Tanker i september

Nætterne er blevet kølige, kan jeg mærke … der er kun 13° her i stuen i skrivende stund (07:40) … men jeg plejer altså først at sætte varme på huset omkring d. 1. november :surrender:
De kølige nætter byder på både godt og dårligt:
Godt: Spotty sover igen klistret op ad mig og så tæt på mit ansigt, som muligt :love:
Dårligt: Spotty prutter … :besvimer:

6 Synes om

ja temperaturen falder noget mere om aftenen og natten nu.
Jeg har også indædt nægtet at sætte varme på inden 1. november - så tager jeg hellere en trøje mer på :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Der er allerede kommet mange dejlige bidrag, men man kan stadig nå at deltage i Ugens Kattebillede - “En lille lur”. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg glemte at lukke vinduet på værelset i går aftes. Det står åbent for kattene i løbet af dagen. Indtil videre. Jeg er ellers begyndt at lukke det om natten, og det kan jeg godt mærke, jeg skal fortsætte med. Der var SÅ pivkoldt i morges, da jeg stod op. I hele huset. Lige nu er vi kommet op på 17 grader inde i huset. Heldigvis kan jeg sidde i solen ude i køkkenet.

En måde at få folk til at tie helt stille …

At spørge om der er nogen der stiller op som formand - så lige nu har vi ikke en bestyrelse her hvor jeg bor

Eller beskylde alle for alt muligt, så de ender med at gå i vrede. Derfor har vi på andet år, ingen bestyrelse hvor jeg bor. :rolleyes2:

På et ekstraordinært møde sidste år hvor vi skulle vælge ny bestyrelse fordi formanden skulle flytte, fik vi valgt og væltet ny formand i løbet af en halv time. Da han blev valgt, kunne han ikke holde sin kæft og begyndte at kritisere alt og alle. Så vi væltede ham igen for det gad ingen at høre på og 5 unge/yngre kvinder blev valgt ind og de kører det super godt nu :grin:

5 Synes om

LIge hos os var det nu relativt fredeligt - der er altid den samme der brokker sig - men jeg var bla en af dem der var på valg men der der ikke var nogen der stillede op til formand var det ligemeget og jeg har mistet gnisten lidt og synes der må andre kræfter til da jeg har siddet i bestyrelsen her af 3 eller 4 omgange nu, der må andre til nu.

Man mister hurtigt gnisten pga. de brokkehoveder. Jeg har også siddet i bestyrelsen med nogle af dem og en var bare med for at få væltet nogle træer på parkeringspladsen. Men mødte han op til markvandring hvor vi skulle diskutere og stemme om de træer, næh nej.

1 Synes om

Det er sjovt at se hvor mange af os der har billeder af vores sovende katte :joy:

3 Synes om

Jeg har gået og malet i køkken og stue hele aftenen og alle pelsbørn og pelsbabyer har leget og til sidst sovet. Total ro og harmoni.

Jeg lister ovenpå og i seng og pludselig skal alle 10 pelsklumper rende rundt på vægge og og og

Kattelogik… :wink:

Bare væggene er blevet tørre :wink:

Og så må der stemmes

2 Synes om

YAY - fik mail tilbage fra banken og det er ren formalia, som skal klares derinde, når lige købskontrakten er klar :smiley: Så nu tror jeg helt og holdent på det, nu tør jeg sige det helt højt :smiley:

16 dage, så er jeg sq thybo igen :smiley: :ups: :open_mouth: Det er vildt at tænke på!
Nyt arbejde i Thisted fra 1. oktober og et lille perfekt rækkehus venter på mig i Hurup fra nytår :smiley:
Nyt kapitel, nye udfordring og en masse nye muligheder venter lige der foran mig :smiley:

… og så skal der laves haveplan til foråret :smiley: jeg får to frimærker have foran og bagved - med plads til både rosenbed, vild havebed, en lille bålplads og hvad ved jeg :smiley: planer har jeg nok af - skal nok afsætte et par somre eller fire til at få det hele i haven :tihi:

men pyyyh - først skal nuværende lejlighed pakkes ned og gammelt arbejde afsluttes. 16 dage! det kommer tæt på nu :open_mouth: :smiley:

25 Synes om

Skønt Pia - stort tillykke med det hele :flag:
Jeg gætter på, at du glæder dig en lille smule - i det mindste til du er på plads i dit (jeres) nye hjem :star_struck:

2 Synes om

meget :slight_smile:
Der bliver jo lige 3-4 mdr nu under samme tag som mine forældre, men det skal nok gå når nu vi har så “kort” en udsigt til, at det bare bliver rigtig rigtig godt :smiley:

1 Synes om

det bliver fedt for dig, tillykke med huset :slight_smile:
Når du har en udsigt på hvor lang tid det bliver, så skal det nok gå :wink:

1 Synes om

grønt klæder rødt. Men grøn maling klæder ikke røde Alexander…
Spasser killingen fik lige dyppet begge forpoter i malingsbøtten.
Jeg skyllede og skyllede… det er jo ligesom at skylle pensler :joy::joy::joy:

Mine køkkenvægge er pænere i grøn end Alexander poterne var :wink::smile:

10 Synes om

Vi er barnepige i dag af Clara og Gusse :slight_smile:
Gusse sidder på sofaen ved siden af gamle Merlin :heart:
Gusse siger så…se mormor, Merlin holder mig i hånden (Merlin lagde sin pote i Gusses hånd :heart:)
Ja, siger jeg, gamle Merlin er så sød og god og han er lige blevet 14 år, en meget gammel mis er han.
Gusse siger så…er det derfor at han er gråhåret :sweat_smile:…Merlin er jo blå…altså grå…

8 Synes om

Søde herlige Gusse - de guldkorn den dreng kommer med. :star_struck:
Du må skrive dem ned, så de huskes :ok:

1 Synes om