Tanker i september

Jo jeg kan godt genkende mig selv i dette. :slight_smile:

"Sammenlignet med befolkningen som helhed ligger du:

  • Højt på Openness (Åbenhed), hvilket indikerer, at du er meget utålmodig med den måde, tingene er på, og at du altid er på udkig efter nyt.
  • Under gennemsnittet på Conscientiousness (Samvittighedsfuldhed), hvilket indikerer, at du har en afbalanceret tilgang til planer og deadlines og er fleksibel omkring dine mål.
  • Over gennemsnittet på Extroversion (Ekstroversion), hvilket indikerer, at du er et sted imellem en ren ekstrovert og en ren introvert - du er en “ambivert.”
  • Over gennemsnittet på Agreeableness (Venlighed), hvilket indikerer, at du er meget empatisk, tolerant over for andre, og socialt omstillingsparat.
  • Højt på Neuroticism (Neuroticisme), hvilket indikerer, at du er hurtig til at reagere på ændringer i dit nærmiljø, og at du reagerer kraftigt på sådanne ændringer, både gode og dårlige."

Den rammer også mig ret godt.

Sammenlignet med befolkningen som helhed ligger du:

  • Over gennemsnittet på Openness (Åbenhed), hvilket indikerer, at du er meget utålmodig med den måde, tingene er på, og at du altid er på udkig efter nyt.
  • Under gennemsnittet på Conscientiousness (Samvittighedsfuldhed), hvilket indikerer, at du er fleksibel med hensyn til mål og deadlines, og at du improviserer konstant, idet du forfølger dine mål.
  • Lavt på Extroversion (Ekstroversion), hvilket indikerer, at du er en introvert, der foretrækker rolige omgivelser frem for store sociale sammenkomster.
  • Over gennemsnittet på Agreeableness (Venlighed), hvilket indikerer, at du er meget empatisk, tolerant over for andre, og socialt omstillingsparat.
  • Højt på Neuroticism (Neuroticisme), hvilket indikerer, at du er hurtig til at reagere på ændringer i dit nærmiljø, og at du reagerer kraftigt på sådanne ændringer, både gode og dårlige.
1 Synes om

Lille pige kører forbi på cykel, mens jeg er ved at tømme postkassen.

“Hej, hvad hedder du?”
“Jeg hedder Ingrid.”
“Jeg hedder Victoria - pænt navn, du har.”

Og så var hun væk igen :slight_smile:

:heart::heart::heart:

16 Synes om

Jeg er altså ved at føre det til noget med musikere :joy::joy::joy:

Kørte som sagt band i weekenden - og har i dag fået venneanmodning fra Lionel Richie … som om :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ved ikke om det er et step op i forhold til dem jeg har fået fra tldligere soldater i den amerikanske hær :thinking::thinking:

3 Synes om

Og gik jeg og troede jeg var den eneste som alle de amerikanske generaler ville være ved med… :crazy_face:

Sorry, at jeg sådan fik din drøm til at briste :roll_eyes::joy::joy:

Tsk, får I både fra musikere og generaler… jeg får bare fra midaldrende udenlandske mænd der har hunde på deres profil… hundene ser nu søde ud :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Jeg har været dygtig i dag. Jeg tog mig sammen til at tage til et brætspilsarrangement på biblioteket helt selv - og fik spillet et par spil med 3 andre, som jeg ikke kendte. Så gør jeg da noget forbat få bygget et nyt netværk op i min nye by.

7 Synes om

Og man sidder med sådan en god følelse når det lykkes en at komme afsted. Godt gået. :thumbup:

1 Synes om

Nå … hunden lufter ikke sig selv … vi skal vel egentligt også i seng snart.
Er nået dertil med mit tankemylder om natten og deraf hektiske drømme og afbrudt søvn, at jeg faktisk ikke har lyst til at sove nu :confused: eh …

Det må være op til andre at sige, om dette passet på mig eller ej :slight_smile:

  • Gennemsnitligt på Openness (Åbenhed), hvilket indikerer, at du foretrækker at finde en balance mellem at søge nyt og at bevare status quo.
  • Under gennemsnittet på Conscientiousness (Samvittighedsfuldhed), hvilket indikerer, at du er fleksibel med hensyn til mål og deadlines, og at du improviserer konstant, idet du forfølger dine mål.
  • Under gennemsnittet på Extroversion (Ekstroversion), hvilket indikerer, at du er en introvert, der foretrækker rolige omgivelser frem for store sociale sammenkomster.
  • Over gennemsnittet på Agreeableness (Venlighed), hvilket indikerer, at du er meget empatisk, tolerant over for andre, og socialt omstillingsparat.
  • Gennemsnitligt på Neuroticism (Neuroticisme), hvilket indikerer, at du reagerer hensigtsmæssigt på ændringer i dit nærmiljø og kan føle en vis grad af stress uden at lade det gå dig på.

Blev I også sammenlignet med Barack Obama:?

Ja, det tror jeg alle blev :slight_smile:

1 Synes om

Mit svar var i øvrigt>

Sammenlignet med befolkningen som helhed ligger du:

  • Gennemsnitligt på Openness (Åbenhed), hvilket indikerer, at du foretrækker at finde en balance mellem at søge nyt og at bevare status quo.
  • Under gennemsnittet på Conscientiousness (Samvittighedsfuldhed), hvilket indikerer, at du er fleksibel med hensyn til mål og deadlines, og at du improviserer konstant, idet du forfølger dine mål.
  • Højt på Extroversion (Ekstroversion), hvilket indikerer, at du er en åben og snakkesalig ekstrovert.
  • Gennemsnitligt på Agreeableness (Venlighed), hvilket indikerer, at du skifter mellem at være barmhjertig i nogle situationer og hård i andre.
  • Lavt på Neuroticism (Neuroticisme), hvilket indikerer, at du er afslappet og kølig under pres og ikke er bleg for at præsentere dig selv eller dine ideer.

5.31 - og jeg har været vågen siden 4.30, gætter jeg på :godmorgen:

Men jeg gik også omkuld på sofaen kl. 20 i aftes, fik mig slæbt i seng kl. 21 - så jeg har jo næsten fået mine 8 timer. Når man så har ligget der tilstrækkeligt længe og spekuleret på CVR-numre, cookie- og privatlivspolitik og kontaktoplysninger på konsulenter, kan man lige så godt stå op. Og spekulere på det.

Bare til almindelig orientering - min lunte er meget kort i disse dage. Tæt på ikke-eksisterende, så provoker mig ikke :hoho:

3 Synes om

det ender vel med at du bliver A-menneske…håber du havde månen at se på

1 Synes om

Nu ved jeg ikke, hvornår du mener, A-mennesker står op. Jeg er som regel oppe kl 6 - sjældent senere end 7 på fridage - så jeg føler mig egentlig allerede som A-menneske :slight_smile:

1 Synes om

hmmm…jeg har da været oppe før kl 3 to gange i denne uge …i dag 4.20…månen skinner jo så man skulle tro det var en sommermorgen

Det havde jeg slet ikke registreret … :sunglasses:

2 Synes om

lunter

Værsgo lidt lunter til dig Ingrid

3 Synes om