Tanker i september

Er de ikke også lidt korte? :gruble:

1 Synes om

Skal op kl 4, men kan ikke falde i søvn :rolleyes:

Vi skal til at sortere affald i Næstved Kommune fra på mandag.
Jeg håber ikke, der går altfor lang tid før de nye containere bliver tømt, for min container for hårdt plastik, metal og glas/papir og pap er allerede ved at være godt fyldt op :grin:
De gamle containere bliver hentet af kommunen, hvis ikke man vil beholde dem … jeg har mærket dem til afhentning, men nu overvejer jeg alligevel at beholde dem, for flamingo skal sorteres for sig selv og blødt plastik kan sorteres for sig selv (og stilles til storskrald) og jeg tænker, at jeg har nemmere ved at holde fast i, at sortere det fra restskrald, hvis jeg har containere til formålet :gruble:
Jeg er vild med, at man nu kan komme af med plastikflasker og ‘‘Tysklands-dåser’’ i en container til genbrug :ok: … jeg har altid taget dem med og sendt dem gennem pant-automat, men kender flere, der ikke gider det, når ikke de får penge for det :roll_eyes:

Jeg er så ked sf det :frowning:

Trille er syg og jeg aner ikke hvad der er galt :frowning:

Hun kaster al mad op og kaster blod op. Har hun gjort i tre dage. Vi var til dyrlæge i fredags. Hvor hun fik en masse medicin og nogle piller mod mavesår. Ingen ting virker helt. Så er stoppet med skånekost. Syne bare at tre dage uden mad er lang tid, og hun er mega sulten. Hun spiser med glæde, det bliver bare ikke nede.

Det starter med at være helt gul galde og ender med lyserød skummet opkast.

Hun er 11år :frowning:

Det er bare altid dårlig timing.
Jeg rejser om 20 dage til Finland i 2 måneders praktik og det vil simpelthen være forfærdeligt at rejse loge efter jeg har måtte aflive Trille eller hvis hun stadig er syg :frowning: kan ikke lige overskue det hele pt. Er bare så ked af det.

:kram:

:kram:

:kram:

:kram:

:kram:

Er der nogen kattegale til Min ven kattens Hobbyudstilling i dag?

Jeg ved at @HolmeInc er dernede :slightly_smiling_face:

1 Synes om

@Trine - ja kom da ud og hils på. Theodoristen og Joy er her og lader sig gerne gramse :wink::smile:

Så blev jeg thybo - fra midnat er jeg det også officielt på adressen :slight_smile:

14 Synes om

Ih jeg ville gerne gramse, men jeg endte med at beslutte at jeg vist har lavet så meget den her weekend, at jeg hellere måtte gramse lidt på mit eget kattekræ i stedet. Men jeg håber chancen byder sig igen :slight_smile:

2 Synes om

“Måtte gramse lidt på mit eget kattekræ i stedet”… Når man læser det som kattetræ og tænker… Hmmm… :joy:

4 Synes om