Tanker i september

SÅ blev 126 kg grus endelig slæbt fra bilen og ind i skuret… Rart at få overstået!

2 Synes om

Fxxx! Hvor har jeg bare opdrættet en terrorist!
Lange er simpelthen bare både sin fars søn i forhold til hengivenhed, MEN… i guder hvor er han også bare sin mors søn!
Nogle kan måske huske hvordan Hildi den lille krukke gav mig grå hår af hendes hittepåsomhed… Lange er en tro kopi.
Jamen jøsses kineser den kat er bare på hele tiden… :dokdok: :hjerte: :skrige: :hjerte:

7 Synes om

Det er lige før jeg tager Annes ord i min mund… “Den kat har ingen hæmninger, ham skulle jeg have solgt” :laughing:

2 Synes om

Den type nylon vat tæppe fiduser er moderne, de er alle vegne pt. Sågar i min kvickly for nylig

Kom så i gang kvindemenneske … :venter:
Der er køkkenskabe der skal tømmes og møbler der skal flyttes på og dækkes til, i stuen … det sker jo (desværre) ikke af sig selv!

Hvad har dine udlejere fundet ud af der skal gøres ved køkkenet? Det er vel næppe den store ombygning, og alligevel lyder det lidt omfattende når du også skal dække til i stuen.

En lappeløsning :roll_eyes:
Der skal laves hul i væggen ml. køkken/stue i hjørnet over opvaskemaskinen, i håbet om at luften begynder at cirkulere, sådan at varmen fra brændeovnen bliver udnyttet i hele stueetagen og ikke kun det rum den står i.
Det er en murstensvæg, så der kommer en pokkers masse støv :surrender:

Ih altså, jeg må jo komme de forkerte steder! :venter:

Det lyder godt nok som en lappeløsning i forhold til hvad I ellers talte om for noget tid siden :frowning:

1 Synes om

Kom nu og hent det skab … :venter:
Jeg mangler at lave en hel masse, før tømreren kommer i morgen og jeg har både kvalme og hovedpine :surrender:

Edit: ‘‘Jeg kan altså først hente det lørdag eftermiddag … er det i orden?’’
:argh:
Jeg får li’som det skab der skal erstatte det, hjem i morgen … nåh, men whatever … her er jo ting i kasser alle vegne, så et eller flere skabe der står i vejen

Rendte ind i Dr Dyr i Rema …min dejlige dyrlæge kommer ikke tilbage fra barsel …“hun er blevet hjemmmegående”

…Mjahov eller noget…for hun har startet en klinik i Tørring…må nok holde mig bedre orienteret om local news

Note to self - husk nu jævnligt at hælde vand i den gulvkloak, du har i det køkkengulv :blegne:

:dokdok:

2 Synes om

Skulle man tage sig sammen og gå i seng nu…
Gider det egentligt ikke selv om jeg er sååå træt…
Men…så kunne man jo tage en tur til IKEA i morgen og andre sjove steder i storbyen…syntes godt nok at vi trænger til lidt sjov og shop :slight_smile:

Æv, det ene øjeblik er det strålende solskin, det næste vælter regnen ned. Jeg ville så gerne i haven, men det er jo ikke til, når det er så ustadigt :venter:

Jeg overvejede også at gå i haven, men blev reddet af en regnbyge …

2 Synes om

Så blev der godt nok tændt op i brændeovnen :fryser:

Sjovt som man har lyst til at kokkere alt muligt lækkert, når komfuret er frakoblet og tidligst bliver sluttet til mandag …

3 Synes om

Jeg fryser, så mine fingre er helt stive, så jeg overvejet det godt nok også. 17 grader er der inde i huset. Til gengæld er det cirka lige så varmt udenfor, så det er på grund af blæsten, det er så koldt herinde.

Så blev skabet endelig hentet og jeg kan begynde opryddning i spisestue/arbejdsværelse :ok:
Fik sået et lille frø … om ikke damen også kunne bruge det store glasskab, jeg har stående i stuen?? :muhaha:

4 Synes om

Man kan faktisk godt lære de mennesker en masse…men…man skal have stor tålmodighed og gøre det samme igen og igen…
Men nu tror jeg at de begge kan…det har kostet godbidder…masser af godbidder til begge…
Men nu kan de…
Hver gang jeg kommer med en legemus så ved de…nu skal den kastes og det så langt som muligt…
Hilsen Mulle :smile:

10 Synes om