passeret herude og er kørt op for enden af vejen :uha: Ja, i Odense skete den slags jo en gang i timen. Her sker det ALDRIG!

Nå min bil er blevet fremrykket med en uge, så nu kommer den forhåbentlig i uge 49. Kan snart ikke vente :bil: :venter:

1 Synes om

Jeg tror Louis er inde i endnu en omgang tidlig demens :hoho:

Den anden dag fandt han ud af af putte med både Rhys og Hugo. Normalt forsøger han KUN med Muffe, som bare IKKE gider den slags pjat. Mens europeerne og bimserne gerne vil :dokdok:


Det gik da meget godt… Blandingskatte?

I dag har han så selv kommet hen for nus, og frivilligt ladet mig gå og bære på ham. Normalt vil han kun, hvis vi holder som til udstilling, men her gik jeg og krammede på ham og nyssede i nakken :uha: Han blev kun sat ned, fordi jeg blev træt af at løfte ham!

14 Synes om

jeg har en hemmelighed…der er kun 2 måneder til juuuuuul…:laughing:

Det er ikke en hemmelighed :p:

har kogt klejner …og har stadig en hemmelighed …
de er forresten go’e, klejnerne

Jeg tror, det er godt, du er begyndt allerede. Som jeg husker det, er juleræset opkaldt efter hjemme hos dig. Mormor :wink:

2 Synes om

Der er noget, der har skræmt Chili. I går kom hun stort set ikke ud fra værelset, og det ser ud til at fortsætte i dag. Når hun kortvarigt var i stuen, var hun på vagt og blev skræmt af de mindste ting, også af mig, til at styrte direkte tilbage på værelset. Jeg ved simpelthen ikke, hvad der er årsagen :s:

Vi havde kortvarigt en gæst, der imidlertid var venligtsindet, og som Chili også var henne at hilse på. Godt nok var hun også der på vagt, men det er hun jo altid over for fremmede. Den eneste anden ting, der skete ud over det sædvanlige, var 2 x udrykning ude på vejen. Men det burde vel gå over igen?

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal stille op, men der er vel ikke andet at gøre end at give hende tid til at finde ud af, at her stadig er trygt at være.

Kan du ikke aflede hende med noget hun kan lide: noget godt legetøj eller nogle lækre godbidder?

I dag fylder frk fis 1 år :heart: Jeg er sikker på at hun nu bliver voksen, moden og stopper med at lave ballade. Eller noget :joy: Elskede lille tøsepigen :heart:

22 Synes om

Stort tillykke :flag: med dejligheden. :slight_smile:

1 Synes om

En historie hvor jeg virkelig ville ønske at de skrev om han havde fået den rigtige behandling i forbindelse med biddet. For at ende op med at amputere hans finger, er godt nok voldsomt slutning. Og katten har han “skilt sig af med” :sur:

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/trekanten/henrik-blev-bidt-af-sin-kat-og-skal-nu-have-fjernet-sin-finger-jeg-skreg

Mosqouito og staklen uden navn…
Jeg tænker og tænker…hvad skal hun dog hedde…

13 Synes om

Det må da være en Fnuggeline :grin:

1 Synes om

HOV DO…Fnug er taget

2 Synes om

Hun skal da hedde “Laika” - verdens mindste rumhund, der kan være i en konservesdåse… :tihi:

7 Synes om